Campania GMP - Gandul versus The Guardian, la Stirile Pro TV
Joi, 31 Ianuarie 2013

 ( Adplayers, Iulian Toma) Campania semnata de GMP Advertising pentru cotidianul online Gandul.info ca raspuns la “initiativa cititorilor The Guardian” de a tine romanii departe de Marea Britanie si locurile de munca din aceasta tara a ajuns la Stirile Pro TV.


“S-ar putea ca noua sa nu ne placa Marea Britanie, dar voi o sa iubiti 
Romania” este mesajul campaniei initiata de Gandul, prin care-i incurajeaza pe romani sa reactioneze la mesajele ''The Guardian'', care ne indeamna sa stam departe de Regatul Unit.

Comunicarea dezvoltata de agentia de publicitate fondata de Felix Tataru ii invita pe britanici in
Romania, aratand aspectele frumoase ale tarii noastre care l-au facut si pe printul Charles sa-si cumpere o proprietate aici.

Cititorii romani sunt invitati sa vina cu idei, postere si sloganuri pe pagina de Facebook a ziarului Gandul.info, unde vor fi publicate zilnic si propunerile redactiei. In mai putin de 24 de ore, primele 4 afise ale campaniei au strans zeci de mii de like-uri si distribuiri, iar mesajele au ajuns la peste 100 de mii de oameni.

Mai mult in Conturi


PUBLICITATE: