Rezultatele cautarii dupa : "pagina"
Ordonare dupa: data / relevanta  
150-200 mii euro publicitate in revista. 300-400 mii euro cu TV. Intelligent Life advertising.
Marti, 08 Octombrie 2013
Lansata de curand cu o frecventa de aparitie la 2 luni, revista Intelligent Life, sub licenta The Economist, estimeaza venituri de 150 -200 mii de euro din publicitate in print si 300-400 mii euro impreuna cu reclama atrasa pe emisiunea cu acelasi nume difuzata la tv. Romania TV.
Tranzactie la secret. Proprietarii Euromedia Group trecuti sub tacere.
Miercuri, 02 Octombrie 2013
 Cea mai mare companie de publicitate outdoor Euromedia Group SA a fost vanduta de proprietarii de la JOJ Media House. Numele noilor proprietari au fost trecuti sub tacere in comunicatul de presa.
Suntem convinsi ca in digital banii nu stau degeaba! Raluca Barbu, Piraeus Bank la IAB Forum
Marti, 01 Octombrie 2013
 „Fie ca vorbim de bugete imense sau idei care scot banii din discutie, multitudinea de proiecte desfasurate si faptul ca se apeleaza la tool-uri din ce in ce mai variante si neasteptate  ne arata ca in digital merita sa investesti si sa  te bucuri de rezultat”.

 

Cum a facut Lidl 1 milion de fani pe Facebook?
Marti, 27 August 2013
 „Pagina de Facebook Lidl Romania a crescut atat organic, cat si prin intermediul campaniilor de Facebook Ads foarte bine targetate.” au afirmat pentru adplayers reprezentantii de comunicare Lidl, despre atingerea cifrei de 1 Milion de fani pe Facebook
De la marketing cu Germanos si Isostar la marketing participativ cu Buzz Store
Marti, 09 Iulie 2013
 Dupa un marketing de tehnologie cu Gerrmanos si marketing de nisa cu produse de nutritie (Isostar, Gerlinea si Modifast, Cereale bio), unul din fondatorii marketingului de nisa al Nutrivita, Adelina Pasat, intra pe piata  seviciilor de marketing participativ sub marca agentiei Buzz Store
Cu 150.000 EUR fara media, ICEE Fest aduce greii miliardelor de euro investite in comunicare
Marti, 04 Iunie 2013
 Avand un buget acoperit in proportie de 50% din sponsorizari si 50% din taxe, evenimentul tinteste peste 1500 de paricipanti in cele doua zile de evenimente, pe 6 si 7 iunie
LaFesta isi deschide mintea la tineri si cota de piata cu 150-200.000 EUR.
Miercuri, 10 Aprilie 2013
 Cu un buget estimat la 150-200 mii de euro, autorii campaniei dezvoltate de Saatchi & Saatchi si Zenith Media au declarat pentru adplayers ca, pe langa awarness, printre obiectivele campaniei La Festa 3 in 1 se numara intinerirea brandului La Festa si cresterea cotei de piata.
OMD, Carat si MediaCom in primele 3 retele de media globale
Marti, 12 Februarie 2013
 Lansat de compania de cercetare RECMA, Global Report Network Diagnostics 2013 analizeaza punctele tari si slabiciunile a peste 700 de agentii de media in 46 de tari din intreaga lume
Campania GMP - Gandul versus The Guardian, la Stirile Pro TV
Joi, 31 Ianuarie 2013
 Semnata de GMP, campania Gandul cu mesajul “S-ar putea ca noua sa nu ne placa Marea Britanie, dar voi o sa iubiti Romania” a...
Carte in serial: 10 teme de istoria jurnalismului  Marian Petcu (I)
Miercuri, 01 August 2012
 Cum a aparut radioul in Romania, cine este autorul primului manual de jurnalism de la noi (1932), cum au reusit tinerii cuzisti sa compromita un congres al presei (Cluj, 1923), ce a insemnat invatamantul ziaristic in perioada comunista si multe altele sunt prezentate cu maxima rigoare documentara. Unele studii au o evidenta dimensiune polemica – a se vedea turismul...
Agentiile au distrus negocierile pe piata de publicitate. Mircea Ionescu, Regia Adevarul Holding
Marti, 17 Iulie 2012
 „Regulile pe print sunt facute de agentii, iar acest lucru nu ne mai convine. Au facut ca negocierile pe piata de publicitate practic sa nu mai existe. Nu mai vrem sa stam cu mainile in san, pentru ca agentiile nu-si vad decat propriul interes” a declarat pentru adplayers Mircea Ionescu, managerul regiei Media Point care admninistreaza vanzarile de publicitate ale trustului...
Emag vs Altex. Acelasi mesaj: “Noul iPad e aici.
Vineri, 23 Martie 2012
 Trimis la cateva ore diferenta, atat newsletterulul Emag, cat si cel de la Altex are acelasi subiect: Noul iPad e aici. Despre asemanarea mesajului din pagina, comentariul este de prisos.

INFO: Enel de la Saatchi & Saatchi; ArtWars lansat de Infinit Solutions; Tic-Tac de Hyperactive; Ioana Spasiu la V + O Communication
Luni, 19 Martie 2012
 Pe scurt de la agentii: « Factura pe Email » Enel de la Saatchi & Saatchi, Proiect ArtWars (Artmark) de la Infinit Solutions, Tic-Tac pe facebook, de la Hyperactive; Ioana Spasiu, la V+O Communication.

Click, in cadere libera. Libertatea trage dublu.
Vineri, 24 Februarie 2012
 Tirajul Click este in cadere libera. De la un ziar de 200-385.000 tiraj care i-a adus statutul de ziar cu cea mai mare audienta in SNA, de cateva zile editorul fie nu mai are hartie, fie s-a stricat tipografia. Concurenta? Libertatea trage dublu.
Totul despre cum obtii primul European Advertising Certificate
Joi, 12 Ianuarie 2012
“Pentru ca este un studiu online, programul de certificare nu este legat de un numar minim sau maxim de participanti”, explica Eleonore Af Schaumburg-Lippe, director executiv al UAPR,  despre programul de certificare europeana in publicitate  lansat in colaborare cu EACA 
15 zile de la Revolutie. 11 ianuarie 1990. Primul post de radio in FM-ul bucurestean.
Miercuri, 11 Ianuarie 2012
 Pe 11 ianuarie 1990, UNIFUN spargea eterul cu primul post de radio independent
Coruptie si licitatii la rebate inalt: Rebate-ul face spaga. Spaga ia licitatia.
Joi, 05 Ianuarie 2012
 „Rebate-ul este ilegal in Germania. Nu ai justificare legala sa iei bani de la furnizori!” au afirmat la sfarsitul lunii decembrie inalti oficiali BRAT si industria de media care vorbesc de „coruptia la rebate inalt” in publicitate.
National Geographic n-a vrut publicitate pentru 1989 - Revolutia Romana in imagini
Sambata, 17 Decembrie 2011
 Un numar realizat pe baza a aproximativ 100 de fotografii-document din decembrie 89, Editia Speciala de Colectie „1989 - Revolutia Romana in imagini” nu si-a propus sa contina si pagini de publicitate, dupa cum au afirmat pentru AdPlayers oficialii de comunicare ai publicatiei.
Buget de 10-15 Mii EUR, pentru Programul Social Zambet pentru Viitor (Danone)
Vineri, 25 Noiembrie 2011
 Estimata de surse din piata de media la un buget de 10-15.000 de euro, agentia Hippos a realizat noua campanie dezvoltata de Danone  Romania pentru Programul Social Zambet pentru Viitor, aflata acum in desfasurare.
Cine expune la Print & Sign 2011? Ia-ti invitatia la targul de print si semnalistica!
Luni, 12 Septembrie 2011

Echipamente si accesorii de peste 2 milioane de euro vor fi expuse de Canon Romania, Mons Medius, Grup Transilvae, Xerox, Ad Line Solutions, Anemona, Total Media, Konica Minolta, Mozaik Consulting, Eurotop Grafix, Primatechnic, Agressione, Digirex Digital, Siko Romania, Geko Comert, Grup Tico, Kronstand Papier Technik, IML Import Export, Nis Electronics si multi altii