OMD, Carat si MediaCom in primele 3 retele de media globale
Marti, 12 Februarie 2013

 (Adplayers, Iulian Toma) Compania de cercetare de media RECMA a lansat de curand Global Report Network Diagnostics 2013. Noua editie a raportului evalueaza calitativ agentii si retele de media din 46 de tari ale lumii, cu doua mai mult decat in anul precedent (se adauga piatele din Croatia si Noua Zeelanda).

Fiecare companie de media este evaluata dupa 14 indicatori cheie de performanta, segmentati la randul lor in categorii care urmaresc competitivitatea in licitatii, resurse specializate si profilul clientilor. In total, sunt identificate punctele tari si slabiciunile a peste 700 de agentii din intreaga lume. In primele trei pozitii ale clasamentului global se numara retelele de media OMD, Carat si MediaCom insa raportul cuprinde si analize la nivelul pietelor locale.

In clasamentul celor mai importante retele globale de media, ultimele sase luni ale evaluarii periodice cuprinse in Global Report Network Diagnostics au adus cateva schimbari interesante, comparativ cu editia din iulie 2012. Chiar daca a inregistrat o cota de piata mai mica decat anul trecut, reteaua Carat a ramas pe locul 2, in vreme ce Zenith Optimedia a trecut de pe locul 3 pe locul 5.

Disponibil contra cost, RECMA pune si gratuit la dispozitia celor interesati o analiza sumara de 11 pagini din Global Report Network Diagnostics 2013. Raportul este disponibil pe pagina online a companiei www.recma.com .

Mai mult in adplayers Report


PUBLICITATE: