Alexandrion Group duce brandul Kreskova pe segmentul standard, cu noua Kreskova 40%
Miercuri, 30 Mai 2018
 

Credit: Alexandrion Group PR / Porter Novelli

“Odata cu lansarea Kreskova 40%, Grupul isi reitereaza unele dintre cele mai importante valori: grija la detalii ce se observa in fiecare dintre produsele noastre, dar mai ales importanta calitatii si un gust desavarsit” declara Razvan Vasile, directorul comercial al Alexandrion Group.

adplayers.info

Alexandrion Group extinde portofoliul brandului Kreskova prin lansarea unui nou produs dedicat segmentului standard: Vodka Kreskova 40%, o experienta prin calitatea gustului, dar si a designului, anunta reprezentantii de comunicare ai companiei.

Potrivit comunicarii, imbuteliata intr-o sticla cu design contemporan, inscriptionata cu logo-ul brandului si statementul produsului, Kreskova 40% le ofera consumatorilor o aroma fina si eleganta, rezultat al procesului de distilare in cinci etape.

„Apa ultrapura si alcoolul neutru de cereale formeaza gustul special al Kreskova 40%. Produsul este distilat de minimum cinci ori pentru un gust fin, iar rezultatul este o bautura cu note de cereale atent echilibrate” se mai arata coin comunicarea marcii.

„Mai mult, viziunea Grupului este vizibila si la nivelul noului design: o abordare moderna, in linie cu identitatea produsului. Conceptul tip statement, “Call your closest friends or all your friends. Celebrate every second of the night with a taste of Kreskova“se regaseste in elementele de identitate vizuala incorporate pe sticla. 

“Odata cu lansarea Kreskova 40%, Grupul isi reitereaza unele dintre cele mai importante valori: grija la detalii ce se observa in fiecare dintre produsele noastre, dar mai ales importanta calitatii si un gust desavarsit” declara Razvan Vasile, directorul comercial al Alexandrion Group.

„Noul produs se adreseaza segmentului standard si vine ca un raspuns la necesitatile si cerintelor consumatorilor din acest target. Suntem siguri ca aromele complexe si designul modern sunt caracteristici care vor pozitiona rapid produsul in topul preferintelor consumatorilor”,  declara Razvan Vasile, directorul comercial al Alexandrion Group.

Potrivit companiei, dedicata segmenului de piata standard, Vodka Kreskova 40% se adreseaza consumatorilor adulti, de toate varstele, care adera la un stil de viata activ si acorda o atentie sporita calitatii produselor pe care le achizitioneaza.

Distileriile Alexandrion si Distileriile SABER 1789, care, impreuna, inglobeaza o istorie de peste 200 de ani in industria locala a bauturilor spirtoase, au creat unele dintre cele mai puternice brand-uri din Romania, recunoscute atat pe plan intern, cat si international. Portofoliul de produse proprii cuprinde toate categoriile de bauturi spirtoase cerute pe piata, inclusiv bauturi traditionale romanesti.

Dintre acestea, cele mai cunoscute sunt Alexandrion 5* si 7*, Alexandrion 100, editie dedicata Centenarului Marii Uniri,  vinarsul Brancoveanu XO, VS si VSOP, Cava D’Oro, Vodka Alexander si Vodka Kreskova, lichiorurile SABER Elizya Caisata, Afinata, Visinata, Fructe de Padure, Coacaze Negre, dar si alte produse care au asigurat companiei pozitia de lider pe piata bauturilor spirtoase si traditionale din Romania. Brandurile  Alexander (Alexander Vodka, Alexander Lemon si Alexander Gin) au intrat in portofoliul companiei, prin achizitie, la inceputul anilor 2000.

Mai mult in Conturi, Branding, Rebranding, Business

 


PUBLICITATE: