Rezultatele cautarii dupa : "sediul"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Edipresse vrea Psychologies
Vineri, 22 Decembrie 2006
Psychologies a fost relansata īn 1998 īn Franta si, potrivit Edipresse, s-a bucurat de un enorm succes īn ultimi 10 ani, cu un tiraj de peste 350 000 de exemplare si locul 2 īn topul publicatiilor lunare din punct de vedere al veniturilor din publicitate, revista avānd de curānd editii īn Spania , Italia, Marea Britanie, Rusia si China
Vitrina, exclusiv pentru BT Asigurari
Joi, 21 Decembrie 2006
Sub sloganul "Exclusiv pentru masini", noua campanie pentru polita RCA BT ASIGURARI este semnata de Vitrina Advertising si se va derula la nivel national pāna la sfārsitul lunii ianuarie 2007, pe posturi nationale si retele locale de televiziune, canale online si print
United a lansat, pentru retaileri, mall-ul Liberty Center, care va fi gata īn 2008
Joi, 07 Decembrie 2006
Contul a fost cāstigat īn luna mai 2006, dupa o licitatie la care au mai participat, potrivit United,  īnca 2 agentii, United demarānd recent, pentru retaileri, campania de lansare a mall-ului Liberty Center, programat sa fie predat la cheie īn 2008
Media 2ND a creat site-ul DRP.GOV.RO
Luni, 20 Noiembrie 2006
Noul proiect eGovernment al Departamentului pentru Relatia cu Parlamentul drp.gov.ro (www.drp.gov.ro ) īi urmeaza site-ului SGG.RO pentru Secretariatul General al Guvernului (www.sgg.ro), lansat de catre companie īn luna mai
Cresta Awards a premiat McCann Erickson Romānia
Luni, 30 Octombrie 2006
Cu doua premii la Press (Michael, Manson , Slash) si TV (Porcul), agentia McCann Erickson condusa de Enoiu si Botan este singura agentie din Romānia premiata la festivalul international din SUA, care a desemnat īn acest an 74 lucrari cāstigatoare, īn cele 5 categorii de concurs
Havas da click īn Romānia pe Online
Vineri, 27 Octombrie 2006
Odata cu consolidarea sub umbrela Havas Media a tuturor diviziilor de media ale grupului Havas, Dinu Teretean, Managing Director, MPG Romānia - bratul de media al grupului Havas, spune ca pe piata romāneasca eforturile din perioada imediat urmatoare se vor concentra īn primul rānd asupra diviziei specializate de online advertising - Media Contacts
IAA Romānia are casa īn centru
Marti, 03 Octombrie 2006
Īn suprafata de aproximativ 500 mp si aflat īn plin centrul Capitalei, noul sediul a fost atribuit de catre Primaria Municipiului Bucuresti ca urmare a recunoasterii implicarii si eforturilor depuse de IAA, ca partener al Primariei, pentru rezolvarea si reglementarea multor aspecte de interes pentru industria romāna de publicitate
TV
The Ad Store ia Tasty de la zero
Luni, 02 Octombrie 2006
Potrivit agentiei de publicitate conduse de Remus Frunza (foto), Tasty Company īsi propune crearea de brand-awareness la nivelul brandului si la nivel institutional, si vizeaza pozitionarea īn topul producatorilor de produse alimentare
Edipresse AS Romānia lanseaza trimestrialul Viva! Biografii
Luni, 02 Octombrie 2006
Revista publicata de catre Edipresse AS Romānia va aparea īncepānd cu luna octombrie, va avea un tiraj initial de 30.000 de exemplare si, potrivit editorului, se īndreapta spre un public tinta format din femei si barbati cu vārste īntre 25-45 ani, cu resedinta īn mediul urban si venituri medii sau peste medie
Action Global Communication a cāstigat Emerging Romania
Vineri, 29 Septembrie 2006
Compania de PR condusa de Ruxandra Mateescu (foto) a devenit agentia de Relatii Publice a grupului britanic Oxford Business Group (OBG), pentru care va realiza si implementa campania de comunicare corporate a grupului britanic precum si pe cea a brandului Emerging Romania
The AdStore merge la inima Bayer
Miercuri, 27 Septembrie 2006
Sponsorizat de Bayer Healthcare, īn colaborare cu Societatea Romana de Cardiologie, evenimentul Ziua Mondiala a Inimii  a fost organizat īn Romānia de agentia The AdStore, companie care s-a implicat īn actiune si cu scopul lansarii oficiale pe piata romāneasca a campaniei de comunicare pentru medicamentul Aspirin Protect 100
Leo Burnett angajeaza Leo Academy II
Miercuri, 20 Septembrie 2006
Testul de admitere pentru noua serie de cursuri intensive despre publicitate este disponibil, din 18 septembrie pe site-ul www.leoacademy.ro, cei aproximativ 30 de cursanti selectati urmānd sa beneficieze de o latura aplicativa mai dezvoltata
23
Quelle Romānia: 70.000 de clienti īntr-un an de la intrarea pe piata
Luni, 18 Septembrie 2006
Cu un catalog de produse tras īntr-un tiraj de 250.000 de exemplare, compania cu vānzari prin posta vrea īn 2007 o cifra de afaceri de 7 milioane de EUR si are ca obiectiv atingerea pozitiei de vārf pe piata locala a comertului prin posta
Welcome to NeYahoogen!
Vineri, 08 Septembrie 2006
"Peste 1 milion de persoane si 20,000 de firme ne utilizeaza serviciile, ceea ce ne face sa credem īn forta tehnologiei si creativitatii noastre", spune Neogen, una din companiile importante cu activitate pe internet, dar care recunoaste īnsa (modest) chiar din prima pagina a Neogen.ro ca filmul de prezentare este inspirat din creatia ... Yahoo!
Wal-Mart, la raft cu Saatchi & Saatchi X
Joi, 24 August 2006
Reteaua de magazine Wal-Mart Stores, Inc. a numit Saatchi & Saatchi X (birourile Springdale, Arkansas) pentru a coordona serviciile de Comunicare in-store, shopper marketing si strategie de comunicare
Victor Dobre este Director Executiv IAA
Joi, 24 August 2006
Ex Managing Director la Scala JWT, Victor Dobre a fost numit director executiv al filialei IAA de la Bucuresti, fiind "pentru prima data cānd organizatia din Romānia are o structura executiva"
Strategii de promovare utilizate de presa romāna la 1906
Sambata, 05 August 2006
La 1906, apareau 663 de ziare si reviste, editate īn limba romāna ori bilingve, iar populatia Romāniei era, la acea data, de 6.500.000 locuitori, o populatie majoritar analfabeta, daca tinem cont ca, la 1910, cei alfabetizati vor detine o pondere de 40% (doar 2.600.000 locuitori stiau sa citeasca), fata de 22 %,  cāt erau estimati cu 11 ani īn urma, īn anul 1899
Debit Direct EuroLine - Vodafone se comunica direct clientilor
Joi, 03 August 2006
Euroline Retail Service si Vodafone Romānia vor comunica īn mod direct clientilor serviciul de Debit Direct, disponibil clientilor operatorului de telefonie mobila si posesorilor de carduri EuroLine si Euroline Style īncepānd cu 1 august
ACT, IAA si EuroNews promoveaza Responsabilitatea Sociala
Marti, 01 August 2006
Īncepānd cu luna august, EuroNews va transmite programul "Un Minut de Responsabilitate" (titlul original One Minute of Responsibility), cuprinzānd spoturi care sprijina campanii non-comerciale, sociale sau destinate protectiei mediului, spotul acestei saptamāni fiind "Cafeaua" pentru campania "Votul" apartinānd Agentiei pentru Strategii Guvernamentale, semnata de McCann Erickson Romānia
Granini a ales GAV|Scolz&Friends si Media Insight
Luni, 19 Iunie 2006
Eckes-Granini Romania dezvolta pe piata autohona marca Granini in colaborare cu Carlsrom Beverage Co., actiunile de comunicare ale marcii fiind derulate de GAV | Scolz & Friends (agentie de brand) si Media Insight (agentie de media)