Campanie in 30 de tari si public de sute de milioane. Noua platforma globala de comunicare Beko
Vineri, 01 Aprilie 2016

Semnata de agentiile McCann Bucuresti, Istanbul si Barcelona care coordoneaza global creatia si strategia de marca, Beko, unul dintre cele mai importante branduri de electrocasnice, lanseaza noua platfoma de comunicare globala care pozitioneaza brandul ca “Partenerul oficial al fiecarei zile” (Official Partner of the Everyday).  

Din continut:

•             Noua platfoma de comunicare de brand pozitioneaza Beko in centrul vietii de zi cu zi – Partenerul oficial al fiecarei zile (Official Partner of the Everyday)

•             Campania de publicitate va rula in mai mult de 30 de tari din intreaga lume

•             Noua platforma readuce in atentia fanilor parteneriatul premium cu FC Barcelona

adplayers. Iulian Toma

Semnata de agentiile McCann Bucuresti, Istanbul si Barcelona care coordoneaza global creatia si strategia de marca, Beko lanseaza noua platfoma de comunicare globala.

U
na dintre cele mai importante marci de electrocasnice din lume, Beko se pozitioneaza ca “Partenerul oficial al fiecarei zile” (Official Partner of the Everyday).  

Potrivit reprezentantilor de relatii publice si comunicare de la Image PR, campania este fundamentata pe intelegerea vietii oamenilor si a nevoilor reale ale acestora, dar si a frustrarilor de zi cu zi. Beko ofera solutii ingenioase printr-o gama larga de produse rapide si inteligente, ce sunt adaptate la nevoile reale ale oamenilor in fiecare etapa a vietii lor si care le arata ca se pot baza pe Beko ca pe un partener in fiecare zi.

Bucataria. Inima casei pentru familiile moderne

Partenerul oficial al fiecarei zile (Official Partner of the Everyday) isi propune sa consolideze pozitia Beko ca un brand cu adevarat centrat pe consumatori, care sprijina nevoile reale ale acestora in fiecare zi si in acelasi timp celebreaza bucataria ca inima a casei pentru familiile moderne.

Campania se deruleaza printr-o serie de sase spoturi TV, care va fi creata si difuzata in mai mult de 30 de tari din intreaga lume pe parcursul anului 2016, iar filmul de imagine de brand va fi promovat pe YouTube in peste 25 de piete cheie. Comunicarea va fi una 360°, incluzand canale print, outdoor, in-store si digital, pentru a creste vizibilitatea campaniei.

Parteneriat premium pe 4 ani cu FC Barcelona

Potrivit reprezentantilor de relatii publice, Beko va pune in valoare  Parteneriatul premium de 4 ani cu FC Barcelona, pentru a sprijini noua platforma de comunicare. Toate actiunile orientate spre fotbal vor pozitiona Beko ca Official Partner of Play – pornind de la Partenerul oficial al fiecarei zile (Official Partner of the Everyday), dar totodata vor asocia Beko cu reputatia clubului de a juca abil, cu libertate si zambetul pe buze, atat pe teren, cat si in afara acestuia.

Beko isi doreste sa fie partenerul oamenilor in fiecare aspect al vietii lor ocupate, sprijinindu-i prin electrocasnice mai rapide si fiabile, oferind astfel consumatorilor mai mult timp si libertatea de "a juca" in fiecare zi in spiritul FC Barcelona.

Public de 500 de milioane de telespectatori. FC Barcelona - Real Madrid. 

Ca parte a campaniei Official Partner of Play, unii dintre jucatorii de clasa mondiala ai FC Barcelona au fost transformati in animatii jucause pentru a pune zambetul pe buzele fanilor si publicului larg. Animatiile vor fi integrate in canalele media digitale si social media, inclusiv prin interactiuni in timp real pe parcursul meciurilor mari, cum ar fi  El Clasico (FC Barcelona - Real Madrid) din 2 aprilie 2016. Vazut de specialistii de comunicare drept cel mai important meci de fotbal inter-cluburi din intreaga lume, estimarile de audienta spun ca acesta va fi vizionat de mai bine de 500 de milioane de telespectatori la nivel mondial.

"Beko stie ca in fiecare zi exista oameni care au nevoie de solutii pentru viata lor ocupata sau pentru elementele neprevazute de zi cu zi. Prin urmare, ne asiguram ca toate produsele noastre sunt proiectate in concordanta cu nevoile zilnice ale consumatorilor nostri” a spus Tülin Karabuk, CMO la Beko Global.

“Suntem Partenerul oficial al fiecarei zile (Official Partner of the Everyday) si suntem incantati sa implementam in urmatoarele luni la nivel mondial o noua platforma de comunicare pentru milioane de oameni, incepand cu mult asteptatul El Clasico dintre FC Barcelona si Real Madrid de pe Camp Nou din 2 aprilie. La Beko, noi credem ca un adevarat partener nu este doar un sponsor - un adevarat partener sta alaturi de oameni si ii sustine in tot ceea ce fac. Acesta este motivul pentru care Beko este Partenerul oficial al fiecarei zile (Official Partner of the Everyday). "

Invitatia video Beko:  "Meet the FC Barcelona stars, bringing play to the everyday"

Mai mult in Conturi


PUBLICITATE: