Welcome to NeYahoogen!
Vineri, 08 Septembrie 2006

Welcome to NeYahoogen!.Welcome to NeYahoogen!

.

Welcome to NeYahoogen!(AdPlayers , Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro )

“La data la care cititi aceste rânduri, peste 1 milion de persoane si 20,000 de firme ne utilizeaza serviciile, ceea ce ne face sa credem în forta tehnologiei si creativitatii noastre”. Acesta este cel mai recent material editat la sectiunea “despre noi” de catre una dintre cele mai importante companii cu activitate pe internet din România. Aici, Neogen, îsi scrie singura istoria, pe 8 septembrie (astazi) si convinge clientii de creativitatea echipei.

Welcome to NeYahoogen!

Ne întoarcem pe prima pe prima pagina la Neogen.ro si, într-un film de prezentare aproape la fel de „creativ” cu cel al serviciilor Yahoo!, compania recunoaste ca s-a inspirat dintr-un film de prezentare al celebrului furnizor international de servicii pe internet.

Chiar si asa, nu putem sa nu întrebam daca Yahoo! si-a dat acordul cu privire la implementarea filmului de prezentare a serviciilor sale, ingenios jucat de catre David Fillo si Jerry Yang, doi dintre oficialii companei. Asta în conditiile în care autorii filmului de prezentare a serviciilor Yahoo nu este oprit de la “difuzarea” sa pe internet.

Într-o „neyahoogena” interpretare a actorilor români de pe Dâmbovita, cei doi dintre partenerii companiei Neogen par însa chiar foarte mândri de ispravnica lor gaselnita, “creativa” cu siguranta.

În fata unei asemenea situatii, ne întrebam totusi de ce P&G si Unilever, ori Coca-Cola si Pepsi, sau Orange si Vodafone nu-si dau mâna pentru a face cel mai tare spot al industriei si sa apeleze la aceeasi oameni de creatie, fara sa mai fie nevoie de atâtea agentii de publicitate.

Si, 2, daca Neogen s-a inspirat de la yahoo, lucru pe care dealtfel îl si recunoaste, ne întrebam ce le mai ramâne celorlalte companii cu activitate pe internet din România care ar dori sa vânda lucruri similare?

Welcome to NeYahoogen!

Nu ne râmâne decât sa vedem cum si mai ales când vor fi “implementate” „creativ" peste noapte si reclamele poate prea “scumpe” ale unor agentii de publicitate ca McCann Erickson, Leo Burnett, Graffiti BBDO, Saatchi & Saatchi, Ogilvy sau Grey  , dupa ce-au fost vazute la TV în seara precedenta, cu alte spoturi „creative” filmate eventual în baia, garajul sau subsolul blocului unei agentii cu sediul în caminul studentesc.

Filmul de prezentare Yahoo! poate fi gasit pe Youtube.com la adresa

http://youtube.com/watch?v=IZfIFzBsDsU&mode=related&search= 

Istoria Neogen poate fi citita la http://www.neogen.ro . AdPlayers asteapta la info@adplayers.ro si alte "creatii" inspirate, care au facut sau vor face, poate, înconjurul lumii, pe internet. . Welcome to NeYahoogen!. Welcome to NeYahoogen! .Welcome to NeYahoogen!

PUBLICITATE: