Rezultatele cautarii dupa : "pRO"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 3 4 5 6 7 »
Acces online Gratuit la Pro TV. Toate emisiunile, serialele si stirile, pe noua platforma PRO TV Plus.
Miercuri, 18 Aprilie 2018
 Pe noua platforma online, emisiunile, serialele si stirile PRO TV sunt disponibile online GRATUIT, pe orice dispozitiv
Alex Dima a lasat Romania pentru Athos. 2 din 9 romani din publicul comercial l-au urmarit.
Joi, 12 Aprilie 2018
 „Un munte de credinta” la Romania, te iubesc! a obtinut la nivelul publicului comercial, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, 4.5 puncte de rating si 21.8% share, spre deosebire de postul clasat pe locul 2, care a obtinut 3.1 puncte de rating si 14.9% share.
15,6 puncte de rating si 45,6% cota de piata in publicul comercial pentru Romanii au talent
Luni, 02 Aprilie 2018
 Pe intreaga durata de difuzare, la nivel national, peste 2.9 milioane de telespectatori au urmarit spectacolul Pro TV
N-au facut Centura, dar au fost lider de audienta TV. 1 din 5 romani s-au uitat la Guverne de Centura
Luni, 26 Martie 2018
 Reportajul Romania, te iubesc!, Guverne de centura, a reusit sa obtina, la nivelul publicului comercial (urban, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani), 6.6 puncte de rating si 20.6%
1 din 2 romani din publicul comercial raman pe Romanii au Talent (Pro TV). Cota de piata de 47,6%
Luni, 26 Martie 2018
 Cea de-a sasea editie a sezonului 8 Romanii au talent a fost lider de audienta pe toate segmentele de public! Pe segmentul publicului comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, show-ul a inregistrat 19.3 puncte de rating si 47.6% cota de piata (market share )
Inca o seara in care 1 din 2 romani din publicul comercial s-au uitat la Pro TV
Sambata, 03 Martie 2018
 Romanii au talent! a inregistrat 19.6 puncte de rating si 49.7% cota de piata pe segmentul publicului comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani.
1 din 7 romani s-au uitat la tevi in loc de rauri, in publicul comercial TV. Romania, te iubesc!
Luni, 26 Februarie 2018
 Reportajul semnat de Rares Nastase despre constructia microhidrocentralelor si hidrocentralelor pe raurile si paraiele Romaniei a avut 5.5 puncte de rating si 14.6% share
Eat Like A Pro. Beko prelungeste si extinde sponsorizarea cu FC Barcelona ca Partener Principal.
Miercuri, 21 Februarie 2018
Gerard Piqué este noul ambasador global al programului Eat Like a Pro. In cadrul unei conferinte de presa comune sustinuta la stadionul clubului de fotbal FC Barcelona, Camp Nou Auditori 1899, Beko a fost anuntat Partener...
1 din 2 romani din publicul comercial au vazut Romanii au Talent!
Sambata, 17 Februarie 2018
Potrivit cifrelor furnizate de reprezentantii de relatii publice Pro TV, pe segmentul publicului comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, show-ul a inregistrat 20.4 puncte de rating si 50.4% share, de peste cinci ori mai mult decat postul de televiziune clasat pe locul doi,
Grupul PRO TV: venituri mai mari cu 9.5% in 2017. Cel mai bun profit operational din ultimii 10 ani
Luni, 12 Februarie 2018
 In perioada ianuarie-decembrie 2017, grupul PRO TV a obtinut un venit net in valoare de peste 191 milioane de dolari, in crestere cu 9.5% la o rata constanta a cursului de schimb valutar, comparativ cu aceeasi perioada a anului 2016.
Plantronics introduce primele casti bluetooth cu suport pentru gat si auricule: Voyager 6200 uc
Vineri, 26 Ianuarie 2018
 Compania ofera acum cea mai larga gama de dispozitive Bluetooth stereo cu anulare activa a zgomotului de fundal
1 din 3 romani din publicul comercial s-au uitat in 2017 dimineata si seara la Stirile PRO TV
Vineri, 05 Ianuarie 2018
 Aproape unul din cinci romani au urmarit in 2017 si programele Romania, te iubesc!, iLikeIT si Ce se intampla, doctore?
Mai mult de 3.600 de premii si peste 325.000 de elevi inscrisi in Concursul de Desene Carrefour
Luni, 18 Decembrie 2017
 Premiile sunt oferite de Carrefour si partenerii sai: Savcom, Colgate Palmolive, DHS Distribution, RTC, Canson, APLI, Stabilo, Poieni, CMP Morocolor, Leerdammer, Kores, Edding, Danone, Lecolor si Timbark.
 9% rating si 27% cota de piata in publicul comercial, duminica, la Romania, te iubesc! (Pro TV)
Luni, 18 Decembrie 2017
Postul de televiziune a fost lider de audienta pe toate categoriile de public, obtinand la nivelul publicului urban, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, un nou record de audienta - 9.1 puncte de rating si 27.0% share, arata reprezentantii sai.
1 din 5 telespectatori din publicul comercial interesati de romanii exceptionali la Romania, te iubesc
Luni, 11 Decembrie 2017
La nivelul publicului comercial, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, emisiunea a obtinut 6.5 puncte de rating si 18.1% cota de piata (aproape 1 din 5 romani)
1 din 4 romani din publicul comercial s-au uitat la INNA in Vocea Romaniei ( Pro TV)
Sambata, 09 Decembrie 2017
Semifinala Vocea Romaniei a fost lider de audienta pe toate categoriile de public si a inregistrat 8 puncte de rating si 24.1% share pe segmentul publicului comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani,
Peste 1 din 4 oameni din publicul comercial au vazut povestile de succes ale romanilor la Pro TV
Marti, 05 Decembrie 2017
In publicul cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, Pro TV a obtinut 9.1 puncte de rating si 26.3% cota de piata
La 22 de ani de la lansare dar si de Ziua Nationala, PRO TV canta RomanEsti, oriunde-ai fi
Sambata, 02 Decembrie 2017
Andreea Esca, Andi Moisescu si Pavel Bartos si-au facut debutul muzical alaturi de Andra, Despot, Loredana si Smiley
1 din 4 romani din publicul comercial au fost Pe Bune la Pro TV cu Andi Moisescu
Marti, 28 Noiembrie 2017
 Editia de luni, 27 noiembrie, a fost lider de audienta si a inregistrat 7.6 puncte de rating si 23.9% share pe segmentul publicului comercial,
Vocea Romaniei (Pro TV) se extinde in online cu Oana Tache, Digital Host
Luni, 13 Noiembrie 2017
 „Intr-o lume in continua schimbare, era firesc sa aderam la trend-urile internationale si sa venim cu un concept care sa aduca telespectatorul mai aproape de Vocea Romaniei, in online” spune Oana Tache, Vocea Romaniei din online.
« 3 4 5 6 7 »