Rezultatele cautarii dupa : "special"
						Ordonare dupa: data / relevanta  
						
												
						Duminca, 12 Februarie 2006
											
											Proiectul "Academia L’Oréal" lansat saptamana trecuta impreuna cu Maximize Communications este destinat "hair stilist"-ilor romani
										Duminca, 12 Februarie 2006
											
											La inaugurarea noii fabrici de langa Bucuresti, seful companiei spune ca sub emblema "fabricat in Romania" o echipa de 300 de oameni are acum sansa de a transmite consumatorilor romani mesajul privind standardele de calitate ale produselor Ulker
										Vineri, 10 Februarie 2006
											
											Agentia de relatii publice a fost aleasa la inceputul acestui an sa se ocupe de strategia de relatii publice a tuturor brandurilor din portofoliul Walmark Romania
										Vineri, 10 Februarie 2006
											
											Derulata sub sloganul "daca n-ai timp sa gatesti ... ai mezelurile ALPINIA", StarLink Media a dezvoltat strategia de media pentru marca Alpinia de la Cris-Tim
										Luni, 06 Februarie 2006
											
											Presedintele Romexterra Bank spune ca "anul 2005 a adus o crestere a notorietatii bancii cu 164% fata de anul 2004"
										Marti, 31 Ianuarie 2006
											
											Liviu Irimia, noul Marketing Director, Interbrew Romania, mentioneaza in special McCann Erickson dar si TBWA \ Merlin, FCB si Media Insight
										Luni, 16 Ianuarie 2006
											
											Sub sloganul Conteaza ce e inauntru, agentia OgilvyOne a semnat al saselea spot TV din 2005 pentru Ozone Laboratories
										Miercuri, 07 Decembrie 2005
											
											Sub verdele noii marci, operatorul de telefonie mobila lanseaza tarife unice indiferent de retea si vrea "comunicare mobila accesibila tuturor"
										Marti, 06 Decembrie 2005
											
											Animatia pentru spotul Elite ce contine "un nou inceput" este semnata de Hassan El Youbi, animator care care a mai lucrat cu Nicolas Cage si Ethan Hawke pentru "Lord of the War"
										Marti, 22 Noiembrie 2005
											
											Nou relansata editie de Duminca are 8 pagini color dedicade publicului feminin dintr-un total de 32 de pagini si un tarif de 3000 EUR pentru o pagina de publicitate color 
										Vineri, 18 Noiembrie 2005
											
											Sub numele generic "Familia boabelor de cafea de calitate superioara", campania a fost lansata pe 10 noiembrie si cuprinde o macheta de presa si doua spoturi TV
										Miercuri, 16 Noiembrie 2005
											
											Pentru o mai buna reprezentare a agentiilor, acesta este format din Adrian Dura / Euro RSCG, Radu Florescu / Saatchi & Saatchi, Tereza Munteanu / Y&R, Victor Dobre / JWT, Serban Alexandrescu / Headvertising, Ioana Iordache / Leo Burnett si Mihail Vartosu / Grey Worldwide
										Luni, 14 Noiembrie 2005
											
											Pentru prima data pe plan local, agentia de publicitate scoate pe poarta "fabricii" din Bucuresti o campanie la vehiculele autoutilitare Renault si o campanie promotionala la gama de autoturisme Renault
										Joi, 10 Noiembrie 2005
											
											Incepand cu luna octombrie, agentia Ogilvy & Mather se ocupa de contul de publicitate, cel de media fiind derulat de MindShare 
										Joi, 10 Noiembrie 2005
											
											Agentia de publicitate a trimis cvasi-majoritatea vedetelor postului de televiziune in filmele si printurile "Masina pornita", "Pompierii in actiune", "Teatrul de copii" si "Echipa de rugby"
										Miercuri, 09 Noiembrie 2005
											
											Obiectivele primei etape ale rebranding-ului,  campania co-branded, au fost reiterarea valorilor Connex si introducerea valorilor Vodafone pe piata din Romania
										Sambata, 05 Noiembrie 2005
											
											Lansarea berii de sezon de la URBB a avut loc azi noapte in pub-uri si cluburi, fiind organizata impreuna cu Prospero ( BTL) si Tempo Advertising ( PR)
										Marti, 25 Octombrie 2005
											
											Campania sub sloganul "Carne din plin" precum si parteneriatul dintre cele doua companii nu au loc in urma unei licitatii de publicitate ci a unei invitatii din partea CrisTim
										Duminca, 23 Octombrie 2005
											
											Agentia de publicitate independenta a centrat campania de imagine "Leasing placut!" in jurul unei tablete de ciocolata
										Luni, 17 Octombrie 2005
											
											Noua identitate vizuala a procesatorului de carne a fost promovata printr-o caravana below-the-line in 27 de orase din tara
										ALTE CAUTARI
							
							
							
						
            PUBLICITATE:
            
				
     
            
	
        								


















