Rezultatele cautarii dupa : "noi 20 20"
						Ordonare dupa: data / relevanta  
						
												
						Sambata, 25 Martie 2006
											
											Pentru cine n-a avut bafta sa fie printre cei 300 de posesori ai unui bilet in valoare de 100 EURO, meciul eficientei in  publicitate ar putea fi vazut Live la telefoane care permit transmisii video, sau urmarind Realitatea TV care ar putea transmite de la evenimentul de sambata 25 martie, de la ora 19.30
										Luni, 06 Februarie 2006
											
											Presedintele Romexterra Bank spune ca "anul 2005 a adus o crestere a notorietatii bancii cu 164% fata de anul 2004"
										Joi, 15 Decembrie 2005
											
											Agentia de publicitate online Boom vinde ProMotor.ro, ProTvMagazin.ro, BusinessMgazin.ro , reteaua de locale PubliMedia, 7plus.ro , precum si B24fun.ro, Tabu.ro, Superbebe.ro, Avp.ro (Aventuri la pescuit) si BpT.ro (Bucataria pt toti)
										Miercuri, 23 Noiembrie 2005
											
											Campania de imagine sub sloganul "BCR. E in puterea noastra!" aniverseaza 15 ani de existenta a bancii si se deruleaza pana la 31 decembrie printr-un spot TV, campanie de presa si OOH
										Marti, 22 Noiembrie 2005
											
											Sub sloganul "Ca sa te vezi la casa ta, treci intai pe la noi!" campania Brands&Bears are 5 executii Tv si una radio, iar pentru a prezenta conceptul cu veveritele, agentia s-a vazut nevoita sa parieze inca din licitatie un prim buget de productie 
										Vineri, 18 Noiembrie 2005
											
											Sub numele generic "Familia boabelor de cafea de calitate superioara", campania a fost lansata pe 10 noiembrie si cuprinde o macheta de presa si doua spoturi TV
										Vineri, 04 Noiembrie 2005
											
											Cu un tiraj mediu de peste 4 milioane de exemplare si 17 milioane de cititori in intreaga lume, noua revista pentru barbati editata de PBR Publishing are un tarif lista pentru o pagina de publicitate de 4,500 EUR
										Joi, 13 Octombrie 2005
											
											"Corespondenta" exclusiva AdPlayers din juriul TV, Print si Radio la Golden Drum 2005, semnata de Bogdan Naumovici, membru in juriul festivalului si Creative Director Leo Burnett CEE
										Miercuri, 12 Octombrie 2005
											
											Holdingul ce detine 60% din piata romaneasca de outdoor si lider pe piata romaneasca de mobilier urban, aduce solutii pentru o noua imagine a capitalei
										Joi, 29 Septembrie 2005
											
											Semnata de Grey Worldwide, noua campanie de imagine ce se deruleaza pana la sfarsitul anului, contine un spot de 60 de secunde, unul dintre putinele de aceasta dimensiune prezentate publicului roman, spune agentia de publicitate
										Luni, 26 Septembrie 2005
											
											"Totul s-a intamplat repede si neasteptat" spune Andreea Dragomir, ex-copywriter la TBWA Bucuresti
										Miercuri, 21 Septembrie 2005
											
											XXL Mega Discount a pregatit pentru clienti, la 4 ani de la intrarea pe piata romaneasca, 180 premii constand in masini de spalat, frigidere, aspiratoare, televizoare sau combine muzicale 
										Marti, 30 August 2005
											
											Cu un total de 152 de puncte, "Cea mai creativa agentie a anului" a luat titlul pentru al doilea an consecutiv, cu un punctaj de trei ori mai mare decat urmatoarea clasata si la mare distanta de cele doua lucrari finaliste de la Lowe&Partners (4 puncte) si una semnata de Tempo Advertising (2 puncte) 
										Joi, 30 Iunie 2005
											
											Agentia a castigat licitatia pentru promovarea spectacolului Chicago, musicalul de succes de pe Broadway a carui varianta cinematografica a castigat 6 premii Oscar
										Joi, 02 Iunie 2005
											
											Campania sub sloganul  Acum ori niciodata! consta in 3 testimoniale si ruleaza deja pe ProTV, Antena 1, PrimaTV, TVR1, TVR2, TV Sport, MTV, Realitatea TV
										Vineri, 13 Mai 2005
											
											Campania "Intelegi mai mult"  este construita de agentia condusa de Bogdan Enoiu dupa  campania de lansare de la sfarsitul anului trecut semnata Leo Burnett si de o licitatie avand lista scurta cu ceeasi agentie
										Joi, 14 Aprilie 2005
											
											Agentia vrea sa faca brandul de vopsea “cel mai cunoscut si mai vandut brand din categorie”
										Luni, 11 Aprilie 2005
											
											Tuborg Royal Export are o noua campanie in presa, "scrisa" de Graffiti BBDO
										Luni, 04 Aprilie 2005
											
											Spotul semnat de Leo Burnett, deruleaza pentru milioane de romani si o campanie sociala laudabila pe bugetul Interbrew
										ALTE CAUTARI
							
							
							
						
            PUBLICITATE:
            
				
     
            
	
        								

















