Boom online pe final de an
Joi, 15 Decembrie 2005

( AdPlayers.ro ) NetBridge Investments a anuntat un “boom” online de sfarsit de an. Agentia a inclus mai multe site-uri noi in reteaua Boom.ro pe final de an.

Orlando Nicoara, General Manager, NetBridge Investments a anuntat ca reteaua are in portofoliu nume precum ProMotor.ro, ProTvMagazin.ro, BusinessMagazin.ro, reteaua de ziare locale Publimedia (Ieseanul.ro, Hunedoreanul.ro Banateanul.ro, Bihoreanul.ro, Clujeanul.ro). La publicatiile online din grupul MediaPro, agentia mai adauga 7Plus.ro, 220.ro precum si MosCraciun.ro, iar incepand de pe 31 decembrie vor mai intra in aceeasi retea Boom.ro site-urile B24fun.ro, Tabu.ro, Superbebe.ro, Avp.ro (Aventuri la pescuit) si BpT.ro (Bucataria pt toti).

“Boom.ro are si o oferta speciala pana la finalul lunii ianuarie 2006” spune Nicoara. “Pentru comenzile ferme primite pe primele trei luni ale anului urmator tarifele se pastreaza la nivelul celor din dec 2005” a declarat pentru AdPlayers seful Netbridge Investments. La aceasta se adauga “bonus in afisari de 50% din valoarea comenzii pentru campaniile cumparate si livrate in perioada 1 ianuarie - 28 februarie 2006 (bonusul se va livra fara limitari sau targetari si vor avea prioritate redusa de afisare)” mai adauga executivul agentiei de publicitate online.

( Iulian Toma, info@adplayers.ro )

PUBLICITATE: