Connex-Vodafone: "impreuna" cu McCann Erickson
Miercuri, 09 Noiembrie 2005

Connex-Vodafone: impreuna cu McCann Erickson( AdPlayers.ro ) Campania co-branded Connex-Vodafone este semnata de McCann Erickson, “colaborarea pe proiectul de rebranding Vodafone a venit de la sine, fara a fi organizat un pitch” au declarat pentru AdPlayers oficialii McCann Erickson. Agentia de publicitate a inceput sa lucreze pentru Connex ca agentie full service in urma unei licitatii castigate la sfarsitul anului trecut, McCann Erickson dezvoltand deja in acesta an pentru Mobifon proiecte pentru lansari de produse Connex (3G, Play) sau campanii promotionale (“Egal”, “Jumatatile”).

Connex-Vodafone: impreuna cu McCann Erickson

Obiectivele prime etape a campaniei sunt reiterarea valorilor Connex si introducerea valorilor lui Vodafone pe piata din Romania. “Brieful clientului a fost simplu: cum putem face trecerea de la Connex la Vodafone, obtinand notorietate si favorabilitate pentru Vodafone si fara a aliena clientii Connex?” au declarat pentru AdPlayers oficialii McCann Erickson. In urma discutiilor de strategie si cu inputul experientelor anterioare, Vodafone si  McCann Erickson au decis un rebranding in doi pasi: co-branded Connex si Vodafone si full brading Vodafone,  prima etapa fiind in derulare” .

Connex-Vodafone: impreuna cu McCann Erickson

Connex-Vodafone

Evenimetul Zilei

 “Targetul a fost in primul rand sustinatorul Connex, cu el am vrut sa vorbim in mod special, caci el are mai multe intrebari vis a vis de evolutia brandului simpatizat” afirma reprezentantii McCann Erickson.

“Strategia de brand a fost preluata si dezvoltata mai departe in strategie de comunicare, aprofundarea valorilor si a pozitionarilor celor doua branduri a fost solutia pentru mesajul campaniei” sutin ei. De aici a rezultat “ “Impreuna suntem mai puternici”, simplu si clar, valabil si pentru relatia dintre cele doua branduri si pentru relatia dintre consumatorul roman si “cea mai mare comunitate mobila din lume” mai dauga creativii.

“Conceptul creativ a dramatizat  mesajul „Impreuna” pornind de la miscarea sociala de exprimare spontana, flash mob-ul” spune agentia.

Connex-Vodafone: impreuna cu McCann Erickson

Connex-Vodafone / Gandul

McCann Erickson a adus la filmari cea mai mare figuratie de persoane intr-un spot romanesc, spune agentia: 1500 de figuranti. Executia TV a fost filmata timp de 3 zile, in Bucuresti, intr-una din ele „blocandu-se” Piata Natiunilor Unite.

Cu un numar impresionant de figuranti similar celui de la realizarea filmarilor, imaginile din print ad-uri sunt rezultatul unei sedinte foto realizate tot in Bucuresti, la finalul lunii septembrie.

Campania este derulata de Universal McCann, agentia de media din cadrul McCann WorldGroup Romania si are in componenta TV si presa, acoperirea fiind nationala.

Regizat de Jeff Thomas, regizor care a filmat spoturi pentru Audi sau McDonalds, videoclipuri pentru Travis sau Ash, filmul Connex-Vodafone a fost post procesat in Bucuresti si Londra (la Movie Pictures), iar sound design-ul la Blue Production.

Connex-Vodafone: impreuna cu McCann Erickson

Connex-Vodafone / Capital

Cel de-al doilea spot, pentru prima oferta Vodafone “Family” a fost regizat de Radu Munteanu.

(Iulian Toma, info@adplayers.ro )

INFO AdFile

Titlu: Impreuna

Agentie: McCann Erickson

Oras: Bucuresti

Advertiser: MobiFon

Brand: Connex-Vodafone

Produs/categorie: mobile telecommunications

Advertising Manager: Romina Tazlaoanu

Senior Communication Director: Stephanie Jackson

Program Manager: Alfred Borcan

Nume Campanie: Impreuna

Data primei difuzari/aparitii: 28 oct. 2005

Piete distributie (Tari): Romania

Tara productie: Romania

Limba: Romana

Tipuri media: TV, presa

Durata (TV): 60sec

Account Manager: Cristina Jura

Account Director: Ana Popescu

Strategic Planner: Alina Tudose

Creative Director: Adrian Botan

Art director: Andrei Tripsa

Copywriter: Constantin Milu

Producator AV: Gimina Maxim

Photographer producer: Lavinia Lumezanu

Casa Productie: Base Production

Photographer: Cosmin Bumbut

Regizor: Jeff Thomas

Casa productie A/V: Multimedia

Companie editare Imagine: Multimedia

Post Productie A/V: Multimedia

Voce: Marius Savescu

Muzica: Preluare dupa “Requiem for a dream”

Efecte Speciale: sound design si telecine la Blue Production- Londra

Strategie Media / Account Planner: Emil Maican; Roxana Marcu

Agentie Media: Universal McCann

Connex - Vodafone / " Family"  

Copywriter: Craita Coman;

Art Director: Emil Comsea;

Strategic Planner Grup Connex: Alina Tudose

Account Manager: Cristina Jura;

A/V: Gimina Maxim; 

Regizor: Radu Munteanu.

Echipa Media: Emil Maican; Roxana Marcu, Silvia Tanase, Dragos Zileriu; 

Agentie de Media:  Universal McCann


PUBLICITATE: