Aproape 3 din 10 romani din publicul comercial au construit audienta Visuri la cheie (Pro TV)
Joi, 09 Noiembrie 2017

Aproape 3 din 10 romani din publicul comercial au construit audienta Visuri la cheie (Pro TV)
Credit: Pro TV  / PR


Casa inainte de renovarea Visuri la Cheie.

adplayers. info

A noua editie Visuri la cheie a fost lider de audienta pe toate categoriile de public si a inregistrat 10.8 puncte de rating si 28.8% share pe segmentul publicului comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, potrivit cifrelor de audienta citate de Pro TV. Conform datelor, postul de televiziune clasat pe locul doi a obtinut 5.7 puncte de rating si 15.1% share.

Pe intreaga durata de difuzare, la nivel national, peste 2 milioane de telespectatori au trait emotia unui vis implinit, iar in minutul de maxima audienta, de la 22:14, emisiunea Visuri la cheie a adus in fata televizoarelor aproape 2.5 milioane de romani. 

Emisiunea a avut in centru visul Violetei Vinogradof de a le oferi celor trei baieti ai sai o locuinta si, care in cele din urma a fost implinit de echipa Visuri la cheie. Dragos, Adela, Alina si Omid au mers in localitatea Urseiu si au intalnit o familie frumoasa, unita si luptatoare, careia au reusit sa-i construiasca o casa superba. Din pacate, in tot acest timp starea de sanatate a mamei s-a agravat si la numai cateva saptamani dupa primirea locuintei, aceasta a decedat.




Mai mult in Media, TV, Audiente,


PUBLICITATE: