Emag vs Altex. Acelasi mesaj: “Noul iPad e aici".
Vineri, 23 Martie 2012



 (Adplayers Iulian Toma) Daca Vodafone si Orange ar fi avut acelasi mesaj creativ, probabil ca toata lumea facea valva. Sa vedem daca in cazul creativitatii online stam altfel.

Trimis la cateva ore distanta, atat un newsletter emag cat si unul de la altex are acelasi subiect: “Noul iPad e aici”. Despre asemanarea mesajului din pagina de email, comentariile sunt de prisos.

Poate ca furnizorul a impus si conditiile “promotiei”. Nu este exclus. Atunci, ma intreb (nu dau cu parul): cum  se mai pot diferentia doua oferte a doua magazine online altfel decat prin mesajul creativ. Ce motiv ar trebui sa ma determine sa fiu clientul emag sau altex, cand ambele mesaje arata la fel?

Cine a trimis primul email aproape ca nici nu mai conteaza. Daca nu stiam ca l-am vazut de doua ori, mai ca puteam sa spun ca unul dintre ei m-a mintit. “Noul iPad e aici”. Care “aici”? Aici la Emag, sau aici la Altex? Opinii?

Actualizare (24 martie17.00):
“Vizualurile vin de la producator. Aceasta este regula in lansarile iPad". 


PUBLICITATE: