Prima campanie de imagine Business Review. De CohnandJansen JWT
Luni, 07 Septembrie 2015
 adplayers. info

CohnandJansen JWT semneaza prima campanie de imagine a publicatiei Business Review. Pozitionata ca prima revista de business in limba engleza din Romania dedicata expatilor si oamenilor de afaceri, potrivit autorilor, Business Review decripteaza realitatea economica, politica si sociala locala, explicand-o clar, pe un ton neutru si profesionist, prin analize si interviuri in exclusivitate.

“Oricat de mult ar incerca un om de afaceri sa inteleaga Romania, este greu sa ia decizii rationale de business intr-o tara in dezvoltare si in schimbare. Contrastele prezente la fiecare pas in mediul de business, inca socheaza la o prima vedere. Avalansa de informatii cu care suntem bombardati zi de zi nu ne ajuta sa intelegem foarte multe despre adevaratul context economic al Romaniei, astfel incat sa putem lua deciziile corecte,” spune Oana Molodoi, Business Development Director Business Review.

Potrivit autorilor campaniei, rolul Business Review este acela de a-i ajuta pe toti oamenii de business atat de aici, cat si din strainatate, sa inteleaga Romania. Revista se pozitioneaza ca fiind acea publicatie care te ajuta sa faci slalom printre oportunitati si capcane, sub sloganul “Business Review. Make sense of Romania”.

"Intr-o tara in care presa de calitate este din ce in ce mai greu de gasit, campaniile de comunicare devin cu atat mai importante. De aceea, ne-am straduit sa fim memorabili si surprinzatori, dar mai ales foarte relevanti potentialilor cititori de business", a declarat Alex Negoescu, Creative Director CohnandJansen JWT.

Campania se declina in mai multe canale media: online (bannere pe site-uri partenere si pe propriul site si newsletter – BR daily si facebook ads), outdoor (spoturi pe toate panourile video din centrul vechi si zonele intens circulate in Bucuresti - Unirii, Universitate, Pipera, Barbu Vacarescu, Privighetorilor Floreasca, Romaero, dar si prin billboards si bannere in intersectii importante precum Palatul Parlamentului, Izvor, Eroilor, Drumul Taberei, Otopeni, etc, etc), indoor (postere in frame-uri in cladiri de business din Bucuresti) si print. Comunicarea campaniei beneficiaza de o aplicatie si de o pagina dedicata pe site-ul BR. Articolele din aceasta sectiune vor fi marcate cu tagline-ul campaniei - “Make sense of Romania”.

Echipa CohnandJansen JWT care a realizat campania este formata din: Iulia Niculae – Account Director, Alex Negoescu – Creative Director, Adina Stanescu – Copywriter, Octavian Budai – Art Director, Bianca Maria Cauc - Account Executive. Din partea Business Review au contribuit la campanie Oana Molodoi –Business Development Director, Anamaria Radu – Marketing Manager.

Mai mult in Conturi

PUBLICITATE: