Rezultatele cautarii dupa : "print"
Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 30 Martie 2016
Festivalul de publicitate a dat start inscrierilor unde sunt asteptate lucrari difuzate, publicate sau dezvoltate pe un canal media comercial, cu aprobarea clientului, in perioada 1 iulie 2015 si 31 iulie 2016.
Miercuri, 16 Martie 2016
Publicitatea pentru produse cu continut bogat in sare, zahar si grasimi este oprita deja in programe TV cu public sub 16 ani
Luni, 29 Februarie 2016
Cu 20 de oameni la productie, echipa JJ DISPLAYS vrea sa vanda in 2016 sisteme de afisare de aproape 1 milion de euro (mai exact peste 750.000 de euro), pornind de la o aparent banala rama cu acces usor la inlocuirea oricarei forme de prezentare tiparita: rama click.
Miercuri, 20 Ianuarie 2016
Marcos de Quinto - Directorul de Marketing al Companiei Coca-Cola, dezvaluie noua strategie globala de marketing „One brand” care reuneste, pentru prima data, Coca-Cola, Coca-Cola Light, Coca-Cola Zero si Coca-Cola Life sub acelasi brand iconic Coca-Cola in campania „Taste the Feeling”
Luni, 19 Octombrie 2015
Cu una din facilitati amplasata la Aberdeen (Scotia), urmasii bunicului Alex Prie - „fine paper makers” de la 1770, scot de aproape 250 de ani pe poarta fabricii in fiecare ora tiruri de hartie pentru tipar, solutii de packaging, comunicare vizuala si birou.
Vineri, 16 Octombrie 2015
Identitate si campanie semnate de Rusu + Bortun Brand Growers pentru Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca (ANOFM).
Joi, 10 Septembrie 2015
Distribuita gratuit tuturor vizitatorilor intr-un tiraj zilnic de 800-1000 de exemplare, potrivit editorului Relu Liciu, publicatia este tiparita digital in 16 pagini color si are scopul de a ghida si informa zilnic in privinta noutatilor si evenimentelor ce au loc atat la standurile expozantilor cat si la conferintele organizate pe toata perioada targului (8-11 septembrie).
Luni, 07 Septembrie 2015
Numarul unu in marketingul grupului Mimaki vine la Print & Sign sa vorbeasca despre cum poate fi monetizat printul pe textile si despre capabilitatile de productie ale grupului.
Vineri, 04 Septembrie 2015
„Cris-Tim este singurul producator de mezeluri care foloseste la ambalare tehnologia HPP, o tehnologie prin Inalta Presiune care, chiar si in tarile cu traditie in industria noastra, este considerata inovatoare” spune Vladimir Manastireanu, Vice-Presdinte al grupului Cris-Tim
Vineri, 04 Septembrie 2015
Robert Buta vine la PrintTex, in cadrul Print & Sign, unde va prezenta cele trei directii de...
Marti, 01 Septembrie 2015
Luni, 31 August 2015
Invitat sa vorbeasca despre vizibilitatea la raft la Print & Sign (8-11 septembrie, Romexpo), Irinel Ionescu, managerul agentiei de branding si design de produs Ampro Design este de parere ca lucrurile se schimba cu o viteza fantastica
Vineri, 24 Iulie 2015
Print & Sign 2015, cel mai mare targ de tiparsisemnalistica din Europa Centralasi de Est ce va avea loc la Romexpo intre 8 si 11 septembrie, va gazdui in fiecare zi un maraton de evenimente destinate marketingului si comunicarii.
Marti, 14 Iulie 2015
Grupul a inregistrat o crestere de la 5,5 Milioane de euro in 2013 la 7,7 Milioane euro in 2014. Activitatile din Romania reprezinta doar o crestere de la 1,75 milioane de euro la 2,66 milioane de euro.
Vineri, 26 Iunie 2015
Aproximativ 140-150 de firme si peste 5000 de vizitatori se estimeaza ca vor ajunge la targul Print & Sign 2015, dupa cum a afirmat pentru adplayers Camelia Buda, director general al Euroexpo, organizatorul celui mai important targ de produse si servicii de print si semnalistica, ce va avealoc in perioada 8-11 septembrie la Romexpo.
Joi, 11 Iunie 2015
Sub sloganul “Invata sa fii cineva. Pe viata.”, campania de comunicare pentru Universitatea Romano Americana este semnata de Weapons of Public Attraction (strategie, creatie) si The Public Advisors (PR)
Miercuri, 03 Iunie 2015
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE:



















