Cu 1,4 Milioane de abonati si vloguri cu milioane de vizionari, Selly explica in adplayers cum faci sa fii cel mai urmarit vlogger din Romania
Marti, 24 Iulie 2018
 

Credit: 5 Gang / Global / Selly

Selly, vloggerul Global Influencers, a ajuns la peste 1,4 milioane de subscriberi pe canalul sau de YouTube, devenind astfel cel mai urmarit vlogger din tara noastra. Lansat initial ca un hobby in urma cu sase ani, vlogul lui Selly a devenit destinatia preferata a milioane de tineri care ii urmaresc zi de zi postarile. 

Cu o camera performanta Full HD sau 4K, un trepied, un mini-trepied, un microfon bun si eventual niste lumini, poti sa fii vedeta internetului. Pe partea de software, e necesar un program de editare profesionist, precum Premiere Pro sau Final Cut. Echipamentul nu este insa totul, dar poate sa faca o diferenta, spune Selly.

Cu videoclipuri de 11 milioane de vizualizari sau 9 milioane (Singuri Acasa sau Focuri), continutul este mai important decat tehnica. O spun si vlogurile Tipuri de elevi (2 milioane) sau Colega de banca (2 mln).

Cum e sa fii cel mai urmarit vlogger si care sunt instrumentele sa ajungi aici, ne raspunde in exclusivitate pentru adplayers, insusi ambasadorul de brand din portofoliul Global, influencer-ul  Selly:


Credit: Youtube

adplayers. Cate vizionari au inregistrat cele mai de succes vlogg-uri?

Selly: Cele mai vizionate videoclipuri sunt cele muzicale, precum „Singuri Acasa” - 11 milioane views (https://www.youtube.com/watch?v=SvOz93YGKrw) sau „Focuri” - 9 milioane views, lansata luna asta. (https://www.youtube.com/watch?v=5zoHaDvQy1U).

In schimb, printre cele mai vizionate vloguri sunt „Tipuri de Elevi” - 2 milioane views (https://www.youtube.com/watch?v=N6KyaQ_Cfn8&t=444s) sau „Colega de Banca” - 2 milioane views (https://www.youtube.com/watch?v=z8FiNV26XS8).

adplayers. In ce domenii de interes ai fi vrut sa mai sustini / promovezi proiecte si astepti inca oportunitatea de a te implica?

Selly: As vrea sa ma implic in zona de cultura si educatie, dar in proiecte unde chiar exista initiativa, implicare si o strategie eficienta.

adplayers. Care a fost colaborarea cea mai de suflet in care te-ai implicat ?

Selly: Privind in fata, mi s-ar parea tare sa colaborez cu un YouTuber strain mare, cred ca am avea lucruri in comun si, de asemenea, as avea multe de invatat de la el.

adplayers. Care sunt "sculele" cu care lucreaza un vlogger pentru un continut de calitate (hardware / software, altele)?

Selly: Echipamentul nu e totul, dar poate sa faca o diferenta. Ai nevoie de o camera performanta Full HD sau 4K, un trepied, un mini-trepied, un microfon bun si eventual niste lumini. Pe partea de software, e necesar un program de editare profesionist, precum Premiere Pro sau Final Cut.

adplayers. Care este reteta succesului unui vlog bun?

Selly: Un vlog bun trebuie sa porneasca de la o premisa interesanta, sa fie bine filmat si editat si, cel mai important, sa nu existe „momente moarte”, in care nu se intampla nimic interesant si publicul se plictiseste. Titlul si thumbnail-ul trebuie sa fie atractive, pentru ca oricat de bun ar fi un material pe YouTube, daca titlul si thumbnail-ul nu starnesc interes, lumea nu o sa dea clic.

adplayers. Care ar fi orele optime de publicare in functie de subiecte, cu care ai avut cel mai mare succes?

Selly: Ora de publicare nu conteaza aproape deloc. In majoritatea cazurilor, abonatii vad videoclipul in sectiunea Recommended, nu in Subscription Feed-ul ordonat cronologic. Am postat la ore variate de-a lungul timpului, de la 8 dimineata la 8 seara si ora postarii nu a influentat numarul de views.

 

Selly, Lider in 2018. Vlog-uri din 2012.

Pe numele sau real Andrei Șelaru, Selly a inceput sa posteze vlog-uri din 2012. Printre seriile sale de succes se numara „Tipuri de profesori”, „Daca Google ar fi om” si „Rap Battle”. Selly posteaza atat vlogs, daily vlogs, cat si sketch-uri. In decembrie 2015 a realizat si primul scurtmetraj numit „Craciun Alternativ”.

Toate proiectele pe care le-a desfasurat l-au ajutat sa ajunga ceea ce este astazi, insa tanarul de 17 ani are cateva care i-au ramas in suflet: „Swap de Vloggeri, de la Telekom, mi s-a parut o provocare tare. Am facut „schimb de vieti” cu Deliric, unul dintre rapperii mei preferati, care a venit la mine acasa in Craiova (https://www.youtube.com/watch?v=jmMHIZFBEac).


Credit: Salvati Copiii / Facebook

Cred ca mai multe campanii ar trebui sa plece de la un insight specific creatorilor de continut. Mi-a placut, de asemenea, sa colaborez cu Salvati Copiii, am facut un live in care am vorbit despre siguranta pe net — un subiect important care e adesea ignorat”, a poveestit Selly. (https://www.facebook.com/SalvatiCopiiiRomania/videos/1722282474461889/).

Selly se bucura de toata notorietatea pe care i-a adus-o statutul de vlogger, dar este in acelasi timp constient de faptul ca ea vine la pachet si cu o responsabilitate foarte mare fata de cei care-l urmaresc. „E un achievement important pentru mine. Nu credeam ca o sa se intample atat de repede, anul acesta am avut o crestere record in abonati si vizualizari pentru ca am fost, cred eu, consistent si am reusit sa gasesc puncte comune intre ce vreau eu sa fac si ce vrea publicul sa vada.

Pozitia de lider de clasament vine si cu o responsabilitate mai mare fata de abonati si de comunitatea YouTube romaneasca. Imi propun sa mentin calitatea continutului si sa devin mai bun la ce fac. Publicul se maturizeaza cu timpul si eu ma maturizez odata cu el. Meseria de YouTuber e foarte interesanta si in fiecare zi ai ceva nou de invatat”, spune Selly, incantat de rezultatele obtinute.

Intrebat care este cea mai importanta realizare a sa, Selly numeste proiectul 5GANG. „Ma bucura foarte mult faptul ca am reusit sa strang alaturi de mine 4 vloggeri cu care impart aceeasi mentalitate. Ne ajutam intre noi, ne crestem, facem videoclipuri si muzica impreuna. Ultima piesa 5GANG, „Focuri”, a fost lansata pe 1 iulie si a reusit sa acumuleze mai multe vizualizari si aprecieri decat majoritatea pieselor artistilor romani consacrati. Cu 1.000.000 views stranse in primele 24 de ore si 8.000.000 in prezent, piesa a demonstrat puterea online-ului si a influencerilor si, mai ales, puterea unei colaborari eficiente. (https://www.youtube.com/watch?v=5zoHaDvQy1U)

Selly marturiseste ca scopul lui este in primul rand acela de a face oamenii sa zambeasca. „Daca reusesc sa transmit energia mea pozitiva celor care se uita si sa le fac ziua mai buna, mi-am indeplinit obiectivul. Pe langa asta, incerc sa ii inspir prin ceea ce fac sa isi gaseasca la randul lor o pasiune, un hobby, la care sa devina buni. Multi dintre cei care ma urmaresc ma iau ca exemplu, iar eu sper ca dedicarea si perseverenta mea in ceea ce priveste vlogging-ul sa motiveze oamenii sa faca ceea ce isi doresc”, spune Selly din perspectiva celui care a facut din pasiunea sa un stil de viata.

Platforma Global, formata din Global Records, casa de discuri, Global Booking, agentie de impresariat, Global Events, agentie de evenimente si Global Talent, agentie de talente, reprezinta artisti de top precum INNA, Antonia, Carla's Dreams, Delia, Irina Rimes, The Motans, Mark Stam, Nicoleta Nuca, Vanotek si influenceri de referinta precum BRomania, Laura Giurcanu, Alina Ceusan, Carmen Grebenisan, Laura Musuroaea, Selly, Vlad Munteanu, Cristi Munteanu si multi altii.

Mai mult in Ambasadori de Brand, Influencers,


PUBLICITATE: