McCann Erickson Romania este agentia anului la Golden Hammer 2005
Marti, 30 August 2005

( AdPlayers.ro ) McCann Erickson este Cea mai creativa agentie a anului la festivalul de publictate Golden Hammer de la Riga, Letonia. Cu 152 de puncte, echipa McCann / Creative Services a acumulat un punctaj de trei ori mai mare decat urmatoarea clasata agentia de publicitate Mark BBDO din Cehia care a reusit sa totalizeze un numar de 50 de puncte.

In festivalul de publicitate au mai fost prezente din Romania si agentiile Lowe & Partners si Tempo Advertising. Cu performante mai modeste, Lowe & Partners a acumulat doar 4 puncte cu doua lucrari finaliste, in timp ce Tempo Advertising a obtinut 2 puncte cu o singura lucrare intrata in finala.

Pe langa cele trei agentii din Romania in festivalul de publicitate au mai inscris lucrari alte 43 de agentii din 10 tari precum Ungaria, Polonia, Belorusia, Cehia, Estonia, Letonia, Lituania, Rusia, Slovacia si Ucraina.

McCann Erickson Romania este agentia anului la Golden Hammer 2005

Bogdan Enoiu, Managing Director BV McCann Erickson Romania

Sunt extrem de mandru de intreaga echipa McCann: datorita lor am reusit sa fim de departe cei mai buni din intreaga competitie Bogdan Enoiu, Managing Director BV McCann Erickson Romania. Imi place sa vad ca fiecare dintre noi ne facem atat de bine job-ul incat luam si premii. Cel mai mult mi-a placut ca am reusit sa-i facem pe cei din nordul Europei sa vorbeasca de Romania. Astept Portorozul. conchide executivul McCann.

Adrian Botan, Deputy Managing Director McCann/Creative Services: Golden Hammer este pentru noi un festival test. Stim ca daca ne facem bine treaba acolo putem obtine vizibilitate si prestigiu pentru cele mai bune campanii McCann

Potrivit reprezentantilor agentiei, McCann a obtinut premii cu peste 80% dintre lucrarile inscrise la Festivalul de la Riga - 6 silver, 4 gold si 1 Grand Prix, acumuland 152 de puncte, de trei ori mai mult decat urmatoarea clasata.

Campania de print MTV Made in Romania Michael/Manson/Slash a castigat Grand Prix-ul in categoria Mass Media si argintul la sectiunea Postere. Aur au obtinut si spoturile realizate pentru Cotidianul Politicianul si Poetul in categoria Mass Media, Kober Ecoplast Prezentarea/ Telefonul/ d-ra Adela in categoria Produse de intretinere casnica, si outdoor-ul Becks Ordine si Disciplina, client Interbrew. Categoria Telecomunicatii a adus agentiei argintul pentru campania Connex pentru viitor Reconstructia / Curatenia / Educatia, client Mobifon, iar lucrarile Rom Vizita de Lucru si Rocker au castigat argintul in categoria Produse Alimentare. Spoturile realizate pentru revista Biz Sala de nasteri si Dormitorul au fost premiate cu argint in categoria Mass Media;  Violenta Domestica obtinand aceeasi distinctie in categoria Social. In categoria Bauturi Nealcoolice printul Igloo, client Coca-Cola Romania a castigat, de asemenea argintul. 

Adrian Botan, Deputy Managing Director McCann/Creative Services a mai afirmat ca Premiile de la Golden Hammer de anul trecut au fost confirmate si la Golden Drum, Epica sau Cresta, in cazul campaniei  MTV.  Seful creatiei McCann spune ca agentia a luat testul spera ca lucrarile cu care agentia a castigat premiile sa aiba succes si in alte competitii. Daca ar fi sa fac analiza celorlalte campanii as remarca in primul rand diversitatea: de la marci locale cum sunt Connex, Kober, Cotidianul, Rom, Biz pana la marci internationale Coca-Cola, Becks, MTV. mai sutine  Adrian Botan. ( Iulian Toma )


PUBLICITATE: