COSMOTE: "cele mai mici tarife"
Miercuri, 07 Decembrie 2005

( AdPlayers.ro ) COSMOTE Romania lanseaza operatiunile comerciale ale operatorului de telefonie in Romania si promite ca va face telecomunicatiile mobile accesibile tuturor. Anuntul de lansare a operatiunilor comerciale COSMOTE Romania pe piata locala precum si dezvaluirea numelui marcii, au fost facute publice prin intermediul unei conferinte de presa care a avut loc ieri, la Bucuresti.

Publicitatea este creata si produsa de echipa GMP/ASHLEY BUCHAREST impreuna cu ASHLEY & HOLMES Atena. Contul de media este derulat de GMP / Ashley, dupa cum a declarat pentru AdPlayers, Ioana Manoiu, PR Director, GMP/Ashley Bucuresti . 

COSMOTE: cele mai mici tarife

“Aducem cele mai mici tarife de pe piata romaneasca, si, asa cum am promis, vom face telefonia mobila accesibila tuturor.” a declarat ieri Nikolaos Tsolas, Directorul General al COSMOTE Romania (foto), odata cu lansarea serviciilor din Romania. “Suntem aici ca sa facem diferenta. Avem incredere ca prin lansarea noastra comerciala in Romania, vom crea o valoare semnficativa in cadrul Grupului.”

COSMOTE Romania este prima filiala a Grupului COSMOTE care adopta brand-ul grupului si noua identitate corporativa.  Dupa cum sustine compania, marca este asociata cu spiritul de initiativa, performanta tehnologica, calitatea si fiabilitatea, toate fiind elemente definitorii ale mediului de afaceri competitiv din prezent. Sigla COSMOTE semnifica, potrivit aceleiasi surse, armonia dintre om si tehnologie, forma simpla si directa reflectand tocmai misiunea companiei de a apropia oamenii prin simplificarea comunicarii dintre acestia.

“Pe langa marca noastra, COSMOTE, aducem pe piata romaneasca viziunea noastra, axata pe creativitate, angajament, o politica orientata catre client, adica aceleasi atuuri cu care am abordat si piata din Grecia si care ne-au condus catre pozitia de lider” a declarat Evangelos Martigopoulos, Directorul General al COSMOTE Group. “ COSMOTE se bucura acum de cea mai extinsa prezenta pe piata de telefonie mobila din Sud-Estul Europei, oferind clientilor din regiune beneficii clare, servicii de calitate si cel mai bun raport calitate-pret.” a mai adaugat el.

Politica unica de tarifare

Dupa cum afirma oficialii companiei, aplicand o politica simpla si unica de tarifare, fara diferentiere intre retele, COSMOTE Romania ofera clientilor romani experienta unor servicii de telecomunicatii mobile la cel mai bun raport calitate-pret. Lansand un portofoliu personalizat de servicii, “COSMOTE Romania aduce cele mai mici pachete tarifare de pe piata pentru serviciile postpaid, oferind in acelasi timp si pachete prepaid extrem de avantajoase pentru cei care aleg libertatea comunicarii” .

Postpaid

COSMOTE Romania introduce pe piata romaneasca cele mai mici abonamente, afirma reprezentantii operatorului, abonamente care includ si minute gratuite cu toate celelalte retele de telefonie. “Pentru prima data in Romania, abonatii se pot bucura de convorbiri gratuite, indiferent de retea, la cel mai mic abonament lunar, in valoare de 3 euro/luna”.

Prepaid

In privinta serviciilor prepaid, COSMOTE Romania aduce clientilor sai Cartela COSMOTE, declarat “un brand simplu si accesibil, adresat in special tinerilor”. Cu un tarif de 0.16 eurocenti pe minut, pachetul prepaid COSMOTE ofera clientilor convorbiri cu pana la 47% mai ieftine decat restul operatorilor locali, plus mesaje scrise la tariful de 5 eurocenti/mesaj. Cartela Cosmote mai propune pe piata tuturor utilizatorilor COSMOTE si un pachet special care include 100 SMS-uri, contra unei taxe lunare de 1.5 euro.

Utilizatorii cartelei COSMOTE beneficiaza de un extrabonus de 20% din valoarea sumei reincarcate, pentru fiecare operatiune. Pretul pachetului prepaid COSMOTE este de 5 euro si include un credit initial de convorbiri gratuite in valoare de 5 euro, cu cea mai lunga valabilitate de pe piata, spune compania, 12 luni de la activare, indiferent de valoarea reincarcata.

Acoperire

Reteaua de vanzari COSMOTE Romania include 10 magazine proprii COSMOTE, 75 magazine ROMTELECOM si 175 parteneri comerciali, inclusiv magazinele Germanos, precum si un numar de dealeri locali cu acoperire nationala. Produsele prepaid marca COSMOTE Romania sunt disponibile in mii de puncte de vanzare de pe intreg cuprinsul tarii, iar pentru clientii corporate, COSMOTE Romania pune la dispozitia acestora o echipa dedicata de vanzari directe. In prezent, reteaua COSMOTE Romania acopera, dupa cum sustine compania, aproape 80% din populatia tarii.

( Irina Toma, Iulian Toma info@adplayers.ro )


PUBLICITATE: