O bere "tare" arata din nou ce poate
Luni, 11 Aprilie 2005

( AdPlayers.ro ) Cea mai eficienta bere din 2004 – Tuborg Royal Export si castigatoarea argintului la Effie Adwards 2005 la categoria bauturi alcoolice, revine incepand din 8 aprilie cu o noua campanie de print semnata de Graffiti BBDO.

O bere tare arata din nou ce poate

Cele 6 machete de presa (deocamdata) se inscriu in profilul consumatorului de Tuborg Royal Export, barbati cu varste cuprinse intre 28-39 ani, independenti, inteligenti, puternici, cu incredere in forte proprii, lideri in grupul lor de prieteni.

Marca internationala Tuborg Royal Export face parte din portofoliul United Romanian Breweries de marci premium sub licenta si este o bere “tare” speciala ( 7.2 % alcool).

Bogdan Mirica – Group Creative Director spune ca  “Sloganul deja consacrat « Arata ce poti » capata noi valente in campania de print 2005: este mai agresiv, mai cosmopolit, mai subtil si mai « incorect politic» in sensul bun al cuvantului. “ ”Cele 6 machete de presa care si-au propus “sa evidentieze foarte clar diferenta dintre lumea Tuborg Royal Export (TREx) si lumea «celorlalti »” spune Bogdan Mirica. “Sub imaginea aparent inofensiva a unei reclame comparative se ascunde o declaratie de independenta si inteligenta” mai spune creativul de la Graffiti BBDO.

Echipa care a contribuit la realizarea noii campanii in presa scrisa a fost formata, de la URBB- Tuborg Romania din Catalin Ignat – Marketing Director, Razvan Mircea  – Tuborg Brand Manager. Agentia Graffiti BBDO i-a trimis la o bere tare pe Bogdan Mirica – Group Creative Director, Roxana Panaitescu – Copywriter, Radu Zaharescu – Art Director, Anca Iulia Calin – Senior Strategic Planner,  Catalina Cernica – Client Service Director.

Lansarea Tuborg Royal Export a avut doua obiective strategice importante, ambele atinse in decursul anului trecut dupa cum afirma reprezentantii companiei. Primul obiectiv a urmarit intarirea pozitiei brandului Tuborg in segmentul “premium under licence”, segment in care este lider. Cel de-al doilea obiectiv strategic a constat in obtinerea primei pozitii in segmentul berilor speciale, pe care de altfel l-a evidentiat, crescandu-i valoarea si relevanta dupa cum spun reprezentantii companiei.


PUBLICITATE: