Primul Aur romanesc la cea mai importanta competitie de email marketing din lume
Miercuri, 27 Februarie 2008

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

 

White Image a luat Gold la MarketingSherpa Annual Email Awards. Compania obtinut premiul Gold Consumer la categoria Best Postcard-Style Campaign campania "Renault SIAB" creata pentru clientul Renault si inscrisa in competitie fiind desemnata drept cea mai eficienta campanie din categoria sa. Categoria premiaza campanii reprezentate intr-un format compact care pot fi parcurse vizual intr-un mod asemanator unui postcard.

 

Andrei Georgescu (foto) – Managing Partner la White Image a afirmat astazi pentru AdPlayers ca premiile MarketingSherpa Annual Email Awards reprezinta de departe cea mai importanta intrecere a industriei de email marketing din intreaga lume. Potrivit oficialului, Aurul castigat de White Image este cu atat mai meritoriu cu cat in fiecare an, in cea mai importanta competitie de profil sunt premiate mai putin de 50 de campanii din intreaga lume.

 

Premiile Anuale „MarketingSherpa Annual Email Awards” recompenseaza cele mai eficiente campanii de comunicare pe email din lume si distinge castigatori la categorii diferite, atat pentru comunicarea Business-to Business, cat Business to Consumer.

 

MarketingSherpa a fost distinsa de publicatia The Economist, Harvard Business School si Entrepreneur.com drept compania care publica cele mai eficiente analize si studii de benchmark pentru profesionistii in marketing si este recunoscuta ca o voce importanta in email marketing.

 

Distinctiile recunosc eficienta in email marketing, primul si cel mai relevant criteriu de evaluare si triere a campaniilor participante fiind rezultatele. Doar campaniile cu rezultate peste medie sunt admise in faza urmatoare a cursei.

 

Campania "Renault SIAB"

Potrivit autorilor comunicarii, campania "Renault SIAB" a fost creata de White Image pentru clientul Renault Nissan Romania si a fost premiata de MarketingSherpa cu Gold Consumer in primul rand pentru rezultatele sale, in al doilea rand, pentru strategia utilizata si in al treilea rand, pentru creativitatea vizuala pentru ca, in definitiv, nivelul creativitatii este redat in cifrele si rezultatele raportate.

 

Conceputa cu ocazia Salonului International Auto de la Bucuresti din 5 - 14 octombrie 2007 campania comunicare a avut drept obiectiv atragerea abonatilor newsletterului la vizitarea standului Renault. Strategia de creare si livrare a campaniei a tinut cont de configuratia bazei de date, de momentul de trimitere in raport cu desfasurarea Salonului Auto, de preferintele si gusturile pentru content vizual al abonatilor.

 

AdPlayersFile

MarketingSherpa (www.marketingsherpa.com ) este o firma de cercetare specializata in cautarea si descoperirea solutiilor care asigura succesul in marketing. Obiectivul sau declarat este acela de a oferi marketerilor din intreaga lume statisticile, inspiratia si regulile pentru imbunatatirea rezultatelor si a business-ului lor, atat prin premiile MarketingSherpa Annual Email Awards, cat si prin summit-urile organizate anual.

 

 


PUBLICITATE: