Argint pentru 'Orasul de nisip' Anchor Grup, la Solal Marketing Awards
Joi, 19 Iunie 2008



( AdPlayers.ro, Irina Toma)

 

International Council of Shopping Centers (ICSC) a premiat compania Anchor Grup cu medalia de argint pentru campania de relatii publice “Orasul de nisip”. Ceremonia de decernare a premiilor a avut loc la Praga, iar la eveniment au participat reprezentanti ai industriei de retail din Europa.

 

Campania “Orasul de nisip”, a avut loc in vara anului 2007 si, potrivit autorilor, a fost o expozitie-premiera in Romania de sculpturi de nisip. Timp de trei luni, in centrul comercial au fost expuse replici ale unor cladiri celebre precum Arcul de Triumf, Turnul din Pisa, Turnul Eiffel, Empire State Building, Big Ben, precum si figuri ale unor personaje celebre, cum ar fi Stefan cel Mare, sau logouri si simboluri ale unor marci cunoscute.

 

Sculptorii ce au realizat operele de arta in nisip lucreaza pentru Sandcity.de din Germania, companie specializata in realizarea de replici ale cladirilor de diverse marimi, avand o greutate intre 15 si 120 de tone. Pentru expozitia din Plaza Romania, acestia au lucrat timp de 14 zile si au folosit aproximativ 80 de tone de nisip.

 

Echipa de marketing Anchor Grup ce a lucrat la aceasta campanie a fost formata din Lucian Gheorghescu (foto) - Marketing Director, Marilena Brinzan - PR Manager, Anda Marinescu - Advertising Manager, Oana Cristea - Retail Marketing Strategist si Irina Petcu - PR Coordinator.

 

Premiile ICSC

Premiile ICSC aduc laolalta cele mai bune campanii de marketing ale centrelor comerciale din Europa si recompenseaza cele mai eficiente campanii, iar Premiile Solal sunt vazute ca un reper in identificarea tendintelor in domeniu, premiindu-se nu numai performanta, ci si eficienta. Anul trecut, Anchor Grup a fost premiata de catre ICSC cu diploma de merit la categoria Relatii Publice pentru Campania “Costumeaza-te de Halloween” ce a avut loc in Plaza Romania in 2006.

 


PUBLICITATE: