( AdPlayers.ro ) Cea mai eficienta bere din 2004 Tuborg Royal Export si castigatoarea argintului la Effie Adwards 2005 la categoria bauturi alcoolice, revine incepand din 8 aprilie cu o noua campanie de print semnata de Graffiti BBDO.
Cele 6 machete de presa (deocamdata) se inscriu in profilul consumatorului de Tuborg Royal Export, barbati cu varste cuprinse intre 28-39 ani, independenti, inteligenti, puternici, cu incredere in forte proprii, lideri in grupul lor de prieteni.
Marca internationala Tuborg Royal Export face parte din portofoliul United Romanian Breweries de marci premium sub licenta si este o bere tare speciala ( 7.2 % alcool).
Bogdan Mirica Group Creative Director spune ca Sloganul deja consacrat « Arata ce poti » capata noi valente in campania de print 2005: este mai agresiv, mai cosmopolit, mai subtil si mai « incorect politic» in sensul bun al cuvantului. Cele 6 machete de presa care si-au propus sa evidentieze foarte clar diferenta dintre lumea Tuborg Royal Export (TREx) si lumea «celorlalti » spune Bogdan Mirica. Sub imaginea aparent inofensiva a unei reclame comparative se ascunde o declaratie de independenta si inteligenta mai spune creativul de la Graffiti BBDO.
Echipa care a contribuit la realizarea noii campanii in presa scrisa a fost formata, de la URBB- Tuborg Romania din Catalin Ignat Marketing Director, Razvan Mircea Tuborg Brand Manager. Agentia Graffiti BBDO i-a trimis la o bere tare pe Bogdan Mirica Group Creative Director, Roxana Panaitescu Copywriter, Radu Zaharescu Art Director, Anca Iulia Calin Senior Strategic Planner, Catalina Cernica Client Service Director.
Lansarea Tuborg Royal Export a avut doua obiective strategice importante, ambele atinse in decursul anului trecut dupa cum afirma reprezentantii companiei. Primul obiectiv a urmarit intarirea pozitiei brandului Tuborg in segmentul premium under licence, segment in care este lider. Cel de-al doilea obiectiv strategic a constat in obtinerea primei pozitii in segmentul berilor speciale, pe care de altfel l-a evidentiat, crescandu-i valoarea si relevanta dupa cum spun reprezentantii companiei.