Rezultatele cautarii dupa : "program"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 5 6 7 8 9 »
10 studenti exceptionali vor primi timp de un an o bursa lunara de 2.230 de lei. Castigatorii programului „Bursele Telekom”
Joi, 10 Decembrie 2020
,,Ii felicitam pe toti studentii care s-au inscris in program, le uram mult succes castigatorilor de anul acesta si le multumim tuturor universitatilor, asociatiilor studentesti si jurnalistilor care au promovat programul nostru si anul acesta”, declara Ruxandra Voda, Corporate Communications Director, Telekom...
Castigatorii Effie Awards Romania 2020. 41 de premii la Gala Effie, prima in format digital.
Miercuri, 02 Decembrie 2020
18 agentii si companii au fost premiate la editia a XVII-a a Galei Effie, care s-a desfasurat pentru prima data in istoria competitiei in format online pe paginile de Facebook EFFIE Romania si IAA si pe platforma Discord. In total, au fost acordate 1 Grand Effie, 8 Gold Effie, 13 Silver Effie si 19 Bronze Effie.
McCann PR Romania impreuna cu Asociatia The Social Incubator si AFI Europe Romania au lansat programul social „Plan de Viata”
Luni, 16 Noiembrie 2020
 Programul “Plan de Viata” si-a propus sa incurajeze si sa contribuie la integrarea sociala si profesionala a tinerilor care parasesc sistemul institutionalizat la varsta de 18 ani, cand cei mai multi dintre ei sunt nevoiti sa iasa de sub tutela statului si sunt nevoiti sa se descurce pe cont...
Cu peste 400.000 de euro oferiti pana in prezent, Telekom Romania lanseaza cea de-a unsprezecea editie a programului „Bursele Telekom”
Luni, 02 Noiembrie 2020
 Peste 2.300 de aplicanti, peste 400.000 de euro oferiti prin burse lunare, 115 studenti beneficiari ai sprijinului financiar acordat de Telekom Romania de la lansarea programului si pana in prezent.
Subiect tabu, problema reala - constipatia. O noua imagine pentru Ciocolax (Zentiva). Campanie semnata de Armada.
Luni, 26 Octombrie 2020
 Campania de comunicare cuprinde o executie TV, care ruleaza in aceasta toamna, precum si o serie de vizualuri care vor fi folosite in mediul online si isi propune sa schimbe modul in care romanii se raporteaza la anumite probleme ale echilibrului intestinal.
Mai deschisi ca niciodata. Coca-Cola Romania lanseaza ,,Open Like Never Before”, prima campanie de la inceputul pandemiei
Vineri, 31 Iulie 2020
Dupa ce, in luna aprilie, compania a suspendat, temporar, toate activitatile de marketing planificate, alegand sa redirectioneze resurse catre nevoile comunitatilor in care isi desfasoara activitatea, noua campanie de marketing se lanseaza printr-un manifest emotionant, despre schimbare, creat de artistul George The Poet...
Zitec a devenit Google Cloud Premier Partner, cel mai inalt nivel din cadrul parteneriatului Google Cloud
Joi, 30 Iulie 2020
 Zitec devine Google Cloud Premier Partner dupa ce, in anul 2017, a devenit Google Premier Partner si pentru experienta in furnizarea solutiilor de crestere a veniturilor clientilor prin servicii de digital marketing Google. Cele doua titluri se alatura seriei de parteneriate strategice din ecosistemul Zitec,...
Vodafone devine verde. Reteaua din Europa va fi alimentata 100% cu energie din surse regenerabile
Miercuri, 22 Iulie 2020
 Reteaua Green Gigabit va fi activa in toate pietele Vodafone din Europa, incluzand Germania, Marea Britanie, Spania, Italia, Portugalia, Irlanda, Grecia, Romania, Albania, Cehia si Ungaria pana cel tarziu la data de 31 iulie 2021.
DENT ESTET in crestere cu 34% a cifrei de afaceri pentru anul 2019
Joi, 25 Iunie 2020
 Parte din MedLife, clinicile DENT ESTET si DENT ESTET 4 KIDS din Sibiu, la un an de la inaugurare, au depasit previziunile companiei din punctul de vedere al numarului de pacienti si al incasarilor. Anul 2019 a adus o crestere cu 43% a incasarilor in clinicile dentare pentru adulti, procent sustinut si prin...
Roxana Nita ( Cheil Romania ) este singurul creativ din Europa de Est selectat in programul Cannes Lions See It Be It, 2020 - 2021
Miercuri, 17 Iunie 2020
 Roxana Nita, Group Creative Director la Cheil | Centrade Romania, este una dintre cele 15 femei selectate in programul Cannes Lions See It Be It (SIBI) din 2020-2021
Vodafone Romania a introdus concedii parentale de 16 saptamani pentru angajatii tati biologici si tuturor celor care devin parinti adoptivi
Miercuri, 03 Iunie 2020
 Noua politica este in vigoare de la 1 aprilie 2020 si se adreseaza tuturor angajatilor care devin tati biologici, respectiv tuturor celor care devin parinti adoptivi, indiferent de numarul copiilor lor.
Nascut in izolare. Doua tinere antreprenoare cu experienta in educatie si business lanseaza programul de dezvoltare UNFOLD
Joi, 14 Mai 2020
Ioana Axinte ( foto, stanga) are peste 8 ani de experienta in design de procese de invatare si management de programe, facilitand conversatii pe teme precum blended learning si design de activitati de invatare digitale, colaborative. Lucia Radu (foto, dreapta) are 13 ani de experienta in management de programe, organizare si livrare de...
Primul show TV din Romania inregistrat online cu peste 70 de artisti care unesc generatii. Deschideti Poarta Soarelui, la TVR
Luni, 11 Mai 2020
TVR uneste, intr-o gala muzicala filmata integral la distanta, peste 70 de artisti care vin sa cante impreuna si adreseaza tuturor romanilor acelasi mesaj: „Deschideti poarta soarelui!”. Show-ul muzical inregistrat de acasa si din studiourile proprii de inregistrare de artistii romani, care include si imnul...
Vodafone Romania lanseaza platforma Impreuna suntem mai puternici. Campanie cu spot TV filmat de la distanta, executii digitale si social media
Marti, 28 Aprilie 2020
 Sustinuta de o campanie de comunicare care include un spot TV filmat de la distanta, campanii digitale si executii social media, Vodafone Romania lanseaza sub sloganul „Impreuna suntem mai puternici” o platforma digitala care faciliteaza accesul online la spectacole artistice live, clase de sport si...
Tehnologii avansate Vodafone Romania pentru reducerea amprentei de carbon si protejarea planetei
Vineri, 24 Aprilie 2020
 Decizia companiei de a achizitiona 100% energie verde pentru derularea operatiunilor incepand cu luna ianuarie 2020 a fost completata de cea a unei investitii multianuale, cu scopul de a mari eficienta energetica a companiei si a reduce impactul creat asupra mediului.
Program HEINEKEN Romania in valoare totala de 1,5 milioane de lei de sustinere a comunitatilor pentru dotarea spitalelor impotriva COVID-19
Miercuri, 15 Aprilie 2020
 ,,Traversam o perioada exceptionala, plina de provocari si incertitudine. Pentru compania noastra, e important sa ne sustinem comunitatile din care facem parte. Ne dorim sa le oferim sprijin celor afectati si personalului medical care lupta zilnic cu efectele acestei pandemii.”, Dan Robinson, Managing...
Work From Home cu McCann PR Teams. Ada Brutaru, Head of Digital Innovation: Tranzitia catre full-time ,,work from home a fost una rapida
Marti, 14 Aprilie 2020
,,Cu infrastructura IT existenta, cu informatiile legate de proiecte stocate in cloud si disponibile practic de oriunde, ne-a luat doar cateva ore sa ne organizam, timp in care ne-am asigurat ca aplicatia Microsoft Teams era instalata pe fiecare dispozitiv” spune sefa proiectului McCann PR Teams de implementare a...
Joc in Dar pentru 17.000 de copii si tineri. Campanie de donatii in jucarii, jocuri si echipamente electronice pentru centrele de plasament
Marti, 14 Aprilie 2020
Campania ii invita pe toti cei care pot sa doneze jucarii, board games, console de gaming, echipamente electronice (laptop, calculatoare, tablete etc.), articole arts crafts si jocuri pentru outdoor (mingi fotbal, mingi si cos baschet, fileu,rachete si mingi tenis,frisbee etc.), sa aduca zambetul si joaca in viata...
Campania PrimaLinie de LaPrimulBebe a strans 235.000 de euro pentru protectia medicilor, 2 ventilatoare si 8 monitoare pentru functii vitale
Luni, 13 Aprilie 2020
 Suma a fost stransa in numai 5 zile, in cadrul unei campanii umanitare desfasurate in cadrul comunitatii online LaPrimulBebe
Donatie locala de 1 milion USD in lupta impotriva COVID19. Philip Morris doneaza 1 milion de dolari catre Crucea Rosie, in Romania, pentru spitale
Vineri, 27 Martie 2020
Suma anuntata va fi folosita pentru cumpararea a 10 aparate de ventilatie, 3 aparate de testare COVID-19, cu 5.000 de kit-uri de testare, 1.000 de ochelari de protectie, 100.000 de masti medicale si 5.000 perechi de manusi. Echipamentele vor merge direct catre spitalele implicate direct in lupta cu pandemia COVID-19.
« 5 6 7 8 9 »