Interamerican a evaluat eficienta AdVenture intr-o saptamana!
Marti, 24 Iulie 2007

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Interamerican lucreaza cu AdVenture, anunta reprezentantii companiei de publicitate condusa de Alex Zamfir, General Manager AdVenture. Potrivit reprezentantilor AdVenture, agentia este noul furnizor de servicii de ATL si BTL pentru campaniile de marketing desfasurate de Interamerican.

Conform agentiei, AdVenture se va ocupa atat de campaniile de marketing ale Interamerican Insurance, care inglobeaza si asigurarile de sanatate Medisystem, cat si de campaniile de marketing ale  Interamerican Pensii.

„Foarte eficient”, intr-o saptamana?

Surpriza masurarii eficientei unei campanii de comunicare vine se pare, dupa cum deducem dintr-o declaratie a unui oficial Interamerican, la doar cateva zile de la demararea colaborarii. Dupa o saptamana de la inceperea primei campanii, oficialii Interamerican spun ca au ales bine agentia, care a prezentat un mix de media „foarte eficient”:

“Prima faza a campaniei de marketing, care a inceput saptamana trecuta  ne-a  convins ca am facut alegerea cea mai buna, intrucat, dincolo de propunerea creativa ingenioasa si mixul de canale media s-a dovedit a fi unul foarte eficient”, a declarat Andreea Hreapca, Marketing & PR Manager Interamerican Romania.

Buget media intre 50.000 si 80.000 EUR net

Campania a fost declinata pe TV, presa, internet, outdoor,  bugetul total alocat acestei campanii a avut, spune agentia, o valoare de rate card (tarife lista) de peste 450,000 euro.

Surse din piata au afirmat pentru AdPlayers ca prima campanie de media derulata de AdVenture pentru Interamerican in acest an poate fi aproximata intre 50.000 si 80.000 EUR net si ca este putin probabil ca mixul de media sa poata fi evaluat intr-un timp atat de scurt ca fiind "foarte eficient".

"Atunci ai nevoie de noi. Interamerican"

Interamerican a inceput saptamana trecuta campania de marketing, potrivit agentiei, intr-un mod absolut inedit, avand in prim plan urmesajul: “Faci parte dintr-o formatie? Vei lansa hituri in urmatorii 30 de ani? Vei fi pe copertile tuturor revistelor de muzica? Si vei avea fani in toata lumea? Nu? Atunci ai nevoie de noi.  INTERAMERICAN”.

“Ideaa activarii de saptamana trecuta a fost sa ne legam de un fenomen de masa si sa scoatem in evidenta faptul ca atunci cand nu te numeri printre putinii norocosi care pot avea orice isi doresc, e bine sa apelezi la o companie puternica precum Intermerican”, spune Alex Zamfir, General Manager AdVenture.

AdFile

Advertiser: Interamerican

Produs/ servicii: Interamerican 

Agentie: AdVenture:

Alex Zamfir – General Manager

Mircea Moldovan – Creative Director,

Daniel Toma – Senior Art Director,

Ovidiu Hodorogea – Copywriter,

Cristi CIureanu – DTP,

Stefan Popescu – Media Director,

Silviu Chivu – BTL Manager


PUBLICITATE: