Medes Advertising intra si pe marketing cultural
PR
Joi, 30 Iunie 2005

( AdPlayers.ro ) Cu un portofoliu „sanatos” de clienti si servicii de comunicare pe farmaceutice si medicamente, Medes Advertising intra si pe marketing cultural cu proiectul Chicago. Agentia a castigat pitch-ul pentru serviciile de creatie, media si BTL pentru musicalul de succes de pe Broadway a carui varianta cinematografica a castigat 6 premii Oscar. Campania va incepe in curand.

“Pentru noi este o mare bucurie si onoare ca am fost alesi pentru a face parte din acest proiect” spune Andreea Lica, de la Medes Advertising. „ Pentru mine personal este de altfel implinirea unei  mai vechi dorinte, implicarea in marketingul cultural. Campania pe care o vom realiza promoveaza un spectacol eveniment, unic in Romania, care va va face cu siguranta sa traiti magia de pe Broadway! ”

„Chicago va fi primul musical din Romania care va beneficia de o adevarata campanie de promovare, poate si datorita faptului ca este o initiativa straina 100% privata” spun reprezentantii Medes. „Este pentru prima data cand spectacolul este montat intr-o tara din estul Europei, Bucurestiul fiind a patra capitala europeana care il gazduieste, dupa Londra, Milano si Madrid”. Din distributia de exceptie a musicalului agentia ii aminteste pe Stefan Banica, Maia Morgestern, Monica Davidescu, Ilinca Goia, Andrei Duban, Anca Turcasiu.

Proiectul este sprijinit pe PR de agentia.ro si Gabriel Hennessey – Foto.


PUBLICITATE: