Rezultatele cautarii dupa : "portofoliu"
Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 15 Noiembrie 2006
Grey si Romtelecom au dezvoltat noua campanie publicitara "ClickNet vine peste tine care", ce urmareste sa consolideze imaginea marcii ClickNet, potrivit agentiei, comunicānd īn acelasi timp si cea mai recenta promotie pentru ClickNet Express, plecānd de la viteza de 2,5 Mbps
Luni, 13 Noiembrie 2006
Agentia McCann Erickson īmpreuna cu echipa Kandia Excelent au dezvoltat noua campanie de imagine din cadrul procesului de relansare al ciocolatei Kandia, īnceput īnca din luna mai a acestui an
Luni, 06 Noiembrie 2006
Ex Creative Director la Saatchi&Saatchi, Pascu are 10 ani de publicitate si a lucrat pentru Azimut (la fosta DArcy), Dialog, Elita (la Saatchi&Saatchi), sau Basescu (la GMP)
Vineri, 03 Noiembrie 2006
Campania Guerrilla de Dimineata a fost executata pe TV, presa scrisa, indoor advertising (OOPS), outdoor, tranzit si mai beneficiaza de autopromo-uri pe Radio Guerrilla
Marti, 31 Octombrie 2006
Grupul Alka anunta intrarea īn productia de prajituri si īncheierea primei etape a unei investitii de peste 1.000.000 Euro, din care cercetarea pentru crearea tehnologiilor si retetelor proprii si pentru sondarea preferintelor publicului a reprezentat aproximativ 40% din investitie (400.000 EUR), iar obtinerea unui ambalaj special pentru noul produs a reprezentat 10% (100.000 EUR)
Miercuri, 25 Octombrie 2006
Agentia a realizat campania pentru Astra Sport Bets, cea mai mare agentie privata de pariuri sportive din Romānia, potrivit companiei de publicitate conduse de Alexandra Tīnjala
Marti, 24 Octombrie 2006
Avānd, potrivit grupului, 15% din piata de comunicare din Grecia si clienti cum sunt OTE, Ifantis, Triumph, Bank Societe General, AIG Greece sau Cosmote, grupul deschide īn Romānia JNL+European Advertising Agency, cu un actionariat 51% pentru JNL+Grecia, 30% - Andreea Lica (Medes Advertising) si 19% Konstantinos Konstandinjidis (foto), primul cont aliniat de greci fiind Ifantis
Marti, 24 Octombrie 2006
Pambac īsi stabileste un obiectiv de 10% cota de piata de la lansarea pastelor Gata, iar lansarea va fi īnsotita de o comunicare puternica atāt īn mediile conventionale, cāt si la nivelul raftului
Luni, 23 Octombrie 2006
Teddy Dumintrescu pastreza functia de Presedinte si CEO pentru toate companiile grupului Publicis, din care mai fac parte, pe lānga agentia de publicitate, si Publicis Dialog, Publicis Events, Publicis Healthcare si Optimedia
Vineri, 20 Octombrie 2006
ARBOmedia anunta distribuirea de reclame text īn pagini care au un continut relevant pentru produsul promovat si aparitia unui text publicitar atunci cānd utilizatorul ajunge cu mouse-ul deasupra unui anumit cuvānt, prima campanie campanie de acest gen fiind revendicata de Starcom īn reteaua Boom
Vineri, 13 Octombrie 2006
Modelul Logan Break si-a facut aparitia pe scena romāneasca pe acorduri de Vivaldi, īntr-un eveniment organizat de compania condusa de Ileana Pescariu - Publicis Dialog, divizia de evenimente a grupului Publis Romānia
Marti, 10 Octombrie 2006
Potrivit unor informatii si a unui clasament publicate īn revista Capital, citate de catre Publicis Romānia, compania condusa de Teddy Dumitrescu spune ca se afla pe locul 2 īn topul marilor agentii de publicitate din Romānia
Luni, 09 Octombrie 2006
"Am pregatit pentru perioada care urmeaza proiecte deosebit de ambitioase, care presupun lansarea a cāte unui site pe luna, proiecte pentru a caror reusita am demarat colaborari cu jucatori impotanti pe piata web si media cum sunt Green Pixel si Starlink Media", a declarat Eveline Fabritius (foto), Managing Director Magnetique Marketing si Managing Partner, Splendid Media Interactive
Luni, 02 Octombrie 2006
Potrivit agentiei de publicitate conduse de Remus Frunza (foto), Tasty Company īsi propune crearea de brand-awareness la nivelul brandului si la nivel institutional, si vizeaza pozitionarea īn topul producatorilor de produse alimentare
Marti, 26 Septembrie 2006
Decizia de alegere a OgilvyOne a fost luata īn urma unei licitatii, contul fiind anterior īn portofoliul Saatchi&Saatchi si primul job īn publicitate al sefului de creatie al agentiei
Marti, 26 Septembrie 2006
Sanoma Hearst Romānia a īnceput promovarea pentru Casa si Gradina, campania pentru cel mai recent titlu din portofoliu care se va lansa astazi pe piata fiind realizata in-house si derulata de agentia Optimedia
Joi, 21 Septembrie 2006
Voxline Communication si COSMOTE Romānia semneaza un parteneriat pentru oferirea serviciilor cu valoare adaugata, operatorul de telefonie mobila avānd, dupa primele 7 luni de activitate pe piata romāneasca, un numar de peste 530.000 de clienti
Miercuri, 20 Septembrie 2006
Fundatia "Copii Sanatosi " īmpreuna cu FRIENDS Advertising, MEDROM - Healthy Thinking, Grey Worldwide Romānia si Event 4You au lansat cea de-a treia etapa a campaniei de comunicare, avānd ca obiectiv pe termen lung reducerea numarului de malformatii īn rāndul copiilor nou nascuti
Marti, 12 Septembrie 2006
O investitie estimata la 55 de milioane de Euro, TNUVA Romania a ales grupul de comunicare McCann Romania pentru a dezvolta campania integrata de comunicare, acoperind toate disciplinele de comunicare, de la media, PR, creatie, la BTL si relatii cu consumatorii, compania tinand sa devina un jucator important pe piata romaneasca a lactatelor
Joi, 07 Septembrie 2006
Publicis Romānia a lansat pentru Riello Romania prima campanie promotionala pentru centralele termice Beretta, campania media fiind asigurata de Optimedia Romania si este desfasurata īn special pe suport TV - ProTv, B1 TV, National TV si Realitatea TV
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE:


















