Nokia si Vodafone la Grey si Mediacom
Joi, 13 Iulie 2006
Nokia si Vodafone la Grey si Mediacom ( AdPlayers.ro , Irina Toma irina.toma@adplayers.ro ) Nokia, Vodafone si agentia Grey Worldwide Romania semneaza prima campanie de print conceputa si implementata in Romania, anunta reprezentantii agentiei conduse de Mihail Vartosu si Laura Tampa.

Dezvoltata pe platforma de comunicare „Magnify the moment”, potrivit agentiei de publicitate, noua campanie subliniaza faptul ca "utilizand telefonul Nokia 6234 si serviciul Vodafone Live! consumatorii pot trai si mai intens momentele cu prietenii indiferent de locul unde se afla sau de conditiile din jurul lor".

Campania se deruleaza in media prin agentia Mediacom Romania si se desfasoara in perioada iulie - august 2006 pe canale media: TV, print si on-line.

"Este pentru prima data cand Nokia adopta o idee de print dezvoltata in Romania"

Nokia si Vodafone la Grey si Mediacom„Este pentru prima data cand Nokia adopta o idee de print dezvoltata in Romania”, afirma Monica Dimancea (foto), Group Account Director Grey Worldwide Romania, care gestioneaza acest cont in cadrul agentiei din 2000. „Fiind o marca internationala a carei comunicare este unitara in toate pietele pe care este prezenta, conceptele sunt dezvoltate central si apoi adaptate la nivel local” explica ea.

In executia de print, personajele aflate pe plaja sunt surprinse de ploaie, insa, dupa cum si-au propus creativii, acest lucru nu le impiedica sa se distreze in continuare cu ajutorul muzicii redate de telefonul Nokia 6234 si descarcate de pe Vodafone Live! „Dificultatea realizarii fotografiei din campania Nokia a constat , spun autorii campaniei, nu numai in "premeditarea" mai multor elemente (casting, vestimentatie, locatie, ploaie, momentul optim al zilei sau pozitia soarelui), ci mai ales in faptul ca totul trebuia sa convearga, producand o imagine spontana si verosimila.

„Am lucrat incet, algoritmic, discutand si regland fiecare detaliu. Rezultatul obtinut nu e urmarea unei "intamplari", ci mai degraba a unui demers cat mai riguros posibil. In final, fotografia reda energia, veselia molipsitoare si spontaneitatea presupuse de un astfel de moment”, spune Gabi Hirit.

Echipele care au colaborat la realizarea acestei campanii sunt formate din Attila Der-Marketing Manager, Ovidiu Laudoni - Account Manager, Ana Podolianu - Marketing Executive, din partea Nokia, iar din partea Grey Worldwide Romania: Monica Dimancea - Group Account Director, Anca Stefanescu - Group Creative Director, Cristina Popescu - Copywriter, Diana Butas - Art Director, Simona Bara - Account Executive.

Din partea Vodafone a contribuit Florin Petrescu, Manager Product Support. Fotografia a fost realizata de Gabriel Hirit, casa de productie fiind Factor.

Nokia 6234, pentru Vodafone Live!

Potrivit agentiei de publicitate, telefonul Nokia 6234 se gaseste exclusiv la operatorul Vodafone, fiind special conceput pentru Vodafone Live!, lansat de operatorul de telefonie mobila pe 21 iunie 2006. Serviciul ofera  un continut destinat divertismentuluimai precizeaza reprezentantii agentiei: permite vizionarea emisiunilor preferate direct pe telefonul mobil, descarcarea de pe site-ul Vodafone live! a peste 500 000 de piese romanesti si internationale si ascultarea lor de pe telefonul mobil, descarcarea de jocuri de pe acelasi site si utilizarea lor pe telefonul mobil, trimiterea de imagini prin MMS.

Telefonul Nokia 6234 are capabilitati 3G ce permit vizionarea emisiunilor TV preferate direct pe telefonul mobil, camera de 2 MP cu zoom digital 8X, difuzor incorporat cu sunet stereo de inalta fidelitate pentru a asculta muzica preferata in cele mai bune conditii.

Nokia si Vodafone la Grey si Mediacom

AdFile Info

Nume lucrare: Nokia 6234- Vodafone Live!

Agentie: Grey Worldwide România

Oras:

Advertiser: Nokia MP România

Brand: Nokia 6234

Produs/categorie: telefon mobil

Brand Manager:

Marketing Manager / Director: Attila Der

Nume Campanie: Amplfica fiecare secunda

Data primei difuzari/aparitii: iunie 2006

Piete distributie (Tari): România

Tara productie: România

Limba: Româna

Tip / Tipuri media: TV, print, on-line

Slogan: Amplifica fiecare secunda.

Account Manager / Director: Monica Dimancea

Creative Director: Anca Stefanescu

Art Director: Diana Butas

Copywriter: Cristina Popescu

Producator: Film Factor

Casa productie A/V: Film Factor

Editor Imagine (TV) /

Foto: Gabriel Hirit

Voce: Marius Savescu

Muzica: Film Factor

Efecte Speciale: FilmFactor

Agentie Media: Mediacom România

Media: TV, Print, On-line


PUBLICITATE: