Rezultatele cautarii dupa : "special"
Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 18 Iulie 2006
Costurile fac parte dintr-o investitie mai mare facuta de URSUS atat pentru schimbarea sticlei cat si pentru promovarea ei si care se ridica la 4 milioane de EUR, campania de promovare fiind semnata de Publicis Romania si derulata de ZenithMedia pe TV, OOH in Bucuresti si pe litoral, BTL pe litoral, presa precum si posm
Luni, 17 Iulie 2006
Sub sloganul "Urmatoarea ta poza poate fi cea mai buna", Publicis Romania semneaza promotia pentru camerele HP in perioada 30 iunie - 31 august 2006, campania fiind derulata in media de Optimedia
Joi, 13 Iulie 2006
Agentia Grey Worldwide Romania semneaza prima campanie de print Nokia conceputa in Romania pentru Nokia 6234 si serviciul Vodafone Live!, campania fiind derula in media de agentia Mediacom Romania
Duminca, 02 Iulie 2006
"In drum spre 1 milion EUR", Ciprian Stavar, Marketing & Communication Director, Vodanet reitereaza pozitia publisher-ului online "din punct de vedere al audientei site-urilor proprii", spre deosebire "de retele de site-uri, in genul celor de la netBridge, iMedia sau ARBOmedia, care vand publicitatea pe o audienta generata pe alte zeci sau sute de site-uri"
Joi, 29 Iunie 2006
Sub sloganul "Afli din mers", agentia de publicitate DDB Bucuresti concepe strategia, face creatia si filmeaza campania virala pentru Compact, cotidianul gratuit editat de Ringier Romania
Marti, 27 Iunie 2006
Din luna mai 2006, contul Peroni Nastro Azzurro din portofoliul URSUS Breweries este gestionat de catre agentiile de publicitate Mercury Promotions (brand) si Zenith Media (media), Publicis Romania urmand sa deruleze proiecte speciale precum Ambientalia
Marti, 27 Iunie 2006
"Suntem o companie matura, lider de piata in Romania si deja un nume in zona Balcanica si nu numai", afirma, la 15 ani de la infiintare, Ana-Maria Ionescu (foto), General Manager Eltrix, companie care acopera 4 mari categorii de materiale de comunicare- Retail Branding, POSM, Outdoor, Special Projects
Duminca, 25 Iunie 2006
Grey Worldwide Romania semneaza noile spoturi dupa ce contul a fost castigat in urma unei licitatii de publicitate desfasurate luna martie, campania fiind derulata in media de agentia de media Optimedia
Vineri, 23 Iunie 2006
Orlando Nicoara, General Manager, NetBridge - "cea mai puternica companie de pe internetul romanesc" si al "celei mai mari agentii de publicitate online" –Boom.ro, si-a dat aseara demisia din toate functiile detinute in companie, dupa 5 ani de activitate, interimatul fiind asigurat, pana la noi decizii, de Cristian Petriceanu, ex-Managing Director, TBWA Bucuresti
Miercuri, 21 Iunie 2006
Sub sloganul "Pentru profesionisti", Brandstalk Advertising a initiat prima campanie media de amploare pentru Baumix, campania derulata prin Media Investment cuprinde atat un spot TV, difuzat in timpul meciurilor din campionatul Mondial si al emisiunilor conexe, cat si insertii in presa centrala de profil
Sambata, 17 Iunie 2006
Turneul "Povestea trebuie spusa" care a adus anul trecut 288.000 de participanti, continua anul acesta, in perioada 16 iunie - 16 iulie 2006, sub conceptul "Asculti. Simti. Povestesti" si adauga 180 de KW - pentru lumini si 80 KW - pentru sunet, unor artisiti romani precum Stefan Banica Jr, A.G. Weinberger, Morandi si Heaven
Vineri, 16 Iunie 2006
In urma unui proces de selectie, creatia campaniei de promovare "Eu nu dau si nu iau spaga" a fost realizata pro bono de agentia de publicitate DDB Bucharest, campania fiind derulata in perioada 13 iunie – 9 iulie 2006
Marti, 13 Iunie 2006
Emanuel Grigorcea (foto), Client Service Director Brands&Bears si fost jucator de rugby la Dinamo si Stiinta Bucuresti este convins ca "Rugby-ul este un sport barbatesc, care merita promovat pentru valentele lui educative deosebite"
Marti, 06 Iunie 2006
Autorii spun ca "vedetele cu guler alb" ale evenimentului au fost Carlsberg Elephant si Tuborg Fine Festival, sortimentul de bere creat special de organizatori pentru cele zece zile de sarbatoare
Marti, 23 Mai 2006
Pentru amatorii de statistici, AdPlayers pune la dispozitie cateva cifre interesante legate de participarea agentiilor, castigatorii si nominalizarile Ad’Or 2006 versus Ad’Or 2005
Marti, 23 Mai 2006
10 Q&A pentru Ad’Or cu Diana Graepel (foto), Director General si Partener, Funky Business
Miercuri, 10 Mai 2006
Realizata de agentia de publicitate Grey Worldwide Romania, actiunea din cadrul noii campanii "Internet cu viteza viitorului" este derulata in media de catre agentia MediaCom, pana la 30 iunie 2006
Marti, 09 Mai 2006
Dupa ce, in urma cu un an, festivalul inregistra un nivel de 24 de agentii de publicitate, cota participarii la Ad’Or 2006 a scazut la 21 de agentii si doar jumatate din membrii RAAA
Luni, 08 Mai 2006
La aniversarea de 6 ani a FHM, Sanoma Hearst Romania a editat un format special, mai mare cu 33%, editia XXL a revistei pentru barbati convingand, pentru prima data, advertiseri cum sunt McDonald's, Porsche Leasing, Krups, Durex, Jolidon
Vineri, 05 Mai 2006
Cu o cifra de afaceri de peste 430.000 EUR in 2005, potrivit agentiei, McCann PR a anuntat afilierea la Weber Shandwick - divizia de relatii publice a The Interpublic Group of Companies
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: