Rezultatele cautarii dupa : "special"
						Ordonare dupa: data / relevanta  
						
												
						Joi, 13 Octombrie 2005
											
											"Corespondenta" exclusiva AdPlayers din juriul TV, Print si Radio la Golden Drum 2005, semnata de Bogdan Naumovici, membru in juriul festivalului si Creative Director Leo Burnett CEE
										Marti, 11 Octombrie 2005
											
											Campania a fost realizata dupa castigarea unei licitatii organizate in luna iunie, in urma careia Adviser\ChilliMedia a devenit agentia de creatie si productie a companiei MOL
										Miercuri, 05 Octombrie 2005
											
											"Academia" lansata de Leo Burnett este o sesiune de training pentru 20-25 de "studenti" care vor avea ca profesori cele mai grele nume ale agentiei: Ioana Iordache si Stefan Iordache, Bogdan Naumovici, Laura Georgescu, Tudor Cuciuc si Razvan Matasel
										Marti, 04 Octombrie 2005
											
											Campania de imagine 2005 pentru brandul de la European Drinks continua cu spotul "Gemenii" linia inceputa anul trecut sub sloganul "Te mentine in forma"
										Joi, 29 Septembrie 2005
											
											Semnata de Grey Worldwide, noua campanie de imagine ce se deruleaza pana la sfarsitul anului, contine un spot de 60 de secunde, unul dintre putinele de aceasta dimensiune prezentate publicului roman, spune agentia de publicitate
										Marti, 20 Septembrie 2005
											
											Incepand de astazi, pana sambata, 24 septembrie 2005, "SHOW-UL anului in domeniul productiei publicitare si al tiparului" dupa cum spun organizatorii, va avea loc la Complexul Expozitional Romexpo – Pavilionul Central
										Luni, 19 Septembrie 2005
											
											Evenimentul de la Bucuresti in care au sarit in Dambovita cele mai traznite aparate de zbor a avut un varf de 30.000 de spectatori si un trafic total estimat de 80.000 oameni
										Vineri, 16 Septembrie 2005
											
											Devenita "saptamanalul femeilor de azi" la un an dupa lansarea pe piata ca bilunara, revista apare din aceasta saptamana in 48 pagini, un pret special 0.95 lei (9.500 lei vechi ), tiraj de 100.000 de exemplare si un tarif lista de 2.800 EUR pentru pagina de publicitate
										Joi, 08 Septembrie 2005
											
											Cu o investitie de 20 milioane USD, grupul austriac a devenit numarul 1 pe piata romaneasca de outdoor, detinand o cota de 60% din piata
										Marti, 30 August 2005
											
											Campania de promovare pentru Flamingo International ce contine seria de 3 spoturi cu testimoniale „traduse”- Romanul, Bulgarul si Sarbul, se difuzeaza pe Antena1, Prima TV, B1TV, Realitatea TV, Discovery, TVKLumea si MTV
										Joi, 11 August 2005
											
											Campania de comunicare Coca-Cola Ice Land, care include spot radio, panotaj pe litoral si flyere distribuite pe litoral, se desfasoara cu parteneriat Radio Kiss FM
										Vineri, 29 Iulie 2005
											
											In spoturile TV Fanta Bamboocha pentru promotia locala, McCann a folosit filmarile Ogilvy New York, spoturile radio fiind realizate in intregime de McCann Erickson Romania 
										Miercuri, 20 Iulie 2005
											
											Pentru a usura donatii si din partea clientilor, grupul francez a ridicat corturi in parcarile tuturor magazinelor 
										Marti, 19 Iulie 2005
											
											Campania BTL si PR a brandului de la Ursus Breweries a fost in grija Mercury Promotions, seria de evenimente ajungand in Timisoara, Iasi, Buzau, Pitesti, Giurgiu si Baia Mare
										Vineri, 15 Iulie 2005
											
											Pe langa acestea, compania doneaza in fondul special creat de Guvernul Romaniei peste 2 milioane de lei noi (mai mult de jumatate de milion de euro)
										Joi, 14 Iulie 2005
											
											Meniul special de la Publicis Romania benefeciaza de publicitate outdoor, internet si actiuni de BTL
										Sambata, 09 Iulie 2005
											
											Din cele mai recente audiente SNA, editorul mai citeaza audienta Casa Lux - 360.000 cititori, Practic Idei cu 547.000 , Casa de Vacanta - 109.000 si Draga Mea cu o audienta de 220.000 de cititori pe editie
										Marti, 28 Iunie 2005
											
											Lista Castigatorilor la sectiunea Media Lions din cadrul Festivalului de Publicitate Cannes Lions 2005
										Vineri, 24 Iunie 2005
											
											De conturile ATL, BTL si PR ale operatorului de telefonie se ocupa agentia Grey Worldwide Romania, iar cumpararea si planificarea media este asigurata de compania Mediacom
										Vineri, 10 Iunie 2005
											
											Marca distribuita in Romania de Carlsrom Beverages detine in Franta 45% din piata bauturilor carbonatate 
										ALTE CAUTARI
							
							
							
						
            PUBLICITATE:
            
				
     
            
	
        								


















