Rezultatele cautarii dupa : "out"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
Numarul 1 ARBOmedia motiveaza de ce intra compania pe piata de influence marketing prin The AIM - ARBO Influence Marketing
Joi, 19 Iulie 2018
"Era firesc sa ne indreptam, tot in zona digitala, catre consolidarea unor comunitati de bloggeri si influenceri care au in principal menirea de a transmite catre public, cu onestitate, mesajele lor” motiveaza Alina Alecu, Director General ARBOmedia, pentru adplayers.
Marketing versus General Data Protection Regulation (GDPR). Laura Grigore, Senior Associate, PeliFilip
Luni, 05 Februarie 2018
 Regulamentul devine aplicabil peste cateva luni, incepand cu data de 25 mai 2018. Companiile care prelucreaza date cu caracter personal in diversele lor activitati, au beneficiat si inca mai au la dispozitie cateva luni pentru a asigura conformarea.
Entertainment marketing. Weekend si Gura ta au urcat-o pe Delia, doi ani, artista cu piesa anului
Miercuri, 24 Ianuarie 2018
 „Weekend” cu The Motans este piesa anului 2017, iar „Gura ta” cu Deepcentral a fost piesa anului 2016.
Peste 3.000 de statii de autobuz cu panouri JC Decaux curatate intr-o noapte la New York
Miercuri, 17 Ianuarie 2018
 La operatiune s-au mobilizat peste 100 de echipe de teren si utilaje de deszapezire care monitorizeaza in timp real starea panourilor si statiilor cu o aplicatie android instalata pe mobil
Audi sparge tiparele publicitatii outdoor dupa conditii din trafic si meteo. Audi as your sixth sense
Marti, 24 Octombrie 2017
 Semnata de agentia BBH Londra, campania este dezvoltata de platforma digitala out of home (DOOH) OpenLoop care analizeaza date meteo si din trafic, fiind adaptata in fiecare locatie sub planificarea Omnicom Media Group PHD si Talon,  avant ca suport 211 ecrane digitale din noua orase cheie din Regatul Unit al Marii Britanii.
Phoenix Media a lansat primul instrument de management si administrare a campaniilor de publicitate digital out-of-home (DOOH)
Vineri, 22 Septembrie 2017
 Phoenix Media, lider pe piata locala din Romania in publicitatea digitala out-of-home (DOOH), a lansat primul instrument integrat de planificare si administrare a campaniilor de publicitate integrata , care include  STOC – modulul de administrare a campaniilor (Standard Tool for Organising Campaigns) si CSM – modulul de management al...
Primul hipermarket unde clientii se autoservesc si platesc fara casier.
Vineri, 25 August 2017
 Lansat saptamana aceasta in hipermarketul Carrefour Baneasa, serviciul integrat „Casa ta - Self Service” este prima casa de marcat unde clientii au posibilitatea de a scana si plati singuri, in acelasi loc, produsele cumparate
Cine vor avea cele mai mari standuri la Print&Sign? Sold-Out la spatiul expozant 2017.
Vineri, 21 Iulie 2017
 Cele mai mari standuri si suprafete contractate le vor avea Leykom (344 mp), Ad Line Solutions (201 mp), Grup Transilvae (198 mp), Mons Medius (176 mp) si Algernon (168,5 mp)
Campania de crowdfunding MATER a primei biblioteci de materiale a strans deja 5000 de euro
Miercuri, 14 Iunie 2017
 Echipa MATER si-a propus sa stranga 15.000 euro pentru a construi cele 30 de module de expunere a materialelor din biblioteca.
Agenda completa iCEE.fest 2017. S-a extins la 6 scene si o zona outdoor, cu 12 linii de continut
Luni, 29 Mai 2017
 Printre liniile de continut se numara Disruption, eHealth, VR&AR, Content, eCommerce, AdTech, Marcom, Smart Homes, Fin Tech, Creativity, Startups si Entertainment – concerte live, spectacole de standup comedy si prezentari amuzante
BRAT lanseaza Studiul de Audienta Outdoor (SAO). Companiile participante in studiu aduc 10.000 de panouri din Bucuresti si 10 orase.
Luni, 15 Mai 2017
Cercetarea presupune suprapunerea datelor de mobilitate ale populatiei cu ariile de vizibilitate ale panourilor se vor determina indicatorii de audienta ai fiecarui panou si profilele sociodemografice ale acestora, pentru ca in final toate aceste rezultate sa fie integrate intr-un soft specializat de analiza si planificare media.
Campaniile 1 Mb pe internetul de viteza din Rusia si CS Light Bulbs pentru lampi economice din Belorusia au luat Grand Prix la White Square Festival, Minsk
Marti, 02 Mai 2017
 Cu un juriu format din 52 de experti in marketing si comunicare din Europa recunoscuti inclusiv pe scena Cannes Lions, edititia 2017 a competitiei White Square Festival de la Minsk a aliniat la start 1059 de intrari si 216 agentii din 28 de tari din Europa si Comunitatea Statelor Independente (CIS)
Traiesti. Mai stii cum e? revine cu Hei, Fruntea sus. Continua treaba. Hornbach de primavara.
Luni, 03 Aprilie 2017
 Dupa„Traiesti. Mai stii cum e?“ si „Proiectul tau e doar al tau“, Hornbach continua sa comunice intr-o maniera curajoasa. „Hei, Fruntea sus.”, noua campanie de primavara declansata la jumatatea lunii martie.
De 12 ani a strans peste 2.000 de voluntari si 150 de companii pentru putina caldura celor aflati in nevoie.
Vineri, 10 Martie 2017
"A evolua inseamna sa ramai neincetat in conditia umilitatii, intr-un spatiu care te indeamna pe tine, cel ‚in putere’, sa imbunatatesti configuratia realitatii in care te dezvolti, in care muncesti, in care iti cresti copiii.” Alexandra Tinjala. 20 de ani comunicare din care 12 in voluntariat.
Vlad Ruta despre afisajul publicitar din Romania: Mii de panouri pe domeniul public pentru care nu se plateste nimic!
Joi, 05 Ianuarie 2017
Cu aproape 25 de ani de expertiza pe piata de publicitate, fondatorului grupului Spectacular si fostul manager al diviziei de outdoor NewsCorp  intre anii 1999-2003apartinand magnatului american Rupert Murdoch, Vlad Ruta -  cel mai mare platitor de media catre proprietarii locatiilor si constructiilor pe...
Crestere estimata cu 31% in 2017 pentru publicitatea de tip Programmatic
Vineri, 09 Decembrie 2016
 Cresterea va devansa celelalte canale digitale (si non-digitale)
 Comunica full services auto de 30 mln. euro pe an. Alina Melescanu, Marketing & PR Manager la New Kopel Group
Luni, 17 Octombrie 2016
 „Romanul isi spala masina periodic, o parfumeaza, isi face poze cu ea (zambeste). Asa se explica de ce piata de leasing operational din Romania se afla la un nivel scazut in comparatie cu pietele vest europene. Asta insemna 19% din totalul de masini noi inregistrate intr-un an comparativ cu 30% , chiar 75%,...
LPF vrea cresterea numarului de spectatori si clientilor de publicitate
Vineri, 14 Octombrie 2016
 Liga Profesionista de Fotbal isi propune, in noul sezon, sa creasca numarul suporterilor prezenti pe stadion si al companiilor interesate de comunicarea directa cu fanii fotbalului profesionist. 
Buget de peste 200.000 de euro in noua campanie ALTEX “Fara Teama. Media la Media Investment (The Group).
Vineri, 16 Septembrie 2016
Campania de comunicare Altex se va desfasura in perioada 15 septembrie – 15 noiembrie si se deruleaza in media TV, Radio, Online si Out of Home (OOH) si este administrata de de agentiile Cohnandjansen JWT (Creatie si strategie),...
Cinema 4DX in Romania inainte de New York. Cinema City aduce si cele mai mari ecrane IMAX
Miercuri, 27 Iulie 2016
 Peste 150,000 de spectatori au vizionat filme in format IMAX in 2015, si alti peste 150,000 de spectatori au avut parte in 2015 de experienta 4DX. Dealtfel salile 4DX din reteaua Cinema City Romania sunt aproape mereu sold-out, avand un grad de ocupare de 99% au declarat pentru adplayers reprezentantii de relatii...
« 1 2 3 4 5 »