Dan Balotescu renunta la sefia BRAT, Silviu Ispas revine Presedinte
Luni, 19 Martie 2007

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Dan Balotescu a anuntat ca renunta la functia de Presedinte BRAT, continund activitatea n cadrul asociatiei ca membru al CA BRAT, se arata ntr-un comunicat al institutiei. ncetarea activitatii fostului presedinte BRAT a fost anuntata n Adunarea Generala a membrilor Biroului Romn de Audit al Tirajelor si a BRAT Cercetare SRL.

n sedinta de vineri, 16 februarie, a fost ales prin vot un nou Presedinte BRAT, dintre membrii CA BRAT. Conform oficialilor BRAT, noul Presedinte BRAT este Silviu Ispas, reprezentant al regiei ArboMedia, care a ntrunit majoritatea voturilor celor prezenti. Mandatul noului Presedinte se va sfrsi cu ocazia Adunarii Generale BRAT din luna martie 2008.l Silviu Ispas a mai ocupat functia de Presedinte BRAT intre anii 2004 2006.

Consiliul de Administratie BRAT mai are n componenta trei reprezentanti ai agentiilor de publicitate (Anca Fieraru Initiative Romania, Dan Balotescu Media Investment Communication si Laura Dobre - Mindshare), trei reprezentanti ai cotidianelor nationale (Catalin Tolontan Convergent Media, Cosmina Noaghea Publimedia International si Monica Popescu Ziua), trei reprezentanti ai publicatiilor de tip magazin (Mirela Iordache Burda Romania, Szilard Meszaros Edipresse AS, Claudiu Serban Ringier Romania), doi reprezentanti ai publicatiilor locale (Mihaela Rugina Viata Libera Galati si Gruita Ienasoiu Solpress Satu Mare), un reprezentant al publicatiilor gratuite (Alex Sandulescu Academia Catavencu), reprezentantul Departamentului Internet (Daniel Dragomir UPC Romania) si reprezentantul Departamentului pentru Studii de Audienta (Marius Gheorghe Media Investment Communication).

Biroul Romn de Audit al Tirajelor are n prezent 212 membri (editori, agentii de publicitate, clienti de publicitate si editori web) cu 45 mai multi dect cu un an n urma. Pe lista de audit se afla nscrise 267 de publicatii, cu 67 mai multe fata de aceeasi perioada a anului trecut.

AdPlayersFile

Biroul Roman de Audit al Tirajelor (BRAT) este o structura asociativa constituita in scopul verificarii independente si obiective a cifrelor de difuzare a diverselor produse media. In cei 9 ani de existenta BRAT a devenit reperul pietei de publicitate pentru presa scrisa in ceea ce priveste auditul tirajelor si rezultatele de audienta ale publicatiilor membre.

PUBLICITATE: