Credit gav/balkanski pentru Raiffeisen Leasing
Duminca, 23 Octombrie 2005

Credit gav/balkanski pentru Raiffeisen Leasing( AdPlayers.ro ) Agentia de publicitate gav/balkanski a dezvoltat  strategia de comunicare si creatie a campaniei de imagine pentru Raiffeisen Leasing intitulata “Leasing placut!”. Potrivit gav/balkanski, campania este in derulare in presa (Capital, Ziarul Financiar, Dupa Afaceri, reviste auto)  si outdoor-transit.

„Conceptul creativ este centrat in jurul unei tablete de ciocolata” ne informeaza reprezentantii agentiei de publicitate. „In general toate institutiiile financiare, banci sau  companii de leasing, sint percepute similar.”declara Marius Rosu, Director de Creatie, gav/balkanski. „Este lumea barbatilor cu cravata si laptop, a doamnelor in taior si a domnisoarelor sobre”. Creativul de la gav/balkanski este de parere ca lumea institutiilor financiare este „ O lume aseptica” si ca „in rest, totul  se invirte in jurul cifrelor si banilor; lucruri importante de altfel, dar care nu sunt totul in viata” .

„Ce este special la Raiffeisen Leasing? Oamenii si atitudinea lor, ingrediente pentru o reteta ideala” spune Marius Rosu. Altfel, „incercati sa definiti un USP rational pentru o companie de leasing... va va lua ceva timp sa calculati cu pixul pe hirtie comisioane, dobanzi, conditii de creditare, timpi de lucru... Iar rezultatele nu sunt foarte diferite” .

Dincolo de metafora, leasing placut de la Raiffeisen Leasing este disponibil si in varianta cea mai autentica „dulce”, spune agentia: tablete de ciocolata belgiana, de cea mai buna calitate,  care asteapta clientii la sediile Raiffeisen Leasing. „Impreuna cu un zimbet, desigur! „ mai sustin reprezentantii gav/ balkanski

“Leasing placut nu este doar un concept creativ inspirat, care face diferenta, ci insasi sinteza filozofiei noastre corporative, calda si apropiata de oameni, fie ei colegi, parteneri sau clienti” a declarat dl. Bernd Kuenzel, presedinte Raiffeisen Leasing.

Reteta „tabletei” de comunicare „Leasing Placut!” a fost pregatita de Victor Oancea (Fotograf), Dana Cavaleru ( Copywriter ), Marius Rosu ( Director de Creatie si Art Director) de la  gav/balkanski si Laura Ionescu ( Marketing Manager), Mihaela  Mateescu ( Director Vanzari) si Bernd Kuenzel, Presedinte Raiffeisen Leasing si responsabil cu degustarea ciocolatei.

Agentie de publicitate independenta, gav/balkanski  a fost fondata de Lucian Georgescu. Printre clientii gav/balkanski se numara si Raiffeisen Leasing, dupa cum sustin reprezentantii agentiei, unul dintre jucatorii importanti din domeniul financiar si membru al Grupului Raiffeisen si al Asociatiei de Leasing Bancar.

( Iulian Toma )

INFO AdFile

Titlu: “Leasing placut”

Agentie: gav-balkanski

Oras: Bucuresti

Advertiser: Raiffeisen Leasing

Brand: Raiffeisen Leasing

Produs/categorie: Corporate

Brand Manager: Laura Ionescu

Marketing Manager / Director: Mihaela Mateescu, Bernd Kuenzel

Nume Campanie: “Leasing placut”

Data primei difuzari/aparitii: iulie 2005

Piete distributie (Tari): Romania

Tara productie: Romania

Limba: romana

Tipuri media: Print, OOH-transit

Durata (TV): N.A.

Slogan: “Leasing placut”

Account Manager / Director: Lucian Georgescu

Creative Director: Marius Rosu

Art Director: Marius Rosu

Copywriter: Dana Cavaleru

Fotografie: Victor Oancea

Strategie Media / Account Planner: Mihaela Dumitrescu

Agentie Media: Media Direction


PUBLICITATE: