De la marketing cu Germanos si Isostar la marketing participativ cu Buzz Store
Marti, 09 Iulie 2013

 ( adplayers, Iulian Toma) In 2007, Adelina Pasat a fondat impreuna cu sotul sau o firma de import-export cu produse de nisa. NUTRIVITA SRL isi desfasoara activitatea din anul 2011 sub sub numele Nutrivita Marketing & Distribution, moment din care Adelina Pasat a preluat conducerea pe partea comerciala.

Compania activa pe micronise de produse alimentare cu destinatie nutritionala speciala: Gerlinea si Modifast - managementul greutatii corporale, Isostar - lider de nutritie sportiva in Romania, Gerble - expert in dietetica (produse fara gluten, fara zahar, etc), Cereal Bio - produse bio. In doar cativa ani, toate brandurile au devenit lideri de piata in segmentele lor.

Dupa experienta marketingului de tehnologie cu Germanos si marketing de nisa cu Nurivita, astazi, fondatoarea Nutrivita a intrat in servicii de marketing participativ cu Buzz Store, o companie cu capital integral privat, romanesc, avand doi actionari - Adelina Pasat (60%) si Daniela Rusu (40%). Buzz Store este o comunitate de consumatori care isi cauta Buzz-eri acei lideri de opinie intr-o categorie de prieteni pe care o targeteaza produsele promovate.

Cu o campanie de lansare estimata de adplayers la aproximativ zece mii de euro, agentia de marketing participativ isi propune sa atraga in 2013 un numar de 3-4 campanii de testare/ luna. „Costurile unei campanii variaza in functie de numarul de buzzeri selectati dar si de serviciile achizitionate de client de la noi”, explica Adelina Pasat.

 „Investitiile in lansare nu le pot dezvalui in acest moment, deocamdata nu profitabilitatea este pentru noi o prioritate, ci impunerea unui nou instrument de marketing in piata. Am decis ca vom investi atat cat este necesar pentru a ne atinge obiectivele de notorietate si vanzari” spune Adelina Pasat pentru adplayers

 „Obiectivele de business pentru acest an includ crearea unei baze de buzzeri cat mai extinsa, un numar de 3-4 campanii lunar si cresterea notorietatii si a Net Promoter Score in randul targetului de business: companii si agentii de publicitate. Indicii de performanta ai campaniei sunt dati de coverage online si offline, masurarea intentiei de cumparare si NPS (Net promoter score - gradul de recomandare al unui produs sau serviciu de catre cei care l-au testat).” Explica managerul companiei

Printre serviciile oferite de Buzz Store se numara: Servicii standard: creare concept campanie/ creare pagina web campanie/ realizare si aplicare prin platforma online chestionare pre si post campanie/ selectare baza de date/ expediere kituri testare/ monitorizare si moderate campanie buzz online si offline/ raport campanie.

Serviciile aditionale sunt: creatie materiale kit testare/ productie/ campanii pe bloguri/ agregare chestionare pre/post campanie si rapoarte de cercetare de piata. Aceste servicii le oferim in acest moment prin 3rd parties, reprezentand o etapa ulterioara de dezvoltare a companiei.

Mai mult in Business


PUBLICITATE: