Rezultatele cautarii dupa : "produs"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Numarul 1 ARBOmedia motiveaza de ce intra compania pe piata de influence marketing prin The AIM - ARBO Influence Marketing
Joi, 19 Iulie 2018
"Era firesc sa ne indreptam, tot in zona digitala, catre consolidarea unor comunitati de bloggeri si influenceri care au in principal menirea de a transmite catre public, cu onestitate, mesajele lor” motiveaza Alina Alecu, Director General ARBOmedia, pentru adplayers.
PR
Dumbrava minunata a Vlasiei. 1.000 de gospodarii in cadrul natural si facilitati de pozitionare si transport
Luni, 02 Iulie 2018
 Cu o suprafata totala de 90 de hectare si preturi pronind de la 135 euro pe metru patrat, Dumbrava Vlasiei are obiective interesante pentru cel in jur de 1000 de gospodarii care se vor apropiate nu doar de cadrul natural ci si de facilitatile de pozitionare si transport.
Danone prezinta drumul iaurtului. O experienta in realitate virtuala la Mega Image
Joi, 31 Mai 2018
 Danone le ofera consumatorilor experiente VR direct in magazin prin campania „Arunca un ochi. Ramai pentru experienta”, un proiect pilot derulat in lantul de supermarketuri Mega Image din Bucuresti
Alexandrion Group duce brandul Kreskova pe segmentul standard, cu noua Kreskova 40%
Miercuri, 30 Mai 2018
 “Odata cu lansarea Kreskova 40%, Grupul isi reitereaza unele dintre cele mai importante valori: grija la detalii ce se observa in fiecare dintre produsele noastre, dar mai ales importanta calitatii si un gust desavarsit” declara Razvan Vasile, directorul comercial al Alexandrion Group.
Peste 4000 de spectatori si un succes rasunator in prima seara la MAMMA MIA in Romania
Sambata, 26 Mai 2018
 Cu sala arhiplina si in aplauzele si ovatiile tuturor celor prezenti, mult asteptatul musical „MAMMA MIA!” a fost primit in Romania cu multa emotie de catre publicul nerabdator sa retraiasca nostalgia si frenezia pe care o aduce cu sine muzica celebrei trupe ABBA
Sound Design de Broadway in premiera la cel mai asteptat musical. MAMMA MIA, din 24 mai la Sala Palatului din Bucuresti
Miercuri, 23 Mai 2018
 Spectacolul va beneficia, in zona tehnica, de experienta lui Andrew Johnson, sound designer cu experienta vasta a musicalurilor internationale, fiind recompensat cu Broadway World Fans Choice Award pentru „Best Sound Design” in spectacolul „The Play That Goes Wrong”
Picioare de podium in doar 8 saptamani continua. Philips Lumea, cu Ogilvy Romania la World Class
Sambata, 19 Mai 2018
 Campania de comunicare semnata de Ogilvy Romania a avut de la start o componenta lead de PR, fiind sustinuta de comunicare online si branding in 14 cluburi World Class din Bucuresti
ENGIE One si strategie noua. Electricitate, gaz si servicii tehnice integrate, comunicate de McCann PR
Luni, 14 Mai 2018
 ENGIE Romania a lansat un produs integrat, unic pe piata de energie din Romania, ENGIE One, printr-o campanie de comunicare cu un concept iesit din tipare si o executie indrazneata, semnata de McCann PR, anunta responsabilii de comunicare ai agentiei.
Antalis lanseaza prima hartie cu cip NFC incorporat. Noul PowerCoat Alive are aplicatii in promotii, invitatii, tichete, semnalistica si ambalaje
Luni, 14 Mai 2018
 Cu aplicatii in promotii, invitatii, tichete, semnalistica si ambalaje, noul produs PowerCoat Alive produs de Arjowiggins, hartie inteligenta care detine cip NFC (Near Field Communications), permite telefoanelor inteligente sa citeasca informatia digitala fara a fi nevoie de o aplicatie sau de codul QR
Radu Florescu a vandut. Cheil Worldwide a achizitionat pachetul majoritar Centrade Integrated
Luni, 07 Mai 2018
 "Ne bucuram sa fim cu adevarat integrati in reteaua Cheil. Colaborarea noastra din ultimii doi ani a produs rezultate importante pentru clientii nostri si ne dorim ca pe viitor sa devenim tot mai vizibili in regiune, in zona de marketing digital.” a spus Radu Florescu, CEO Centrade Integrated,
Engie traieste experienta UNTOLD, cu McCann PR
Vineri, 20 Aprilie 2018
 ENGIE Romania lanseaza campania de comunicare sub headline-ul ,,Incarca-te cu energie pentru un festival magic !’’ pentru a marca reinnoirea, pentru al doilea an consecutiv, a parteneriatului dintre ENGIE Romania si UNTOLD si a lansa noua oferta dedicata de furnizare de electricitate, BeEnergy.
Concursul Think about the box Pack Romania in finala. 2.000 de euro pentru echipa castigatoare.
Joi, 19 Aprilie 2018
 In etapa finala a competitiei vor merge cinci lucrari realizate de Cosmina David, Georgiana Alexandra Hlihor, Irina-Ruxandra Patrichi, Ovidiu Plutasu si Horia Țiganus.
Eat Like a Pro. Activari cu chefi de renume international la standul Beko de la EuroCucina
Miercuri, 18 Aprilie 2018
 Marca a gazduit la standul din cadrul EuroCucina sesiuni speciale de gatit sustinute de chef-ul italian Alessandro Borghese (jurat in concursul Junior Masterchef din Italia) si actrita si chef-ul Lisa Faulkner.
Prezenta si in Romania, platforma Instapage primeste 15 Milioane USD in Seria A de finantare condusa de Morgan Stanley Expansion Capital
Luni, 16 Aprilie 2018
 Platforma care ofera advertiserilor solutii de optimizare post-click, Instapage a reusit sa se extinda in trei tari (SUA, Romania​ si Polonia) avand peste 150 de angajati, 30 dintre care reprezinta echipa de suport clienti cu sediul in Timisoara din 2014.
Alexandrion Group celebreaza Centenarul prin lansarea Alexandrion 100
Miercuri, 11 Aprilie 2018
 Nawaf Salameh, Presedinte Alexandrion Group: „Noul design [Alexandrion 100, n.r.] este forma noastra de a sarbatori 100 de ani de la Marea Unire si vrem ca romanii sa celebreze alaturi de noi acest moment dar si sa se bucure de gustul si aromele complexe“,
Carrefour Messenger ChatBot te duce la magazin, locuri de munca sau reprezentantii retelei Carrefour. Centrade I Cheil a scris codul-sursa.
Miercuri, 04 Aprilie 2018
„Practic, functia digital a crescut exponential ca volum de activitate si a devenit parte integrata in toate campaniile noastre de comunicare (in unele cazuri, este chiar punctul de plecare in strategia clientului)” afirma Radu Florescu, CEO Centrade | Cheil South East Europe
Fabrica de PR comunica primul musical de Broadway produs in Romania 100% independent MAMMA MIA
Marti, 03 Aprilie 2018
  „MAMMA MIA!”, cu ale sale celebre melodii semnate de legendara trupa ABBA, este unul dintre cele mai de succes musicaluri din toata lumea, urmarit de 60 de milioane de oameni in peste 50 de tari.
It's not Dior. It's Bihor. Marca traditionala romaneasca BihorCouture lupta impotriva plagiatului marilor case de moda
Luni, 19 Martie 2018
Beau Monde, o revista de moda cu 100% continut original romanesc, ia atitudine impotriva acestui fenomen, lansand BIHOR COUTURE, o marca de haine romaneasca, ale carei creatii sunt facute de aceiasi mesteri artizani pe care Dior i-a copiat in colectia sa din 2017, fara sa le acorde credit.
Consumatorii vor premia produsele inovative 2018. PRODUSUL ANULUI demareaza in aprilie
Joi, 15 Martie 2018
 
Cartoon Network anunta noul val de artisti care va crea continut si lansarea de programe consistente
Marti, 13 Martie 2018
 Reteaua, care se bucura de un succes remarcabil pe toate platformele, adauga in portofoliul sau mai mult de treizeci de jocuri si aplicatii noi ce vor fi disponibile pe  platformele mobile si pe web. Toate acestea se alatura unui portofoliu ce numara peste 200 de milioane de descarcari in intreaga lume si care include acum serii de podcast si experiente noi de realitate virtuala...