Rewe sarbatoreste XXL cu iMagic
Miercuri, 21 Septembrie 2005

( AdPlayers.ro ) Rewe Romania, sarbatoreste 4 ani XXL Mega Discount cu agentia de publicitate iMagic. Concernul german sub umbrela caruia isi desfasoara activitatea XXL Megadiscount are in componenta si alte retele axate pe comert en detail alimentar - Billa, Selgros si cel mai nou intrat pe piata romaneasca, Penny Market. Strategia de investitii a grupului german, vizeaza retele de  magazine tip discount, cu un raport calitate - pret foarte bun si cu o oferta de produse  variata.

"Succesul de anul trecut, regasit atat in vanzari cat si la nivel de imagine, ne-a determinat sa apelam la iMagic pentru o noua executie." declara dl. Klaus Sattler, manager de vanzari al XXL. "Speram ca elementele noi introduse in acest an in desfasurarea campaniei sa cimenteze buna relatie pe care o avem cu clientii fideli ai XXL Mega Discount si chiar sa ne largeasca segmentul de piata" a mai afirmat Sattler.

Rewe sarbatoreste XXL cu iMagic

Potrivit agentiei, iMagic s-a ocupat de conceptia vizualurilor, design-ul si productia materialelor de semnalizare din magazine: hangere, panouri, afise, separatoare, etichete de raft, postere, etc..

Sarbatoarea este marcata de o campanie promotionala care rasplateste cu premii fidelitatea clientilor. iMagic s-a ocupat de conceptul si executia campaniei. Derulata pe radio si presa campania are, potrivit agentiei si o puternica componenta BTL, la nivelul magazinelor din retea.

Desfasurata intre 12 si 25 septembrie, campania va culmina cu tragerea la sorti de luni,  26 septembrie, cand dintre toate taloanele participante la promotie vor fi extrase cele care vor castiga 180 de premii constand in masini de spalat, frigidere, aspiratoare, televizoare sau combine muzicale. Extragerea se va desfasura simultan in toate magazinele din retea.

Grupul german Rewe si-a intarit in acest an pozitia pe piata cu inca un jucator pe segmentul "megadiscount" -  Penny Market. Politica de extindere a retelei de magazine este evidenta, numai in ultimele luni deschizandu-se, dupa cum sustine compania, nu mai putin de noua spatii comerciale moderne.

"Speram ca atunci cand vom sarbatori 4 ani Penny Market in Romania cele doua marci sa-si fi consolidat statutul dominant in segmentul "megadiscount", tot mai popular printre cumparatorii romani" sustine Alexandru Israil, Group Account Manager al firmei iMagic.

Printre conturile din portofoliul iMagic, se mai numara, potrivit agentiei, Flanco International,  Indesit, Sanoma Hearst Romania, Microsoft, Tondach Romania, Pinum. 

( Iulian Toma )


PUBLICITATE: