10 ani cu audiente de telenovela Acasa TV
Luni, 28 Ianuarie 2008



(AdPlayers.ro, Irina Toma)

 

Acasa TV implineste 10 ani. Povestea a inceput pe 2 februarie 1998. 

Potrivit reprezentantilor postului de televiziune, in tot acest timp, Acasa TV a difuzat de la telenovele si seriale straine cum sunt “Sarmana Maria”, “Minciuna”, “Betty cea urita”, “Inger salbatic”, “Clona”, “Salome”, “Amor Real”, “Inima salbatica”, “Rubi”, “Terra nostra” pina la seriale americane ca “Sex and The City”, “Fetele Gilmore”, “Al 7-lea cer”.

 

Femei 15-49: Salome – 11,5 puncte, Clona - 9,9 puncte, Betty cea urita – 9,6 puncte, Lacrimi de iubire – 9,9 puncte

Citand preferintele publicului legate de productiile difuzate de ACASA TV, intr-un top al telenovelelor straine difuzate intre 2001 si 2007, realizat pe date furnizate de TNS AGB International, in rindul femeilor cu virste cuprinse intre 15 si 49 de ani, pe primul loc se situeaza Salome, care a inregistrat o medie de audienta de 11.5 puncte, pe cele 150 de episoade.

 

Locul 2 este ocupat de productia braziliana “Clona”, cu o medie de audienta de 9.9 puncte, pe 250 de episoade difuzate. Iar pe locul al 3-lea se afla povestea simpaticei “Betty cea urita”, care se poate lauda cu o medie de audienta de 9.6 puncte, pe 111 episoade difuzate.

 

Dintre productiile romanesti difuzate ACASA TV, pe aceleasi coordonate oferite de TNS AGB International, “Lacrimi de iubire” s-a clasat pe primul loc, cu o audienta medie de 9.9 puncte, pe 200 de episoade.

 

Numai iubirea – 9,8%, Inima de tigan – 6,6%

A doua si a treia pozitie au fost ocupate de “Numai iubirea” care a inregistrat o medie 9.8 puncte pe 100 de episoade, iar locul al 3-lea este ocupat de “Inima de tigan”, care se afla in curs de difuzare, titlu care a inregistrat pina pe 17 ianuarie o medie de 6.6 puncte pe 70 de episoade difuzate, potrivit datelor furnizate de companiile TNS AGB International si GFK Romania (GFK difuzeaza datele de audienta incepind din 1 ianuarie 2008).

 

|n ceea ce priveste cea mai recenta telenovela realizata de MediaPro Pictures pentru ACASA TV, “Inima de tigan”, din cele 70 de episoade difuzate in perioada 1 octombrie 2007 – 17 ianuarie 2008, 55% au fost lider de piata, surclasind toate productiile aflate pe acelasi slot orar de difuzare.

 

Inima de tigan a atins 23,5% cota de piata

Episodul cu cea mai mare audienta din aceasta perioada a fost cel in care Irina (Andreea Patrascu) s-a casatorit cu Luca (Vlad Zamfirescu) difuzat pe 10 ianuarie, intre orele 21:25 – 22:20 cu o medie de 9.8 puncte de audienta si o cota de piata de 23.5 %, potrivit datelor furnizate de GFK Romania, in rindul femeilor cu virste cuprinse intre 15 si 49 de ani din mediul urban.

 

In ultimii ani, ACASA TV a invitat si a adus in Romania unele dintre cele mai cunoscute nume din telenovelele straine, iar interesul telespectatorilor s-a reflectat din plin in cifrele de audiente. Astfel, cele mai vizionate editii ale emisiunilor ”Povestiri adevarate” si ”De 3 x femeie” au fost cele in care a participat celebra actrita venezueleana Gabriela Spanic.

 

Cea mai buna „De 3 x femeie” – 11,1 puncte

Emisiunea ”De 3 x femeie” din 7 decembrie 2004 a avut o medie de audienta de 11.1 puncte, intre orele 21.33 si 23.35, in rindul femeilor cu virste cuprinse intre 15 si 49 de ani, din mediul urban.

 

Editia care a avut-o invitata pe actrita Gabriela a fost de asemenea lider de piata si pe segmentul de populatie alcatuit din femei si barbati de toate virstele din mediul urban (ALL URBAN), target pe care ACASA TV a inregistrat, potrivit TNS AGB International, o medie de audienta de 9.2 puncte.

 

Cele mai vizionate Povestiri adevarate: 10,4 puncte / All urban, 11.4 puncte / femei 15-49 ani

Cea mai vizionata editie a emisiunii ”Povestiri adevarate” a avut-o in prim plan tot pe cunoscuta actrita si venirea ei in Romania.

 

Astfel, conform datelor furnizate de compania TNS AGB International, citate de Acasa TV, in data de 5 decembrie 2004, in intervalul orar 18.03 - 18.45 Povestirile au fost lider de piata cu o medie de audienta de 10.4 puncte, pe targetul de populatie ALL URBAN si in rindul femeilor cu virste cuprinse intre 15 si 49 de ani din mediul urban a inregistrat o medie de audienta de 11.4 puncte.

 


PUBLICITATE: