Rezultatele cautarii dupa : "octavian"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 »
 Cine ar trebui sa plateasca taxa de publicitate? Raspund avocatii Boboc si Partenerii.
Luni, 22 August 2016
 Punctul de vedere al casei de avocatura pe marginea dezbaterilor legate de cine plateste taxa de publicitate este ca „prestator este doar cel care presteaza efectiv serviciile de publicitate, acesta fiind obligat sa verse/plateasca taxa la bugetul local, potrivit art. 477 alin. 7”. Iar „Beneficiarul va suporta taxa prin refacturare de la prestator sau agentia de...
La fotbal, ca la mall. Romania vs Georgia din peluza.
Marti, 07 Iunie 2016
 „Am venit, ne-am pozat, am plecat”, pare sa fie optica spectatorilor nationalei din anul de gratie 2016. Si ne imaginam ca suntem pe stadion ca oricum multe dintre malluri au fost ridicate peste ruinele unor baze sportive.
 Cu 25 de companii si afaceri de 40-50 milioane euro, membrii APIIP au trasat obiectivele asociatiei
Luni, 09 Mai 2016
 Printre acestea se numara atragerea unui numar  de  peste 40 de membri, promovarea membrilor si industriilor reprezentate si inlesnirea comunicarii cu potentialii clienti ai companiilor care au aderat la asociatie.
Hagi si crantanitul cipsurilor
Luni, 04 Aprilie 2016
 In anul de gratie 2016, stau si ma intreb de ce acesti vigilantes mioritici tac malc si nu iau atitudine vizavi de reclama la cipsuri in care Hagi apare alaturi de fi-su si de alti cativa copii.
Top Ads of The World din Romania: “Opreste barbaria, Salveaza Ciocarlia si “Orchestra Simfonica de la Bucuresti la Therme
Marti, 15 Martie 2016
 Printre cele mai populare campanii din Romania la Ads Of The World se numara “Opreste barbaria, Salveaza Ciocarlia” de Jazz Communication si Rogalski Damaschin PR si “Orchestra Simfonica de la Bucuresti la Therme” de Rogalski Damaschin PR pentru Therme
Prima campanie de imagine Business Review.  De CohnandJansen JWT
Luni, 07 Septembrie 2015
 
Croaziera tovaraseasca de 1 mai muncitoresc
Luni, 04 Mai 2015
 
Viu la 80 de ani dupa campanie. Incredibilul produs de PR si marketing sportiv Gogea Mitu!
Miercuri, 27 Noiembrie 2013
 Da stiu, “astia au luat-o razna” veti spune la vederea unui asemenea titlu. Inainte insa de a da verdicte, asezati-va comod si luati aminte:
Lenjerie de 800 de euro in cosul de cumparaturi? Clientul La Perla, Bucuresti.
Joi, 07 Martie 2013
 Cu vanzari anuale de peste 120 Milioane de euro in magazinele din intreaga lume, marca de lenjerie de lux vinde in Romania de 300.000 euro pe an, iar numarul de clienti se situeaza in jurul cifrei de 30 persoane pe luna, dupa cum au afirmat pentru adplayers oficialii de comunicare ai marcii din Romania.
 
Licitatie de 1,5 Milioane EUR Volksbank la Media Direction
Marti, 08 Mai 2012
 Potrivit unor surse din piata, in pitch au mai participat United Media, McCann Erickson

Graffiti BBDO a dat MAE Viza pentru SUA 2011
Vineri, 25 Noiembrie 2011
 Graffiti BBDO a realizat, pro bono, conceptul creativ si executiile  campaniei „Viza pentru SUA” 2011, derulata de Ministerul Afacerilor Externe, in parteneriat cu Ambasada SUA la Bucuresti.
EXCLUSIV: Nu ne-ati prins. N-am copiat. Robert Tiderle, Papaya
Luni, 19 Septembrie 2011

De ce “Nu gasim timp sa ascultam”, in exclusivitate pentru AdPlayers - Robert Tiderle, managerul agentiei de publicitate Papaya, care semneaza strategia si creatia platformei de comunicare „Time to listen” a operatorului de telefonie mobila

 

MACRO lansare cu 500.000 EUR. Autoarea MIC.RO, Odyssey rebranduieste Minimax in MACRO.
Miercuri, 22 Iunie 2011
 Fost Minimax, aflat in prezent in plin proces de rebranding, potrivit agentiei, investitia financiara pentru deschiderea primului magazin MACRO a fost pana in acest moment de peste 500.000 euro.

Bataie de 550.000 de euro la Romexpo
Miercuri, 14 Aprilie 2010
 Complexul Expozitional Romexpo gazduieste pe 21 mai cel mai important eveniment sportiv al anului, Gala K-1 Romania
Rosul care invrajbeste. Prietenii fotbalului stiu de ce
Joi, 18 Martie 2010
 Cum au fost invesmantati tricolorii in turneele finale de fotbal la care au participat de-a lungul vremii, cu mentiunea ca, evident, pana in 1990 nu se punea problema de marketing, sponsori sau publicitate.
EXCLUSIV: Steven Seagal preia de la Mutu stafeta Perenna
Joi, 11 Martie 2010
 Pentru un contract cu durata de 1 an, managerul apei minerale Perenna spune ca Steven Seagal ar urma sa incaseze 250.000 de euro, insa rolul sau in promovarea marcii va fi foarte precis...
Afacerea Mutu si noua atitudine Ursus de la Nationala
Joi, 25 Februarie 2010
Campania Ursus “Nationala, o noua atitudine” are 4 personaje – Goian, Tamas, Marica si Mutu. 
Europa Libera, AICI vrea 200.000 EUR pentru a aduce arhivele postului de radio in Romania
Vineri, 04 Decembrie 2009
 Campania de comunicare este un proiect initiat de Liviu Tofan, fost Director Adjunct la Radio Europa Libera si actual director al Institutului Roman de Istorie Recenta, si este...
Dupa 20 de ani de la prima emisie, initiatorii Uniplus Radio vor in Piata Universitatii
Luni, 23 Noiembrie 2009
 Fondatorii primului post de radio independent din Romania, Uniplus Radio (fost Unifan), in prezent devenit Magic FM, isi revendica Piata Universitatii la 20 de ani de la prima...
Esalonarea platilor cu clientii nu se poate face in presa Calin Diaconu, Babel Communications
Marti, 16 Iunie 2009
 Calin Diaconu, directorul general al agentiei Babel, a cooptat forte prospete in echipa agentgiei si l-a numit pe Octavian Popescu, ex Adevarul si mai apoi Romania Libera, noul...
« 1 2 3 4 »