Rezultatele cautarii dupa : "puncte"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 5 6 7 8 9 »
1 din 2 romani din publicul comercial raman pe Romanii au Talent (Pro TV). Cota de piata de 47,6%
Luni, 26 Martie 2018
 Cea de-a sasea editie a sezonului 8 Romanii au talent a fost lider de audienta pe toate segmentele de public! Pe segmentul publicului comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, show-ul a inregistrat 19.3 puncte de rating si 47.6% cota de piata (market share )
MBA pentru copii. Itsy Bitsy lanseaza MBA Junior.
Luni, 19 Martie 2018
 „MBA Junior francizeaza programul la nivel national, prin parteneri educationali, astfel incat acesta sa ajunga la cat mai multi copii” spune Nadia Tataru, co-fondatoare Itsy Bitsy si co-fondatoare MBA Junior
Inca o seara in care 1 din 2 romani din publicul comercial s-au uitat la Pro TV
Sambata, 03 Martie 2018
 Romanii au talent! a inregistrat 19.6 puncte de rating si 49.7% cota de piata pe segmentul publicului comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani.
1 din 7 romani s-au uitat la tevi in loc de rauri, in publicul comercial TV. Romania, te iubesc!
Luni, 26 Februarie 2018
 Reportajul semnat de Rares Nastase despre constructia microhidrocentralelor si hidrocentralelor pe raurile si paraiele Romaniei a avut 5.5 puncte de rating si 14.6% share
1 din 2 romani din publicul comercial au vazut Romanii au Talent!
Sambata, 17 Februarie 2018
Potrivit cifrelor furnizate de reprezentantii de relatii publice Pro TV, pe segmentul publicului comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, show-ul a inregistrat 20.4 puncte de rating si 50.4% share, de peste cinci ori mai mult decat postul de televiziune clasat pe locul doi,
Grupul PRO TV: venituri mai mari cu 9.5% in 2017. Cel mai bun profit operational din ultimii 10 ani
Luni, 12 Februarie 2018
 In perioada ianuarie-decembrie 2017, grupul PRO TV a obtinut un venit net in valoare de peste 191 milioane de dolari, in crestere cu 9.5% la o rata constanta a cursului de schimb valutar, comparativ cu aceeasi perioada a anului 2016.
Jukebox feat Bella Santiago, RAFAEL & Friends si MIHAI castigatori in a doua semifinala Eurovision Romania
Luni, 29 Ianuarie 2018
 Urmatoarea semifinala a Selectiei Nationale va avea loc duminica, 4 februarie, la Craiova
Doina Gradea, TVR: Marea Finala Eurovision Romania, la Sala Polivalenta din Bucuresti
Sambata, 20 Ianuarie 2018
 Directoarea generala interimara a mai spus ca Eurovision Romania va avea cinci semifinale, pe care postul public le va dedica sarbatoririi Centenarului si multumeste studiourilor teritoriale, care s-au implicat pentru a organiza semifinalele in cele cinci orase: Focsani, Timisoara, Turda, Craiova si Sighisoara
1 din 3 romani din publicul comercial s-au uitat in 2017 dimineata si seara la Stirile PRO TV
Vineri, 05 Ianuarie 2018
 Aproape unul din cinci romani au urmarit in 2017 si programele Romania, te iubesc!, iLikeIT si Ce se intampla, doctore?
Cine vine dupa iPhone 6 sa castige aurul eficientei? Inscrieri la Global Effie Awards 2018
Joi, 04 Ianuarie 2018
Juriul competitiei premiaza cele mai eficiente comunicari la nivel global, iar castigatorii vor primi puncte in Effie Index
Om de afaceri sau negustor, in 2018?
Miercuri, 03 Ianuarie 2018
 Uite o intrebare buna pentru noul an care tocmai a inceput. Probabil ca multi dintre noi nu ne-am pus niciodata aceasta intrebare obisnuiti fiind sa ne vedem de ”nevoile si neamul” vorba poetului national.
 9% rating si 27% cota de piata in publicul comercial, duminica, la Romania, te iubesc! (Pro TV)
Luni, 18 Decembrie 2017
Postul de televiziune a fost lider de audienta pe toate categoriile de public, obtinand la nivelul publicului urban, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, un nou record de audienta - 9.1 puncte de rating si 27.0% share, arata reprezentantii sai.
1 din 5 telespectatori din publicul comercial interesati de romanii exceptionali la Romania, te iubesc
Luni, 11 Decembrie 2017
La nivelul publicului comercial, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, emisiunea a obtinut 6.5 puncte de rating si 18.1% cota de piata (aproape 1 din 5 romani)
1 din 4 romani din publicul comercial s-au uitat la INNA in Vocea Romaniei ( Pro TV)
Sambata, 09 Decembrie 2017
Semifinala Vocea Romaniei a fost lider de audienta pe toate categoriile de public si a inregistrat 8 puncte de rating si 24.1% share pe segmentul publicului comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani,
Peste 1 din 4 oameni din publicul comercial au vazut povestile de succes ale romanilor la Pro TV
Marti, 05 Decembrie 2017
In publicul cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, Pro TV a obtinut 9.1 puncte de rating si 26.3% cota de piata
IMMOFINANZ in prima campanie de publicitate internationala pentru centrele comerciale VIVO!
Miercuri, 29 Noiembrie 2017
Potrivit autorilor, sloganul campaniei VIVO! -  "better shopping, better life" transmite mesajul principal al marcii: "VIVO! makes your life easier. "
1 din 4 romani din publicul comercial au fost Pe Bune la Pro TV cu Andi Moisescu
Marti, 28 Noiembrie 2017
 Editia de luni, 27 noiembrie, a fost lider de audienta si a inregistrat 7.6 puncte de rating si 23.9% share pe segmentul publicului comercial,
Aproape 3 din 10 romani din publicul comercial au construit audienta Visuri la cheie (Pro TV)
Joi, 09 Noiembrie 2017
 Potrivit datelor de audienta citate de Pro TV, postul a a fost lider de audienta pe toate categoriile de public si a inregistrat 10.8 puncte de rating si 28.8% share pe segmentul publicului comercial
Aproape 1 din 4 romani au fost Pro Vocea Romaniei, cu 3% market share peste urmatorul clasat
Marti, 07 Noiembrie 2017
Potrivit reprezentantilor de relatii publice Pro TV, a treia runda a Confruntarilor de la Vocea Romaniei a fost lider de audienta pe toate categoriile de public si a inregistrat 8 puncte de rating si 22.8% share pe segmentul publicului comercial
Mai mult de 2 din 5 romani din publicul comercial au urmarit meciul FCSB - Beer Sheva (Pro TV)
Vineri, 03 Noiembrie 2017
 Meciul FCSB – Beer Sheva a fost lider de audienta inregistrand 14.3 puncte de rating si 41.0% share pe segmentul de public 18-49 Urban
« 5 6 7 8 9 »