Fost PR Manager in cadrul AVON Canada, noul GM de la V+O si-a inceput cariera in domeniul relatiilor publice in Romania, in 1997, a fost in prima echipa a Departamentului de Comunicare al Connex, actualul Vodafone, si mai apoi PR Director la Graffiti BBDO
White Image Loyalty Solutions a castigat Gold Consumer la cea mai importanta competitie din email marketing - MarketingSherpa Annual Email Awards.
Mihai Iliescu, noul Co-Creative Director se alatura celor doi colegi: Emilian Arsenoaiei si Adrian Preda
Editia de anul trecut a festivalului de publicitate a inregistrat mai mult de 4,000 de lucrari din 52 de tari
Pe publicul feminin 15-49 ani, telenovelele si serialele postului au inregistrat medii de audienta cum sunt: Salome – 11,5 puncte, Clona - 9,9 puncte, Betty cea urita – 9,6 puncte, Lacrimi de iubire – 9,9 puncte, Numai iubirea – 9,8%, Inima de tigan – 6,6%
In urma unei licitatii, Next Advertising a devenit agentia de comunicare a brand-ului The Money Channel


















