Brand Management a batut palma pentru indoor-ul Baneasa Shopping City
Joi, 17 Iulie 2008



(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Brand Management a semnat pentru serviciile de mentenanta si implementare publicitatii indoor in Baneasa Shopping City, din Bucuresti. Deschis in aprilie a.c., mall-ul cuprinde 220 de unitati de shopping, divertisment, gastronomie, si servicii amplasate pe o suprafata de 85 000 mp.

Razvan Marincoi (foto), Marketing Manager la Brand Management a afirmat pentru AdPlayers ca, "in acest moment, spatiul indoor Baneasa Shopping City inseamna 72 de spatii indoor backlit unidirectionale, city light-uri dar si o gama practic nelimitata de proiecte speciale sau product placement".

"Pe langa publicitatea indoor, activitatea noastra inseamana practic toate serviciile de mentenanta, monitorizare si neutralizare - intrega gama de servicii integrate ale activitatilor de publicitate desfasurate in spatiul indoor"

Intrebat de AdPlayers la cat s-ar putea ridica valoarea colaboararii intre cele doua companii, Marincoi spune ca "Valoarea contractului ramane confidentiala, insa perioada acestuia este nelimitata".

Compania condusa de Laurentiu Jiga, Brand Management va asigura astfel servicii de mentenanta si implementare - montaj monitorizare a spatiilordestinate publicitatii indoor, respectiv a zeci de fete backlit directionale, both advertising si city light-uri.

Baneasa Shopping City se alatura unui portofoliu Brand Management format din 23 de cladiri sau centre comerciale amplasate in capitala si 12 alte orase din tara.

Avand o echipa formata din  21 de angajati, Brand Management a inregistrat la sfarsitul anului trecut o cifra de afaceri de 1,1 Milionae EUR. Cu 515.000 EUR pe prima jumatate a lui 2008, compania de publicitate indoor tinteste in acest an 1,3 Milioane EUR.
 


PUBLICITATE: