Rezultatele cautarii dupa : "pagina"
Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 31 Mai 2016
Romania este una dintre pietele cu cel mai ridicat nivel de incredere in industria de publicitate in timp ce, potrivit European Advertising Business Climate Index, Q1/Q2 2016, pe piata europeana increderea pe care o au oamenii de afaceri din marketing si publicitate in sectorul lor de activitate a inregistrat o usoara scadere in primul trimestru al lui...
Luni, 30 Mai 2016
Campania este dublata de „Copiii coloreaza viata” - un eveniment de 1 iunie special organizat la Bucuresti de reteaua de posturi...
Joi, 26 Mai 2016
In finala competitiei din acest an se mai regasesc posturi precum BBC, SBS Radio, Canadian Broadcasting Corporation, Radio France, Deutschlandradio Kultur, Swedish Radio, ESPN sau CBS Radio.
Vineri, 20 Mai 2016
ThinkDigital Romania a fost alegerea WWF pentru a dezvolta campania ”Turn up the volume of nature” / „Da natura mai tare”, o „simfonie digitala” cu sunete din natura, prin care autorii declanseaza o actiune de constientizare a necesitatii protejarii naturii.
Marti, 17 Mai 2016
Potrivit nicusordan.ro, in perioada de pre-campanie electorala (pȃna pe 5 mai inclusiv), Nicusor Dan si Uniunea Salvati Bucurestiul au strȃns donatii in valoare de...
Vineri, 06 Mai 2016
Sustinuta prin spot TV, concursuri radio, activari in-store si evenimente dedicate parintilor, la implementarea campaniei Danonino „Spune Da” a participat o echipa multidisciplinara care a reunit specialisti Danone, Syscom Digital, Miercuri, 04 Mai 2016
Cel mai mare festival dedicat Internetului din Europa Centrala si de Est, ICEEfest aduce la Bucuresti, in 9 si 10 iunie a.c. o lista importanta de experti in creativitate.
Marti, 03 Mai 2016
Estimata de adplayers la peste 20.000 - 30.000 de euro, valoarea investitiei Boodink in noua identitate nu a fost dezvaluita de autori.
Vineri, 22 Aprilie 2016
Intrecerea se adreseaza studentilor sau juniorilor cu varsta cuprinsa intre 18-25 de ani care se pregatesc in domenii precum publicitate, marketing, comunicare, design sau creative writing
Miercuri, 06 Aprilie 2016
"Editorii site-urilor investesc in masurarea acestor rezultate tocmai pentru ca ele sa fie cunoscute de industrie si utilizate in deciziile de tranzactionare a spatiului publicitar” a motivat Arina Ureche, intrebata de adplayers care au fost motivele pentru care SATI a dat acces liber la audientele masurate. raspunde
Luni, 04 Aprilie 2016
Saptamana aceasta are loc, la Dubai, Forumul Mondial de Neuromarketing, serie de evenimente in cadrul caruia voi vorbi despre impactul pe care noile tehnologii il vor avea asupra industriei cercetariide marketing si asupra comportamentului consumatorului.
Miercuri, 30 Martie 2016
Festivalul de publicitate a dat start inscrierilor unde sunt asteptate lucrari difuzate, publicate sau dezvoltate pe un canal media comercial, cu aprobarea clientului, in perioada 1 iulie 2015 si 31 iulie 2016.
Luni, 28 Martie 2016
Pachetele Connect de la News.ro se adreseaza departamentelor de comunicare din companii mari si mijlocii si agentiilor de comunicare
Joi, 24 Martie 2016
Furnizorii de media pentru campaniile de publicitate pe coloane si pe ecrane la Metrou asteapta o decizie definitiva.
Vineri, 18 Martie 2016
Marti, 15 Martie 2016
Printre cele mai populare campanii din Romania la Ads Of The World se numara “Opreste barbaria, Salveaza Ciocarlia” de Jazz Communication si Rogalski Damaschin PR si “Orchestra Simfonica de la Bucuresti la Therme” de Rogalski Damaschin PR pentru Therme
Vineri, 04 Martie 2016
Cele doua premii au fost acordate pentru rebrandingul Comitetului Olimpic si Sportiv Roman si cel al Interactive Group
Campaniile n-au plans in zadar. Rosia Montana este propusa pentru Lista Patrimoniului Mondial UNESCO
Vineri, 05 Februarie 2016
“Ministerul Culturii si Ministerul Mediului, Apelor si Padurilor au comunicat catre Centrul Patrimoniului Mondial de la Paris inscrierea Peisajului cultural minier Rosia Montana in lista indicativa a Romaniei pentru Patrimoniul Mondial”, anunta reprezentantii Asociatiei Alburnus Maior.
Vineri, 29 Ianuarie 2016
Potrivit estimarilor adplayers, bugetul de marketing si comunicare Promenada este de peste 1 Milion de euro pe an, variind in functie de activitatile si campaniile co-branded cu marcile din interiorul centrului comercial.
Miercuri, 06 Ianuarie 2016
In lipsa grijii noastre pentru viitorul celor mici, vin strainii sa ne creasca si copiii. Asa se intampla si cu un proiect realizat de FDP in colaborare cu fundatia clubului sportiv Real Madrid (Real Madrid Foundation) care a reusit sa stranga 45 de copii cu varste intre 6 si 15 ani
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: