( AdPlayers.ro ) Reteaua de publicitate JWT a creat noua campanie pentru Jacobs Krnung Solubil . Sub numele generic Familia boabelor de cafea de calitate superioara campania a fost lansata pe 10 noiembrie si cuprinde o macheta de presa si doua spoturi TV afirma reprezentantii Scala JWT.

Campania se concentreaza pe avantajele de baza ale Jacobs Krnung: aceeasi calitate a boabelor de cafea care creeaza unica Alintaroma. Vizualul de Craciun de la Jacobs Krnung SNOWDOME este exportat n Germania, Cehia si alte tari.
Realizarea acestui proiect ne face, binenteles, foarte fericiti si a fost posibil numai datorita clientului Kraft Romnia, cu viziunea sa profesionista si deschisa catre noi idei, spune Mihai Cojocaru, Creative Director de la Scala JWT.

Oficialii Scala JWT mai spun ca printul creat special pentru Craciun anul trecut de Scala JWT, ce se bazeaza pe conceptul creativ puterea Alintaromei, a fost exportat cu succes n Germania, Cehia, Austria, Ucraina, Bulgaria, Lituania si alte tari, care si definesc acum strategia de comunicare de Craciun.
( Irina Toma, info@adplayers.ro )