Concurs de creativitate CEL.ro cu premii de 2.500 lei
Vineri, 22 Aprilie 2016

Intrecerea se adreseaza studentilor sau juniorilor cu varsta cuprinsa intre 18-25 de ani care se pregatesc in domenii precum publicitate, marketing, comunicare, design sau creative writing

adplayers. Iulian Toma

CEL.ro organizeaza prima editie a concursului destinat tinerilor publicitari Ad Labs Awards. Dotat cu premii in valoare de aproximativ 2.500 de lei, intrecerea se adreseaza studentilor sau juniorilor cu varsta cuprinsa intre 18-25 de ani care se pregatesc in domenii precum publicitate, marketing, comunicare, design sau creative writing si are ca obiectiv incurajarea si dezvoltarea profesionala a celor aflati la inceput de drum in aceste domenii, aducand in prim planul intrecerii teme din practica de zi cu zi a activitatilor de marketing.

„Valoarea premiilor concursului este de aproximativ 2,500 lei. Noi credem insa ca premiul principal este certificarea cunostintelor si experientei tinerilor pe un brief real apartinand unui client real, in conditiile actuale ale pietei. Acest concurs ar trebui privit ca o etapa intermediara intre pregatire si practica” a afirmat pentru adplayers Vera Petrescu, responsabilul de comunicare al proiectului CEL.ro.


Competitia: Video viral in jurul unei idei creative originale de comunicare

Prima editie Ad Labs Awards CEL.ro are ca tema executia unui video viral in jurul unei idei creative originale de comunicare. Fiecare participant va primi un brief pe baza caruia va trebui sa ofere solutii creative. Inscrierile pot fi individuale, dar si pe echipe.

La finalul intrecerii, trei dintre cele mai bune idei vor fi premiate de organizatori, cu posibilitatea promovarii lor in strategia de comunicare CEL.ro. Cele trei premii  puse la bataie in competitie sunt un laptop HP 250G4, un telefon mobil Samsung Galaxy J5 si un eBook Reader Kindle Glare.

Competia va fi jurizata de profesionisti apropiati activitatilor de marketing si comunicare ale CEL.ro, sub atenta aprobare a solutiilor de catre „client”, Tiberiu Pop, CEO al magazinului online CEL.ro la care se adauga expertiza didactica adusa de Iulian Veghes, profesor publicitate online in cadrul Facultatii de Jurnalism si Stiintele Comunicarii, Universitatea Bucuresti.

Termenul limita al aplicatiilor este 10 iunie 2016, ora 23:59, iar castigatorii vor fi anuntati public pe 15 iunie pe site-ul competitiei. Mai multe detalii despre concursul cu premii CEL.ro Ad Labs Awards puteti gasi pe pagina intrecerii: www.cel.ro/adlabs.

Cel mai mare magazin online din Romania cu actionariat integral romanesc, potrivit reprezentantilor companiei, CEL.ro a inregistrat in anul 2015 vanzari de 40 milioane EUR. Platforma online are un portofoliu de peste 100.000 de produse si a inregistrat peste 1.000.000 de comenzi procesate pana in prezent.

Mai mult in Concurs


PUBLICITATE: