( AdPlayers.ro ) Leo Burnett a semnat noua campanie de imagine BCR. Desfasurata sub sloganul BCR. E in puterea noastra!, aceasta aniverseaza implineste 15 ani de existenta a bancii. A ajuns astfel sa fie una dintre cele mai renumite si bine pozitionate brand-uri din tara noastra pe piata financiara autohtona spun reprezentantii agentiei de publicitate, lucru fapt dovedit de numarul celor care apeleaza la BCR peste 5 milioane de clienti care beneficiaza de serviciile bancii.
Agentia a creat o noua campanie prin care si-a propus sa sublinieze ideea de diversitate si faptul ca BCR este partenerul care are solutii pentru fiecare dintre noi afirma creativii.

BCR e cea mai mare banca romaneasca, are clienti din cele mai diverse zone geografice si de interes; pe scurt vorbeste cu aproape toti romanii. motiveaza alegerea conceptului de comunicare Ema Prisca- Senior Copywriter, Leo Burnett. Si acest lucru am vrut sa-l aratam, construind o poveste nu departe de realitate despre o zi din viata a doi oameni sustine ea. Potrivit creativului Leo Burnett Un om de la sat implinit si multumit si un tanar urban, de succes. Ei sunt poli care definesc universul BCR., explica Ema Prisca- Senoir Copywriter.
Perioada de desfasurare a campaniei este 2 noiembrie - 31 decembrie si este concretizata printr-un spot TV, campanie de presa si OOH . Spotul a fost realizat de Multimedia Est si regizat de Babak Goodarzi.

La realizarea proiectului au contribuit din partea Leo Burnett: Ghica Popa - Art Director, Ema Prisca- Senior Copywriter, Laura Leonte -Junior Copywriter, Andreea Boaca - Brand Communication Director Balkans, Marina Smilgelschi - Account Executive, Laura Georgescu - A/V Production Director, Bogdan Petrovici- A/V Manager.
Din partea BCR si-au adus contributia: Georgiana Badea - Head of Advertising Department - Marketing and sales Division; Roxana Ganovici Deputy Executiv Manager - Directia de Marketing si Vanzari; Daniel Pana Executiv Manager - Marketing and Sales Division.
( Iulian Toma info@adplayers.ro )InfoAdFile:
Nume lucrare: O zi
Agentie: Leo Burnett
Oras: Bucuresti
Advertiser: BCR
Brand: BCR
Produs/categorie: Produse si servicii financiare
Nume Campanie: O zi
Data primei difuzari/aparitii: 02.11.2005
Piete distributie (Tari): Romania
Tara productie: Romania
Limba: romana
Tipuri media: TV, radio si OOH
Durata (TV): 80 sec, 45 sec, 30 sec, 20 sec
Slogan: E in puterea noastra.
Creative Director: Bogdan Naumovici
Art Director: Ghica Popa
Senior Copywriter: Ema Prisca
Copywriter: Laura Leonte
Brand Comm Director Balkans: Andreea Boaca
Account Executive: Marina Smigelschi
A/V Production Director: Laura Georgescu- Baron
A/V Manager: Bogdan Petrovici
Regizor: Babak Goodarzi
Production director: Dragos Vilcu
Production Manager: Dragos Potop
Casa productie A/V: Multimedia Est
Editor (Imagine): Andrei Balasoiu
Casa/companie editare Imagine: Multimedia Est
Post Productie A/V: Multimedia Est
Efecte Speciale: Multimedia Est
Director Strategie/planificare: Razvan Matasel
Strategie/planificare (Account Planner): Laurentiu Semeniuc
Agentie media: Starcom
Media Planner: Marius Florea