Digi FM comunica si OOH, nu doar On Air. Postul din grupul RCS-RDS lanseaza campania "Ca sa stii"
Marti, 18 Septembrie 2018
 

Credit: DIGI | RCS - RDS

„Ca sa stii - Digi FM 2018” se desfasoara in perioada 17 septembrie 2018 - 17 decembrie 2018 la nivel national. Sloganul “Ca sa stii” a fost lansat in 2017, printr-o campanie On Air, continuata si in OOH.

adplayers. info

Digi FM iese din studioul radio si merge in strada, alaturi de ascultatori. “Ca sa stii” este si in acest sezon out of home, nu doar On Air, anunta reprezentantii dee comunicare ai postului. Potrivit comunicarii, campania de imagine urmareste sa apropie publicul de radio de cea mai inspirata combinatie de stiri si muzica, difuzata exclusiv la Digi FM.

„Ca sa stii - Digi FM 2018” se desfasoara in perioada 17 septembrie 2018 - 17 decembrie 2018 la nivel national. Vizualul campaniei se va vedea pe mijloacele de transport public din Bucuresti si din tara, pe una dintre retelele de LED screen-uri din Bucuresti si din tara, in reteaua de metrou si pe stalpi, sub forma de steaguri, in Bucuresti. Sloganul “Ca sa stii” a fost lansat in 2017, printr-o campanie On Air, continuata si in OOH.

Creatie: in-house. Media: Phoenix Media si United Media. (Actualizare 12.30)

Contactati de catre adplayers privind autorii si derularea campaniei, reprezentantii de relatii publice au declarat ca aceasta a fost semnata in-house.

„Campania este realizata inhouse de Catalin Ivan - director DigiFM, Alexandra Neagoie-Damian - brand manager DigiFM si Ciprian Olaru - senior graphic designer DigiFM” au afirmat pentru adplayers reprezezentantii postului.

Pentru spatiile de expunere (media OOH), Digi FM lucreaza cu United Media si Phoenix Media.

„In prezent, Digi FM ajunge saptamanal la peste doua milioane de ascultatori. Dupa trei ani de la prima emisie, aceasta este o reusita datorata muncii de echipa, un rezultat care ne determina sa continuam investitiile pentru sustinerea cresterii” a declarat Serghei Bulgac, CEO al grupului Digi|RCS&RDS.

„Ne dorim ca Digi FM sa fie, in continuare, principalul reper al zilei pentru cei care apreciaza calitatea informatiei, alternanta dinamica intre stirile si hit-urile zilei, dezbaterile documentate despre evenimentele actuale” a  mai spus executivul Digi|RCS&RDS.

Potrivit reprezentantilor de relatii publice, conform studiilor de audienta pe valul de vara (aprilie - august 2018),  Digi FM are la nivel national o cota de piata in publicul comercial care l-a dus pe locul 4 in topul celor mai ascultate radiouri din Romania.

Digi FM emite din 2015 si este parte a grupului Digi | RCS & RDS. Grupul Digi mai detine televiziunile Digi24, Digi Sport 1, 2, 3 si 4, Film Now (pay-tv), posturile de documentare Digi World, Digi Life si Digi Animal World, posturile muzicale UTV, Music Channel, Hit Music si Hora TV, posturile de radio Pro FM, Music FM si Dance FM.

Mai mult in Conturi, Campanii, Media, Radio


PUBLICITATE: