"Bamboocheste-te prin lume!"este semnata de Ogilvy NY si implementata in Romania de McCann
Vineri, 29 Iulie 2005

( AdPlayers.ro) Coca-Cola Romania a lansat in Romania campania promotionala Fanta: „Bamboocheste-te prin lume!” . Promotia se desfasoara in perioada 18 iulie - 4 septembrie. In total vor fi „bamboochite” un numar de 1 506 505 de premii in valoare totala de 375.000 Euro.

“Am creat acasta promotie cu gandul la consumatorii nostri. Fanta ridica la nivel de arta filosofia Bamboocha - sa profitam de fiecare clipa si sa traim viata din plin - si invita consumatorii la o experienta de neuitat, plina de aventura, libertate si o multime de premii Bamboocha!”, declara Petre Sandru - Operations Brand Manager Carbonated Soft Drinks.

Promotia locala „Bamboocheste-te prin lume!” din Romania este implementata de agentia McCann Erickson.  Pentru spoturile TV ale promotiei Fanta Bamboocha, McCann a folosit filmarile Ogilvy New York realizate pentru Fanta Bamboocha odata cu lansarea din aprilie. Spoturile radio au fost realizate in intregime de McCann Erickson Romania, o contributie importanta fiind adusa de Craita Coman, Copywriter la McCann. Contul de PR este in portofoliul Image Promotion.

Pe tot parcursul promotiei, consumatorii din Romania au sansa sa castige peste 1.500.000 de premii Bamboocha: 100 de perechi lentile de contact colorate, 1.000 de costume de baie pentru fete si baieti, 5.000 de perechi de bascheti, 500.000 de sticle de Fanta la 250ml si 1.000.000 de sticle de Fanta la 500ml, cu etichete de colectie. Premiile pot fi castigate „pe loc”, prin citirea mesajelor de sub capacele sticlelor promotionale de Fanta. In plus, echipe de promoteri Fanta vor organiza concursuri pe terasele din toata tara oferind pe loc si alte premii.

In premiera, sticlele de Fanta oferite ca premiu vor surprinde consumatorii cu etichete de colectie, cu personaje Bamboocha prezente in spoturile TV din toata lumea. Marele Premiu va „Bamboochi” cinci dintre participanti. Fiecare dintre acestia va castiga o calatorie extraordinara, impreuna cu trei prieteni, catre orice destinatie din lume.                      

Campania promotionala este sustinuta de spoturi TV si Radio, materiale la punctele de vanzare, ambalaje promotionale de 0,250 l RGB, 0.5 l, 1l si    2 l PET. Tot acum va fi lansat si site-ul Fanta Bamboocha:www.Bamboocha.ro .Tinerii amatori de distractie si internet pot afla amanunte despre Bamboocha si despre concursurile ce urmeaza a fi lansate accesand site-ul. "Bamoochitii" de pretutindeni vor putea interactiona prin intermediul forumului in maniera Bamboocha sau mixa si trimite prietenilor propriile melodii Bamboocha.

Noua platforma de comunicare Fanta “Fii Bamboocha!” a fost lansata in aprilie 2005. Conceptul creativ al campaniei Fanta Bamboocha are la baza cuvantul de origine polineziana “Bamboocha” care inseamna “urias, imens”.

Fanta a fost inventata si produsa in Germania in anul 1940. In momentul de fata, Fanta este prezenta in peste 200 de piete din intreaga lume, fiind al treilea cel mai consumat produs pe glob, cu exceptia Americii de Nord. In anul 2001, Fanta a devenit un brand global prin lansarea sa si pe aceasta piata.

In Romania, Fanta Portocale a fost cea de-a doua bautura racoritoare introdusa pe piata dupa Coca-Cola. Imediat dupa lansarea sa din 1993, Fanta si-a diversificat oferta, construind de-a lungul anilor o impresionanta gama de sortimente cu arome distincte: Fanta Lamaie, Fanta Madness (cu aroma de strugure), Fanta Fructe de Padure, Fanta Shokata (cu aroma de soc si lamaie) precum si Fanta de Visine - acestea din urma fiind concepute special pe gustul consumatorilor romani. ( Iulian Toma)


PUBLICITATE: