Rezultatele cautarii dupa : "silviu"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 2 3 4 5 »
Mediafax Foto - Best of 2007, pe Calea Victoriei din Bucuresti
Miercuri, 30 Aprilie 2008

50 dintre cele mai bune fotografii realizate de fotojurnalistii si colaboratorii Mediafax Foto vor fi vazute, intre 1 si 31 mai, pe latura exterioara a gardului Muzeului National de Arta al Romaniei (MNAR), dinspre Calea Victoriei

Silviu Ispas  a fost reales Presedinte BRAT
Vineri, 28 Martie 2008

Adunarea Generala a membrilor Biroului Roman de Audit al Tirajelor (BRAT) a ales ieri si un nou Consiliu Director

Group Account Director nou la Ogilvy & Mather
Luni, 21 Ianuarie 2008
Impreuna cu Magda Coltoiu - noul Group Account Director Ogilvy&Mather, din luna ianuaruie, la  Ogilvy Group au mai venit 10 oameni noi
8,8% market share Prima TV, cu Prigoana, in targetul 15-44 ani, urban
Marti, 27 Noiembrie 2007
Prima TV a avut la prima editie a emisiunii “Meserii Prigonite” o cota de piata de 8,8% si rating de 2,5% in targetul statiei 15-44 ani, persoane din populatia urbana
Prigoana face “Meserii prigonite” la Prima TV
Duminca, 25 Noiembrie 2007
„Emisiunea este facuta dupa o idée si un concept american, trecut prin Australia si ajuns in Romania pe diverse cai”, spune chiar Silviu Prigoana. „ Noi nu facem nimic altceva decat sa copiem, precum maimutele!”
Floriana Jucan alege Arbomedia pentru Q Magazine
Marti, 09 Octombrie 2007
Editata de Babilon Press, companie detinuta de Floriana Jucan, Q magazine are o frecventa bilunara, este membru BRAT si, potrivit Arbomedia, are un tiraj de 30.000 de exemplare
Interamerican a evaluat eficienta AdVenture intr-o saptamana!
Marti, 24 Iulie 2007
Agentia de publicitate AdVenture este noul furnizor de servicii de ATL si BTL pentru campaniile de marketing desfasurate de Interamerican, asigurare care a inceput deja cu o campanie de 450.000 EUR tarif lista, evaluata pentru AdPlayers, potrivit unor surse din piata, intre 50.000 si 80.000 EUR net
100 000 EUR pentru noul spot TV Ursus Twist-Off
Vineri, 29 Iunie 2007
Conceput de agentia de publicitate Publicis Romania si realizat de casa de productie Multimedia Est, spotul pentru noua sticla URSUS Twist-off s-a ridicat la un cost de aproximativ 100.000 de euro
Dan Balotescu renunta la sefia BRAT, Silviu Ispas revine Presedinte
Luni, 19 Martie 2007
Fostul Presedinte BRAT - Dan Balotescu a anuntat ca renunta la presedintia BRAT, continuānd activitatea īn cadrul asociatiei ca membru al CA BRAT, noul Presedinte BRAT fiind ales  Silviu Ispas, reprezentant al regiei ArboMedia, care a īntrunit majoritatea voturilor celor prezenti īn Adunarea Generala de vineri, 16 martie
Publicitarii salveaza Delta
Miercuri, 07 Februarie 2007
Asociatia Salvati Dunarea si Delta – Academia Catavencu spune ca peste 20 de idei pentru programe de ecologizare si administrare a Deltei Dunarii au iesit la mal īn think tank-ul la care au participat Sorin Trānca (Friends Advertising), Ioana Manoiu (GMP Advertising), Elena Ionita si Laurentiu Semeniuc (Leo Burnett), Paul Kasprovschi (Mercury Promotions)
Publicis a cāstigat licitatia JOE
Marti, 06 Februarie 2007
Dupa un concurs (pitch) cu McCann Erickson si Mercury Promotions, agentia Publicis Romania spune ca a fost desemnata cāstigatoarea licitatiei organizata de Nestlé pentru creatia promotiei JOE din primavara lui 2007
Cred ca suntem pe val, Sandra Pralong, Synergy Communications
Joi, 01 Februarie 2007
"Nisa noastra a fost firmele straine care se instaleaza īn Romania caci avantajul nostru competitiv este ca le vorbim pe limba lor, si la propriu, si la figurat", afirma pentru AdPlayers, Sandra Pralong, Chairwoman / Founder la Synergy Communications, legat de pozitionarea companiei de relatii publice si consultanta īn comunicare care avea anul trecut 3 oameni, iar acum are 10
EMI a preluat si Monitorul de Alba
Joi, 25 Ianuarie 2007
Compania de Media, al carei actionar majoritar este EMI Deutschland GmbH, a preluat marca Monitorul de Alba si detine astfel trei cotidiane locale, societatea editānd si Monitorul de Cluj si Monitorul de Sibiu
Silviu Ispas, EMI: Am devenit unul din principalii actori din mass-media locala
Joi, 18 Ianuarie 2007
"Dupa 9 luni de la lansare, am devenit unul din principalii actori din mass-media locala", a declarat Silviu Ispas (foto), reprezentantul European Media Invest īn Romānia, dupa ce compania a preluat de curānd pachetul majoritar (51%) la ziarele Monitorul de Cluj si Monitorul de Sibiu, EMI detinānd deja si pachetele majoritare la cotidianele Ziarul de Iasi si Obiectiv – Editie de Vaslui
ANPH a ales Media Insight
Luni, 11 Decembrie 2006
Aleasa prin licitatie publica, agentia de media va oferi servicii media de cumparare, de planificare strategica si tactica, monitorizare, cercetare, precum evaluare si post-evaluare media pentru Autoritatea Nationala pentru Persoanele cu Handicap
Mass-Media are 5 din primii 9 Cei Mai Bogati Romāni, peste 500 milioane USD
Miercuri, 15 Noiembrie 2006
Sorin Ovidiu Vāntu cu 850-900 milioane USD, Familia Paunescu cu 830-850 milioane USD, Fratii Micula cu 750-790 milioane USD, Dinu Patriciu cu 550-600 milioane USD si Familia Voiculescu - 500 milioane USD sunt 5 din primii 9 Cei Mai Bogati Romāni cu peste 500 milioane USD īn Top300 Capital, care au investitii īn Mass-Media
Starcom face media inovativa la Avon
Marti, 03 Octombrie 2006
Campania de comunicare integrata 1 din 8 femei pentru Avon Cosmetics, dedicata luptei īmpotriva cancerului la sān a fost declinata īn presa scrisa, televiziune, internet, indoor, outdoor si cinematografe si o componenta BTL
100.000 EUR pentru noile spoturi Ursus
Marti, 18 Iulie 2006
Costurile fac parte dintr-o investitie mai mare facuta de URSUS atat pentru schimbarea sticlei cat si pentru promovarea ei si care se ridica la 4 milioane de EUR, campania de promovare fiind semnata de Publicis Romania si derulata de ZenithMedia pe  TV, OOH in Bucuresti si pe litoral, BTL pe litoral, presa precum si posm
Ocupam in continuare, (..) pozitia nr.1
Duminca, 02 Iulie 2006
"In drum spre 1 milion EUR", Ciprian Stavar, Marketing & Communication Director, Vodanet reitereaza pozitia publisher-ului online "din punct de vedere al audientei site-urilor proprii", spre deosebire "de retele de site-uri, in genul celor de la netBridge, iMedia sau ARBOmedia, care vand publicitatea pe o audienta generata pe alte zeci sau sute de site-uri"
Arbomedia vrea crestere locala de 70%
Vineri, 09 Iunie 2006
In cadrul unui eveniment destinat clientilor de publicitate interesati de dezvoltare regionala, casa de vanzari media crede ca piata publicatiilor locale din Romania a ajuns la un grad de maturitate care permite utilizarea conceptului de "Gandeste National si actioneaza Local"
« 2 3 4 5 »