"Suntem convinsi ca in digital banii nu stau degeaba!" Raluca Barbu, Piraeus Bank la IAB Forum
Marti, 01 Octombrie 2013
 ( adplayers. Iulian Toma ) „Suntem convinsi ca in digital banii nu stau degeaba!”este de parere si Raluca Barbu, Social Media Coordinator, Piraeus Bank, invitata sa vorbeasca astazi (1 octombrie) la IAB forum 2013.

Barbu completeaza pozitia unui alt vorbitor al evenimentului, Caroline Henne de la Gfk, care crede ca lucrurile se indreapta in directia buna, incet, dar sigur.
 
„Fie ca vorbim de bugete imense sau idei care scot banii din discutie, multitudinea de proiecte desfasurate si faptul ca se apeleaza la tool-uri din ce in ce mai variante si neasteptate  ne arata ca in digital merita sa investesti si sa  te bucuri de rezultat”.

Responsabilul social-media este de parere ca a fi prezent in mediul online nu mai este ceva surprinzator, dar daca reusesti sa aduci sute de mii de oameni alaturi de brandul propriu inseamna ca faci ceva special.

„Ce este wow in toate acestea? Instrumente atipice pentru o banca, fie ca vorbim de mecanisme sau social blogging, deschiderea si disponibilitatea 24/7 pentru clienti si potentiali clienti, integrarea Social Media in fluxul intern sunt doar cateva dintre innoirile aduse” puncteaza oficialul Piraeus Bank care a derulat mai multe proiecte de profil.

„Piraeus Bank a creat si administrat inca din 2011 proiectul Curaj Romania, pagina de Facebook care a  primit premiul pentru cea mai buna activare de CSR din Romania, dar si pentru cel mai bun continut pe Facebook 2013, disctinctie acordata de Webstock. Tot Piraeus Bank a  creat si lansat printr-o campanie 360 mascota DOT, un ajutor pentru promovarea activitatii bancare”

La ce ne asteptam in viitor? Raluca Barbu este de parere ca, daca acum 5 ani speram ca marketing-ul digital sa se mute in zona accesibila a terminalelor mobile, acum industria  ajuta la livrarea de experinte net superioare pentru consumatori.

„Posibilitatile de promovare inovatoare, platformele de comunicare  si tendintele in rapida schimbare demonstreaza ca atat in pozitia de furnizor, cat si in cea de client, viteza de reactie, inovatia si serviciile dedicate vor dicta cine merita sa fie liderii pietei”.

Responsabilul de comunicare Piraeus Bank este doar una din vocile IAB Forum 2013, eveniment organizat (astazi) 1 octombrie, la Bucuresti, pentru a dezbate tendintele serviciilor digitale in comunicarea de marketing, reunind atentia mai multor sopecialisti din industria de profil. 

Mai mult in Interactive


PUBLICITATE: