Campania este declinata OOH, in presa scrisa si pe Internet
Divizia de produse de lux L’Oreal a ales agentia de relatii publice Nicola Porter Novelli si agentia de organizare de evenimente Events&Production (ambele The Group), pentru comunicare si organizare de evenimente in 2008
Klusch va raporta direct lui Dragos Dinu, CEO al Grupului A&D Pharma
Punct Advertising a inceput colaborarea cu M Car Trading in urma unui pitch pentru contul Mitsubishi Motors organizat in luna aprilie
Compania de PR va sprijini activitatea de comunicare a bancii prin consultanta pentru diferite proiecte si suport in organizarea de evenimente
Campania “Orasul de nisip” ce a avut loc in vara anului 2007 a fost premiata de catre International Council of Shopping Centers (ICSC) cu “Solal Silver 2008” la categoria Relatii Publice.
Group Marketing Manager Europa FM & Radio 21, Anca Gheorge lucra pentru Lagardere Radio International Group (LARI) din septembrie 2006, dupa ce a fost Director de Marketing TVR
SPM Indoor Division este o agentie specializata in indoor adverstising ce opereaza in centre comerciale de tip mall, hypermarketuri si cinematografe.
Pe langa componenta ATL (spot, outdoor), campania cuprinde diverse actiuni BTL de sampling in campusuri, dar si o importanta parte de Internet
Noua companie are ca managing partner pe Mihaela Stanoiu, ex Bigger
Iuliana Stere (26 ani) va gestiona comunicarea online pentru Orange, GSK, MOL, BMW, Johnson&Johnson, Austrian Airlines, Millennium, Bayer
Agentia de publicitate semneaza o campanie de lansare “acidulata” pentru sucurile Life
Site-ul agentiei de presa www.mediafax.ro se afla pe locul 4 in topul cresterilor de trafic inregistrate in ultimele sapte zile de site-urile mass-media