Leo Academy angajeaza in publicitate
Miercuri, 05 Octombrie 2005

( AdPlayers.ro ) Leo Burnett a lansat proiectul Leo Academy, „o serie de cursuri intensive despre publicitate, la sfarsitul carora, cei mai buni dintre cei selectati pentru a participa la cursuri vor avea sansa sa se alature echipei Leo Burnett Romania” afirma reprezentantii agentiei de publicitate.

Oficialii Leo Burnett au declarat pentru AdPlayers si AdPlayers.ro ca Leo Academy va selecta un numar de 20-25 de „studenti” care vor putea urma cursurile sesiunii de training. " Trebuie neaparat sa-ti placa publicitatea, sa fii pasionat si sa-ti doresti sa faci asta; trebuie sa poti trece de testul de selectie, pentru ca va exista si asa ceva" ar fi prima cerintele „sesiunii” de angajare in publicitate.

„Leo Academy nu intentioneaza sa inlocuiasca sistemul clasic de invatamant, ci dimpotriva, sa completeze cunostintele teoretice dobandite de studentii si absolventii institutiilor de invatamant” afirma Stefan Iordache, Managing Director, Leo Burnett, delimitand clar proiectul de o concurenta cu alte institutii de invatamant. „In plus, ca valoare adaugata, Leo Academy va furniza celor selectati pentru training un set de cunostinte izvorate din experienta practica a agentiei”

„Debutul Leo Academy se va produce pe 7 noiembrie si va dura trei saptamani" mai afirma  Stefan Iordache. "Leo Academy este un proiect pe care il gandim de mult timp, iar anul acesta reusim in sfarsit sa-l implementam” sustine el. Obiectivele acestui proiect sunt foarte clare: descoperirea celor mai promitatori dintre reprezentantii urmatoarei generatii de oameni de publicitate si aducerea acestora in industrie”

Printre profesorii cursurilor se numara cei mai grei „generali” Leo Burnett: Ioana Iordache, Managing Director, Bogdan Naumovici – Creative Director Leo Burnet CEE, Laura Georgescu si Tudor Cuciuc – Creative Directors), Razvan Matasel – Research &Strategic Planning Director.

Inscrierile pentru Leo Academy se fac pana la data de 19 octombrie pe site-ul leoacademy.ro sau in sectiunea dedicata special acestui proiect din site-ul leoburnett.ro

 „Vrem ca Leo Academy sa aiba loc anual si sa devina, in cat mai scurt timp, cea mai buna scoala de publicitate din Romania.” afirma Stefan Iordache. „Concret, Leo Academy va fi un sistem de training intens adresat tinerilor pasionati de publicitate”

Leo Academy isi propune sa completeze cunostintele teoretice dobandite de catre pasionatii de publicitate (prin studiu individual sau in institutiile de invatamant de specialitate) si sa ii ajute pe acestia sa faca primii pasi in acest domeniu. De aceea, spun reprezentantii agentiei, Leo Academy nu este o alternativa la scolile de specialitate existente, ci o completare practica a acestora. Activitatile la care vor participa cursantii Leo Academy in cadrul programului de training se vor desfasura sub indrumarea managerilor din departamentele Leo Burnett, specializati in cele mai importante domenii ale publicitatii: marketing, strategie, creatie, productie audio-video, media planning, direct marketing etc.

Proiectul Leo Academy este impartit in patru etape. Prima etapa, primirea aplicatiilor, are loc pana la data de 19 octombrie si este urmata de selectia cursantilor in perioada 19-27 octombrie. Urmeaza anuntarea celor admisi la cursuri, pe 28 octombrie si inceperea sesiunii de training pe 7 noiembrie.

Cursurile precum si selectia finala vor fi impartite in doua module si se vor desasura pe o durata de trei sapamani. Primul modul este dedicat teoriei si se va desfasura sub forma unui training condesat despre notiunile de baza din toate disciplinele existente intr-o agentie de publicitate. Al doilea modul este cel practic, in cadrul caruia cursantii vor elabora un proiect individual si unul de grup. La finalul Leo Academy 2005 se vor acorda note si diplome, iar cei mai buni dintre cursanti vor avea posibilitatea sa se alature echipei Leo Burnett.

Leo Burnett Romania se pozitioneaza ca agentia cu cele mai bune servicii de strategie si creatie din Romania. Leo Burnett Romania este detinatoarea titlului de Agentie a Anului  in ultimii 3 ani si prima agentie romaneasca finalista la festivalul de la Cannes.

( Iulian Toma )


PUBLICITATE: